Biedronka modernizuje i otwiera nowe sklepy w PolsceMateriały prasowe

Biedronka modernizuje i otwiera nowe sklepy w Polsce

Orzech
Orzech
REKLAMA

Wiosna to nowe początki, dlatego Biedronka otwiera sezon aż 12 nowymi i zmodernizowanymi sklepami. Nowo otwarte placówki zlokalizowane są w aż 7 województwach: lubelskim, lubuskim, łódzkim, małopolskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim oraz zachodniopomorskim.

W ostatnim tygodniu do listy sklepów Biedronka dołączają nie tylko placówki w dużych miastach, ale również w mniejszych miasteczkach. Zakupami w zupełnie nowych sklepach będą mogli cieszyć się mieszkańcy 7 miejscowości: Bratiana, Dragan, Gorzowa Wielkopolskiego, Kiełczygłowa, Krakowa, Lipusza i Łukty.

W części z nich jest to pierwszy sklep sieci – w Biedronce, po sąsiedzku, od tego tygodnia zakupy będą mogli robić mieszkańcy Bratiana, Łukty oraz Dragan. Z kolei klienci Biedronki w Bochotnicy, Dziemianach, Dziwnowie, Gorzowie Wielkopolskim i Słupsku od teraz mogą korzystać z oferty sieci w odświeżonych i zmodernizowanych sklepach.

REKLAMA

Niezależnie od lokalizacji, wszystkie nowe i wyremontowane placówki to sklepy zgodne z najnowszym standardem. Z myślą o środowisku, zastosowano w nich m.in. oświetlenie LED czy zamykane regały chłodnicze wykorzystujące gaz CO2, a salę sprzedaży podzielono na specjalnie wydzielone strefy z pieczywem, owocami i warzywami czy kosmetykami, co umożliwi klientom wygodne i szybkie zakupy.

Średnia wielkość otwieranych sklepów to 700 metrów kwadratowych, na każdy z nich przypada też przynajmniej po 3 kasy samoobsługowe i 4 kasy liniowe. Aż 9 placówek wyposażono w lady tradycyjne, dzięki którym klienci mogą kupić mięsa, ryby i sery na wagę, również od lokalnych dostawców. Cztery sklepy zostały z kolei wyposażone w samoobsługową krajalnicę, dzięki której kupujący w bezpieczny sposób i według uznania będą mogli pokroić pieczywo.

– Zawsze staramy się wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów. Na wiosnę otwieramy 12 nowych i wyremontowanych sklepów, a w kwietniu zamrażamy ceny ponad 4 tys. produktów tak, aby wzrost podatku VAT 5% na podstawowe produkty żywnościowe nie był odczuwalny. Naszą misją jest bycie blisko i ułatwianie codziennych zakupów Polkom i Polakom niezależnie od miejsca ich zamieszkania, dlatego wśród nowych sklepów znajdują się trzy zupełnie nowe lokalizacje położone w mniejszych miejscowościach – mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu w sieci Biedronka.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA