Trwa trzydzieści sekund, kosztował blisko 50 tysięcy złotych i ma stanowić wizytówkę naszego miasta podczas Euro 2012 - mowa o filmie, który promuje Wrocław jako jedno z miast-gospodarzy piłkarskich mistrzostw Europy. Video nakręcone na zlecenie magistratu od kilku dni można zobaczyć w sieci.
W filmie widzimy m.in. most Rędziński, cheerleaderki tańczące na wrocławskim Rynku i multimedialną fontannę. Wszystko w rytm dynamicznej muzyki. Na zakończenie głos mówi nam, że dla Wrocławia „mecz to dopiero początek”.
- To trzydziestosekundowa wizytówka miasta, którą pokazywaliśmy w trakcie multimedialnych prezentacji Wrocławia przy różnych okazjach. Prezentuje ofertę naszego miasta, najciekawsze miejsca i najważniejsze inwestycje w kontekście zbliżającego się Euro 2012 – mówi Magdalena Okulowska z biura ds. Euro 2012.
Film trafił do internetu, nie zobaczymy go jednak w telewizji.
- Prawdopodobnie będziemy go pokazywać kibicom również w trakcie czerwcowych mistrzostw Europy – dodaje Magdalena Okulowska.
Całkowity koszt wyprodukowania filmu to 47 tysięcy złotych. Video przygotowała firma Dynamicom.
Niedawno pokazaliśmy wam amatorski film studenta z Rumunii, który przyjechał do Wrocławia na studia w ramach programu Erasmus. Swoje video Mihai Enasel nakręcił zupełnie za darmo, tylko dla własnej satysfakcji.
- Przyjechałem do Wrocławia na początku lutego. Miasto zrobiło na mnie ogromne wrażenie, jest trzy razy większe niż Bacau, z którego pochodzę. Nie mogę się nim nacieszyć. Moje hobby to fotografia, ale lubię też kręcić filmy. Dlatego postanowiłem na jednym z nich uwiecznić wasze miasto - opowiada autor filmu Mihai Enasel.
Oba filmy możecie zobaczyć poniżej. Które video podoba wam się bardziej?
Film nakręcony na zlecenie urzędu miejskiego:
Film nakręcony przez studenta z Rumunii: