ps
1komentarzy
0zdjęć
obserwuj
Komentarz do inwestycji Słoneczne Stabłowice
ps
Szanowny Archicomie,
Dlaczego na stronie internetowej piszecie, iż zobowiązujecie się do usunięcia usterek w ciągu 30 dni od daty ich zgłoszenia w protokole skoro tego nie robicie? Czy kilkanaście telefonów do działu obsługi gwarancyjnej z przypomnieniem to za mało czy może to nowe standardy w Państwa firmie? Mieszkanie odebrałem w czerwcu a Szanowny dział obsługi gwarancyjnej do dnia dzisiejszego nie wywiązał się z uwag zawartych w protokole odbioru. Kolejny przykład. W sierpniu zgłosiłem do regulacji zamek w drzwiach wejściowych. Do dnia dzisiejszego nikt się nie pojawił. Co najmniej raz w tygodniu dzwonię do asystenta ds. obsługi posprzedażowej i za każdym razem słyszę tylko zapewnienia, że na pewno ktoś się pojawi. Czy regulacja zamka to dla Państwa tak skomplikowany technologicznie proces? Po co te liczne zapewnienia z Państwa strony, skro i tak macie gdzieś klienta?
0
Zaloguj aby dodać komentarz