W ramach współpracy z jednym z najbardziej znanych wrocławskich deweloperów, firmą Archicom, agencja Janmedia Interactive zaprojektowała nowy layout serwisu internetowego, www.archicom.pl, według metodyki User Centered Design.
Przed agencją Janmedia zostało postawione zadanie poprawy ergonomii strony internetowej Archicom.pl oraz zaprojektowanie nowego layoutu, zgodnie z obowiązującymi standardami usability i trendami w sektorze budowlanym. Głównymi problemami, jakie zgłaszali użytkownicy korzystający z ówczesnej wersji strony było zbyt wolne działanie serwisu, trudności w dotarciu do potrzebnych informacji, problematyczna nawigacja i długie opisy.
Realizację celów rozpoczęto od przeprowadzenia analizy serwisów konkurencyjnych z branży deweloperskiej (zarówno polskich jak i zagranicznych), efektem której był raport opisujący nowoczesne i użyteczne rozwiązania, które powinny zostać uwzględnione przy tworzeniu nowej wersji serwisu, wraz z uzasadnieniem ich zastosowania.
Następnie stworzono prototyp serwisu, obejmujący wszystkie kluczowe i unikalne podstrony. W celu upewnienia się, że koncepcja nowej strony spełnia wszystkie założone wymagania, przeprowadzono złożone testy z użytkownikami. Dzięki iteracyjnemu podejściu do projektowania i weryfikacji stworzonych makiet zarówno Janmedia, jak i Archicom zyskali pewność, że nowa architektura i funkcjonalność serwisu www.archicom.pl są takie, jakich oczekują użytkownicy.
Ostatnim etapem prac Janmedia było opracowanie wytycznych dla nowego kreatywnego wizerunku strony głównej serwisu internetowego Archicom. Atrakcyjny i czytelny projekt graficzny jest ważnym elementem, który świadczy o przewadze konkurencyjnej na rynku deweloperów mieszkaniowych.
Archicom to cieszący się dziś największym zainteresowaniem deweloper we Wrocławiu. Dwie inwestycje mieszkaniowe, Olimpia Port i Cztery Pory Roku, są najchętniej wybieranymi lokalizacjami. Osiedle apartamentowe Ogrody Hallera oferuje już trzeci etap apartamentów, a do użytku zostały właśnie oddane jedyne lofty we Wrocławiu, Lofty Platinum. Tak bogata oferta i duże zainteresowanie klientów wymagały usprawnienia w poszukiwaniu ofert – tłumaczy Tomasz Sujak, dyrektor handlowy Archicom. - Nie bez znaczenia było również zwiększenie wydajności serwisu licznie odwiedzanego przez Wrocławian. Z analiz wiemy, że czytają nas nie tylko ci, którzy chcą kupić mieszkanie w Archicomie, ale też ci, którzy szukają rzetelnych informacji o zakupie mieszkania. Obecnie to jedyny deweloper, którego strona internetowa doradza w zakresie kupna mieszkania w tak kompleksowy sposób.