michal_katowice
99komentarzy
0zdjęć
obserwuj
michal_katowice
Jakie zakończenie kabla masz przy TV ? Typu "F" ( http://tunery.tv/files/fka6818.jpg) wkręcana czy standarowe WPW zakończenie okrągłe wciskane z kulka ? ( http://tunery.tv/files/telmorwtyk1.jpg?t=1405156062888).

Przy Samsungach występuje problem, że na satelitarnym zakończeniu F znajdzie tylko 8 programów ( bo taki ma wbudowany tuner).
Przy zwykłym zakończeniu WPW bez problemu powinno być 24 kanały.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
49,54 - 14000 generalka pod klucz
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"maciek z klanu" napisał:
długo będziemy jeszcze płacić za ogrzewanie? jak w ciągu 3 ostatnich miesięcy działało ok 5 dni???? kpina

Podobno cały rok ;)
i w czerwca i grudniu ma być rozliczane zużycie.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"tymo" napisał:
[quote="michal_katowice":6p9l2h5n][quote="tymo":6p9l2h5n]Witam.
Zapewne otrzymaliście opłaty za czerwiec... co sądzicie o opłacie za "wywóz śmieci" ze śmietników które nie istnieją? :)

Ja nie mam takiej pozycji ;)
th_1_1402039135.jpg[/quote:6p9l2h5n]

Nie masz bo się z niczym nie określiłeś... ani odnośnie wywozu śmieci ani odnośnie zużycia wody w mieszkaniu...


Co do śmieci to jestem po rozmowie z p. Anną i w przyszłym tygodniu śmietniki powinny się pojawić. Opóźnienie związane jest z tym, iż urząd miasta ma cały miesiąc na podstawienie śmietników...

Nie chcę Cię obrażać, ale jeżeli mieszkasz już na osiedlu to jesteś nie fair względem innych mieszkańców, którzy się określili odnośnie śmieci.[/quote:6p9l2h5n]

Nie mam meldunku jeszcze na tym mieszkaniu a mam mieć zgłoszone śmieci ?
Po za tym po co płaciłem 300zł za kontyner, do którego wrzuciłem kilka worków śmieci ?
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"tymo" napisał:
Witam.
Zapewne otrzymaliście opłaty za czerwiec... co sądzicie o opłacie za "wywóz śmieci" ze śmietników które nie istnieją? :)

Ja nie mam takiej pozycji ;)
th_1_1402039135.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
Haha :D
W programie powinno być jeszcze:
- rozmowa z obecnymi mieszkańcami osiedla i ich wrażenia ;)
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"Ba'ji" napisał:
chyba trzeba cały domofon wymienić na lepszy model.


Tak tylko proponuje z tej samej firmy, żeby otwieranie działało ;)
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"tymo" napisał:
[quote="Ba'ji":3exnglc6]gdzie można odebrać kluczyk do szafy z licznikami od prądu? :)

nigdzie... nie dostaniesz kluczyka bo nie mogą go wydać... tak jak była toczona dyskusja na facebook'u, póki co odczyty z liczników będzie robić p. Ola z WZN do czasu aż nie wymienią drzwiczek na takie z okienkami szklanymi.
Tak więc jak potrzebujesz odczyt, dzwonisz do p. Oli.[/quote:3exnglc6]

Ten producent nie przewiduje szafeczek z okienkiem na odczyt - tym bardziej że szafy były robione pod zamówienie....
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
BITWA O SZTROM to najgrzeczniejsza forma, jaka mogła się pojawić na płocie ;)

10343505_671630902907203_2513959491234255990_n.jpg


10368245_860284973986803_1327623623823433706_n.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
osobiście wolałbym takie godziny ;)
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
Ja mam chyba do odebrania w InPoście na Radockiego, tylko w śmiesznych godzinach 9-17 :)
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"debeusz1985" napisał:
Witam ponownie.Zastanawiam sie czy w waszych łazienkach tynk maszynowy tez jest chropowaty i posiada zacieki jak od wodu prawie wszedzie??

On specjalnie jest tak zrobiony - żeby klej do płytek miał lepsze podłoże.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"mst123" napisał:
Dzwoniłem do Nadzoru Budowlanego wczoraj. I nikt nie był mi w stanie powiedzieć co ma firanka, antena i inne elementy w odniesieniu do durnego maila Murapolu. Prawdą jest, że osoby nieletnie nie powinny przebywać w miejscu budowy co do zasady. Murapol nie napisał o tym, że powinniśmy chodzić w kaskach ochronnych :)


Czy ktoś planuje faktycznie być obecny w tych godzinach co Murapol sobie wymyślił ?
Przecież specialnie nie będę brał urlopu z powodu ich durnych pomysłów - nie ma nikogo w mieszkaniu i ich problem co powiedzą nadzorowi
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
Nawet nie piszcie - mam kur*** dość tego.
Jestem właścicielem mieszkania ( podpisałem akt), a oni mi każą być w wtorek między 10-12, a jak mnie nie będzie to co dostanę mandat ? Kpina.
Co firanki mają do mieszkania ? Mam mieszkanie przygotowanie do zamieszkania....
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"tymo" napisał:
[quote="maciek z klanu":nxvlbssc]
Dzięki, u nas jest tak, że wszędzie grzeją, ale w łazience zimne...

A co wykopów to też ładna praca :) Wykopali dziure 2 tygodnie temu i nic nie robią hehe


U nas grzeje wszędzie... zarówno w pokojach jak i w łazience.

Co do balkonów to zgłosiłem sprawę do p. Aleksandry z WZN ale sama musi się zorientować do kogo te zgłoszenie powinno trafić - przedstawiłem jej sytuacje że murapol odsyła do nich a oni do murapola i niech to w końcu wyjaśnią raz a porządnie.... tak więc jutro powinienem mieć info zwrotne.


A tak na margnesie... pozytywnie mnie zaskoczyło dziś że robotnicy z murapolu do 22:00 robili przy tym budynku nr 5... może w miarę szybko się z tym ogarną ;)[/quote:nxvlbssc]


Nadal pracują...23:14
BTW, gdzie ta cisza nocna której WZN wymagał ;)
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"maciek z klanu" napisał:
[quote="tymo":14byra8v][quote="maciek z klanu":14byra8v]tymo grzeje Ci grzejnik w łazience?


Dzisiaj sprawdzę gdyż ogólnie mam zakręcone ogrzewanie. Wieczorem dam znać.
Aczkolwiek jest jakiś wykop obok klatki z oznaczeniem Tauron Ciepło i być może coś grzebią z ogrzewaniem, ale dla pewności dam znać wieczorem.[/quote:14byra8v]


Dzięki, u nas jest tak, że wszędzie grzeją, ale w łazience zimne...

A co wykopów to też ładna praca :) Wykopali dziure 2 tygodnie temu i nic nie robią hehe[/quote:14byra8v]

Może wody w obiegu nie ma, pamiętaj że łazienkowy najwyżej wisi w całym układzie mieszkania
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"tymo" napisał:
[quote="michal_katowice":14h0p7aj]Jeśli WZN odebrał budynki w takim stanie jak jest budynek 2... to nie mam pytań...
Sufit pod schodami namoknięty, farba odchodzi...


Jeżeli dobrze pamiętam "początki" to czekałem z odbiorem technicznym mieszkania do momentu aż WZN odbierze cały mój budynek... w związku z tym że dostałem owy odbiór to raczej WZN musiał odebrać budynek (tak samo jak parking itp...)

Dzisiaj będę w biurze WZN po odbiór kluczy do skrzynek pocztowych (dla tych co nie widzą to biuro jest pod adresem 61/7) i się dopytam jak to jest, gdyż również zgłoszę reklamację odnośnie desek na balkonie.[/quote:14h0p7aj]

Jeszcze ich nie wybraliśmy a oni już sobie biuro zrobili :)
Nr 61 to budynek 4?
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
Jeśli WZN odebrał budynki w takim stanie jak jest budynek 2... to nie mam pytań...
Sufit pod schodami namoknięty, farba odchodzi...
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"tymo" napisał:
[quote="michal_katowice":2rxxmgs2][quote="debeusz1985":2rxxmgs2]Co do balkonu mi powiedziano ,że nie moge podczas odbioru mówić o wadach balkonu bo jest on traktowany jako część wspolna i co do roszczeń to musze je kierować przez zarządce wspólnoty.To tak działa??


Nic głupszego chyba nie mogli wymyśłić... a kto zlecał to podwykonawcy WZN czy Murapol ?[/quote:2rxxmgs2]
nie jest to takie głupie, gdyż w momencie odebrania budynków przez WZN to on staje się ich nadzorcą i wszystkie zgłoszenia powinny do nich trafiać[/quote:2rxxmgs2]

Tak tylko ostatnio Pani z WZN mi powiedziała, że Oni tych budynków jeszcze nie odebrali...
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"debeusz1985" napisał:
Co do balkonu mi powiedziano ,że nie moge podczas odbioru mówić o wadach balkonu bo jest on traktowany jako część wspolna i co do roszczeń to musze je kierować przez zarządce wspólnoty.To tak działa??


Nic głupszego chyba nie mogli wymyśłić... a kto zlecał to podwykonawcy WZN czy Murapol ?
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
TV/Internet UPS
Podaje kontakt do naszego opiekuna w UPC na dostawę internetu, tv, telefonu. Wojciech Ludwiczak - 508-236-452
Zbiera zapisy na podłączenie - jak tylko Tauron podepnie zasilanie do wzmacniaczy zaczną się instalacje. Ma być przygotowana oferta promocyjna - ale na razie zbiera ilość chętnych - zapewne od tego będą zależały pakiety.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"koszmarek" napisał:
[quote="risto":3h21kqi0]witam poinformo wano mnie dzisiaj w biurze murapol że ich prawnik wyraził zgodę na to aby w akcie notarialnym pojawił się zapis w kwestii terminu oddania do użytku bloków jest to 180 dni ponad to sam kierownik Powiedzial że moze nastąpi to już do końca kwietnia


Taaaak. Koniec listopada ... połowa grudnia ... no styczeń to już na peeeewno ... połowa lutego to absolutne max!! ... potem już się nie pytałem ...

My się do notariusza wybieramy dopiero jak będzie pozwolenie na użytkowanie. Bez tego mój bank mi powie że taki akt to sobie moge oprawić w ramki i pokazywać jako książkowy przykład robienia z klienta idioty.[/quote:3h21kqi0]

Idealne podsumowanie !
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
Napisałem do Murapolu o wzór aktu notarialnego, udam się z Nim do prawnika i poproszę o przygotowanie odpowiedniego wniosku.
Nie uśmiecha mi się podpisać takiego aktu, co więcej kancelaria również świadczy nie prawdę w tej kwestii.

boo - jak wygląda sprawa opłaty za odmówienie podpisania aktu ? Rozumie, że nic nie musieliście płacić za tą wizytę?
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"boo" napisał:
Drodzy sąsiedzi,

Jesteśmy nowi na forum i od jakiegoś czasu śledzimy wpisy, jednak dzisiaj postanowiliśmy zabrać głos.
Chcieliśmy wam zwrócić uwagę na akty notarialne, które podpisujemy.

Otóż w akcie jest informacja, że nie ma zgody na użytkowanie lokalu, a my jako właściciele nie mamy z tym problemu. Zgodnie z prawem (i potwierdził to notariusz) nie można mieszkać w mieszkaniu, jeżeli nie ma zgody na użytkowanie. Jeżeli coś nam się stanie nie będziemy mieli żadnych podstaw do roszczeń względem dewelopera. Tyczy to się nie tylko naszego zdrowia. Jeżeli koparka zniszczy nam auto - to też nasza wina w takiej sytuacji.

Na koniec aktu jest informacja, że potwierdzamy wykonanie przez dewelopera całości zleconych mu prac i je odbieramy, co nie jest prawdą. Do końca marca cała budowa powinna być zakończona wraz z prawem do użytkowania lokali, co nie nastąpiło. Podpisanie tego zapisu znowu pozbawia nas prawa do roszczeń z tego tytułu. Przykład - deweloper nie uzyska zgody na użytkowanie przez kolejne pół roku (tzn. zgodnie z prawem nie wolno się wprowadzać), a my nie możemy nic zrobić, bo przecież podpisaliśmy, że jest ok.


Zachęcamy do słuchania tego, co czyta notariusz i walczenia o swoje prawa.

Sąsiedzi z bloku 4


No przecież kur** to jest kpina z tymi aktami....
Ale jak mam tego nie podpisać jak zmusza mnie do tego zapis w umowie z bankiem.

Jutro idę do jakiegoś prawnika, bo bez sądu chyba się nie obejdzie...
Dostali kase i teraz mają nas w du***: ogrzewanie nie działa, domofony nie działają, przeciekająca woda na klatkach a do brania kasy są pierwsi... Nie wiem czy czytaliście maile z WZN ale oni czują się tak jakby po zawiązaniu się wspólnoty to oni zostali wybrani dalej na zarządce budynku.

BTW: nie ma pozwolenia na mieszkanie a w mailu Pani z WZN chce deklaracje śmiecowe dotyczące ilości osób w mieszkaniu...
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"Jill" napisał:
Podpisujecie juz akty?
Wprowadza sie ktoś od 1 maja...ja chciałam ....ale w dalszym ciagu nie wiem co z tauronem...jakos sobie tego nie wyobrażam....wie juz ktoś cos?


A co za problem z Tauronem ?
Nie trzeba mieć licznika z taurona żeby mieszkać ;)
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"maciek z klanu" napisał:
Proponuję dzwonić także do TAURONA nr tel (32) 3030991 i zgłaszać awarię. Z informacji otrzymanych przed chwilą widział Pan w systemie zgłoszenie awarii i z tego co mi mówił ponowi zlecenie na sprawdzenie i naprawę usterki..


Tauron nie ma nic do tego....
Nie jego piaskownica...
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"operator" napisał:
Cześć wszystkim.

Prądu jak nie było tak dalej nie ma. Jestem ciekaw czy ktoś w ogóle poniesie jakąkolwiek odpowiedzialność za te wszystkie opóźnienia...


To jest już śmieszne.....
Miał być prąd do 14 -nie było, kilkanaście telefonów do biura Murapolu - nikt nie odbiera, osobista wizyta- nie miłe zaskoczenie przedstawicieli... i oczywiście, oni nic za to nie mogą, prąd ma być późnym popołudniem.... do godziny 20 brak prądu....

Ale co najciekawsze, podszedłem do kolesi, którzy to naprawiali i jak spytałem jak z tą awarią to się tylko uśmiechneli i dali mi do zrozumienia, że to nie awaria...
Moim zdaniem to planowana przekładka kabli, o której Nam nie chcieli powiedzieć.
Nie wiem w czym problem dla takiego dewelopera, jak planuje takie przekładki, albo ma trudną "awarię" zamówić agregat prądotwórczy, który nie jest w dzisiejszych czasach kosmiczną myślą technologiczną....
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"tymo" napisał:
[quote="adamadam":1qrt16y7]Witam mam pytanie , w trakcie remontu wyszło że mam krzywą podłogę w kuchni i salonie . Pan od reklamacji powiedział,że odebrałem mieszkanie i podpisałem stan techniczny bez zarzutu, czy mam jakieś prawa w tej kwestii?
czy na własny koszt? dzięki pozdrawiam


Według mnie nie, gdyż zgodnie z informacjami zawartymi w załącznikach do umowy to podłoga nie jest wylewana wylewką samopoziomującą a co za tym idzie nie będzie idealnie prosta.
Poza tym tak jak Ci powiedzieli - odebrałeś mieszkanie bez żadnego "ale", więc ciężko teraz wnosić reklamacje.
Dodatkowo jak ja zgłaszałem reklamacje odnośnie krzywizny sufitu to mnie zasypali przepisami iż jest on krzywy w normie budowlanej i na tym się skończyło ;)[/quote:1qrt16y7]

Zapewne ta krzywizna mieści się w "normach" u mnie było to samo między aneksem kuchennym a łazienką - jedyny sposób to sztucznie się podwyższyć czy to na płytkach czy panelach, albo full profeska - zrobić wylewkę samopoziomującą co też przerabiałem, po wyburzeniu ścinaki poziomy między pokojami się nie zgadzały.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
Ja dostałem informację wczoraj o godzinie 16:30, że od tej środy zaczyna się podpisywanie aktów - w pierwszej kolejności klienci kredytowi.
Ale ile w tym prawdy .... zapewne tylko co w informacjach o prądzie....
0
Zaloguj aby dodać komentarz
michal_katowice
"lazarow" napisał:
[quote="michal_katowice":m75nvi09]Prądu do jutra do godziny 14 nie będzie....
Ale co tam 4 dniowa reakcja na usunięcie awarii, niczym w krajach 3 świata...


hm..., ja z kolei zasłyszałem dziś od tułających się po osiedlu robotników, że przerwa potrwa do czwartku. Niestety nie podali szczegółów co jak, dlaczego. :/[/quote:m75nvi09]

To już by była żenada straszna, bo szybciej bym ułożył kilometr nowej relacji niż Oni znajdą jedną awarię.
0
Zaloguj aby dodać komentarz