/ zdjęcie ilustracyjne

ALDI otwiera drugi sklep w Białymstoku

Orzech

Niemiecka sieć ALDI otwiera kolejny nowy sklep w województwie podlaskim. Tym razem w jego stolicy – Białymstoku przy ulicy Wierzbowej 6. Będzie to drugi obiekt tej znanej sieci w tym mieście. Pierwszy działa przy ul. Kraszewskiego 45.

Otwarcie zaplanowano na najbliższy wtorek, 20 grudnia, na godzinę 6:00. Sklep będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach od 06:00 do 22:00. W niedziele handlowe: od 9:00 do 20:00. W dniu otwarcia przewidziano rabaty dla klientów, w wysokości do 50 proc.

– Każde otwarcie sklepu ALDI to dla nas ogromny sukces, jest to potwierdzenie naszego rozwoju. Jako sieć jesteśmy dziś obecni w każdym województwie i chcemy także zagościć w większości polskich domów. Nasi klienci wiedzą, że w ALDI znajdą lokalne i międzynarodowe produkty wysokiej jakości, ponieważ ALDI ma to coś, czego nie ma nigdzie indziej, po co warto wracać do nas, zgodnie z myślą Raz ALDI zawsze ALDI – mówi Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR ALDI w Polsce.

Nowy sklep w Białymstoku przygotowany jest zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji. Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów, wyposażając je w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Parking przed sklepem posiada miejsca dla osób niepełnosprawnych oraz dla rodzin z dziećmi.

Sieć zatrudniła kilkunastu pracowników na potrzeby nowo otwartej lokalizacji.

ALDI w Polsce posiada blisko 240 sklepów i zatrudnia blisko 4 tys. pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi "Raz ALDI, zawsze ALDI", bo po ulubione produkty chętnie się wraca.

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie.