Znana niemiecka sieć dm-drogerie markt otwiera pierwszy sklep w KrakowieMateriały prasowe

Znana niemiecka sieć dm-drogerie markt otwiera pierwszy sklep w Krakowie

Orzech
Orzech
REKLAMA

Znana niemiecka sieć dm-drogerie markt otwiera pierwszą drogerię w stolicy Małopolski. Uroczyste otwarcie siódmego sklepu w Polsce odbędzie się w środę, 30 listopada o godzinie 9:00 na terenie Centrum Handlowego Atut, mieszczącego się przy ul. Karola Bunscha 19.

Powierzchnia sali sprzedaży drogerii dm w Krakowie wynosi około 400 mkw. Drogeria zadbała o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklep wyposażony jest także w ławeczkę do odpoczynku, czy stację pakowania prezentów. W centrum handlowym na klientów czeka komfortowy parking. Drogeria otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00 i w niedziele handlowe w godzinach 9:00-20:00. Sieć zatrudniła siedmiu pracowników na potrzeby nowo otwartej lokalizacji.

W dniach 30 listopada – 3 grudnia w sklepie zlokalizowanym w Centrum Handlowym Atut przy ul. Karola Bunscha 19 na odwiedzających przygotowano szereg atrakcji w tym dla rodzin z dziećmi. Choć w dm obowiązuje trwała, zawsze korzystna cena, z okazji otwarcia detalista zaplanował 15% rabatu powitalnego na wszystkie zakupy.

– Kraków to siódme miasto, w którym otworzymy naszą drogerię. Wiemy, że mieszkańcy Krakowa czekają na nas z niecierpliwością, bo od początku obecności dm w Polsce dostawaliśmy szereg próśb o otwarcie sklepu właśnie w tej lokalizacji. Zapraszamy kolejnych klientów do świata marek dm, chcemy im pokazać wszystko, co najlepsze. Mamy nadzieję, że nasz kompetentny i uprzejmy zespół oraz szeroka gama usług pozwolą poczuć klientom, że ich potrzeby są dla nas najważniejsze – mówi Michał Grabe, Kierownik Regionalny dm-drogerie markt.

Sklepy dm są w Polsce obecne od kwietnia bieżącego roku i już teraz cieszą się dużą sympatią konsumentów. Aktualnie (przed otwarciem w Krakowie) dm posiada sześć drogerii – we Wrocławiu, Jeleniej Górze, Lubaniu, Lesznie, Wodzisławiu Śląskim, Żorach.

W asortymencie dm znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy. Klienci mogą także kupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karmę dla zwierząt. Dużą popularnością, tak za granicą jak i w Polsce, cieszą się wysokiej jakości produkty marek własnych. Wśród nich wymienić należy markę Balea, czy najlepiej sprzedającą się markę certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde.

Materiały prasowe
Materiały prasowe
REKLAMA

Przyjazna aranżacja wnętrz sklepów sprawia, że zakupy są wygodne i przyjemne dla klientów. Obok bezpłatnego dozownika z wodą, w sklepie znajdują się terminale foto z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć i naklejek. Z przestronnych alejek i bogatej oferty produktów dla dzieci szczególnie korzystają rodziny. Rodzice na miejscu znajdą także przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika w strefie dla dzieci oraz małe wózki zakupowe.

Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny. Drogerie zapewniają klientom gwarancję trwałej, zawsze korzystnej ceny, bez czekania na promocje. Oznacza to, że ceny produktów nie zostaną podwyższone przez minimum 4 miesiące od daty ostatniej podwyżki, widocznej przy każdym produkcie. Ten unikatowy koncept, nieznany dotąd na rynku polskim jest jednocześnie znakiem rozpoznawczym detalisty w pozostałych krajach. Dzięki takiemu podejściu drogerie dm chcą zapewnić klientom przyjemne zakupy – bez poczucia pogoni za ofertami, czy ryzyka przeoczenia najlepszych okazji. Klienci mają mieć pewność, że kiedykolwiek przyjdą do dm na zakupy, zawsze będzie to dla nich korzystne.

Wyjątkowo z okazji otwarcia drogeria oferuje dodatkowy 15% rabat powitalny, który obowiązuje do 11 grudnia oraz specjalną, polską edycję kremowego żelu pod prysznic marki własnej Balea. Będzie można otrzymać go w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm lub zakupić. Oferta ważna jest również do 11 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

Na mieszkańców Krakowa odwiedzających sklep w dniach 30 listopada – 3 grudnia czekać będą atrakcyjne animacje i zabawy z muzyką, spotkanie z pluszowym misiem Saubär oraz z Punkciakiem, profesjonalny makijaż twarzy z kosmetykami marki Pierre Rene oraz prażony popcorn. Klienci z całej Polski mogą dokonywać zakupów w sklepie online oraz za pomocą aplikacji “Mój dm”. Mają przy tym możliwość wybrania najbardziej komfortowej i wygodnej dla siebie opcji realizacji zamówienia: dostawy w ciągu 2-3 dni roboczych do domu, dowolnego punktu DPD Pickup lub najbliższej drogerii dm, albo odbioru ekspresowego w swojej drogerii stacjonarnej już po 3 godzinach od złożenia zamówienia. Warto dodać, że dm jest partnerem programu PAYBACK. Każde wydane 2 zł = 1ºP. Punkty klienci mogą wymieniać na vouchery lub nagrody, albo mogą nimi płacić za zakupy.

KG Group, Atut Ruczaj 2
KG Group, Atut Ruczaj 2

O drogeriach dm:

Drogerie dm posiadają ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 000 osób w całej Europie. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA