[Wrocław] Kibice na Euro zobaczą 30-sekundowy film o Wrocławiu za 50 tysięcy złotych

tuWroclaw.com

Trwa trzydzieści sekund, kosztował blisko 50 tysięcy złotych i ma stanowić wizytówkę naszego miasta podczas Euro 2012 - mowa o filmie, który promuje Wrocław jako jedno z miast-gospodarzy piłkarskich mistrzostw Europy. Video nakręcone na zlecenie magistratu od kilku dni można zobaczyć w sieci.

W filmie widzimy m.in. most Rędziński, cheerleaderki tańczące na wrocławskim Rynku i multimedialną fontannę. Wszystko w rytm dynamicznej muzyki. Na zakończenie głos mówi nam, że dla Wrocławia „mecz to dopiero początek”.

- To trzydziestosekundowa wizytówka miasta, którą pokazywaliśmy w trakcie multimedialnych prezentacji Wrocławia przy różnych okazjach. Prezentuje ofertę naszego miasta, najciekawsze miejsca i najważniejsze inwestycje w kontekście zbliżającego się Euro 2012 – mówi Magdalena Okulowska z biura ds. Euro 2012.

Film trafił do internetu, nie zobaczymy go jednak w telewizji.

- Prawdopodobnie będziemy go pokazywać kibicom również w trakcie czerwcowych mistrzostw Europy – dodaje Magdalena Okulowska.

Całkowity koszt wyprodukowania filmu to 47 tysięcy złotych. Video przygotowała firma Dynamicom.

Niedawno pokazaliśmy wam amatorski film studenta z Rumunii, który przyjechał do Wrocławia na studia w ramach programu Erasmus. Swoje video Mihai Enasel nakręcił zupełnie za darmo, tylko dla własnej satysfakcji.

- Przyjechałem do Wrocławia na początku lutego. Miasto zrobiło na mnie ogromne wrażenie, jest trzy razy większe niż Bacau, z którego pochodzę. Nie mogę się nim nacieszyć. Moje hobby to fotografia, ale lubię też kręcić filmy. Dlatego postanowiłem na jednym z nich uwiecznić wasze miasto - opowiada autor filmu Mihai Enasel.

Oba filmy możecie zobaczyć poniżej. Które video podoba wam się bardziej?

Film nakręcony na zlecenie urzędu miejskiego:









Film nakręcony przez studenta z Rumunii:








Autor: Tomek Matejuk