Galeria MMG Centers Kutno otworzy nowy supermarketfot. Kajtman

Galeria MMG Centers Kutno otworzy nowy supermarket

łódzkie
REKLAMA
Galeria MMG Centers Kutno należące do portfolio Master Management Group, pozyskało nowego operatora spożywczego. Lokal o powierzchni 1008 mkw., wynajęła Biedronka, która wprowadzi do centrum swój najnowszy koncept 2.0. Otwarcie sklepu zaplanowano na grudzień bieżącego roku.
Najnowszy standard 2.0, nowoczesna i przyjazna sala sprzedażowa oraz wydzielone strefy z produktami to najnowszy koncept Biedronki, która otworzy sklep na parterze MMG Centers Kutno. Sala sprzedaży nowego sklepu wyniesie 735 mkw., klienci będą mieć do dyspozycji 5 kas. 
Sukcesywnie zwiększamy liczbę sklepów w najlepszych lokalizacjach w Polsce, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnego dyskontu w Kutnie. W nowym sklepie Biedronka w MMG Centers Kutno, znajdzie się wszystko, czego oczekują konsumenci od nowoczesnej i przyjaznej sieci handlowej z konceptem 2.0. Aby zakupy były komfortowe, wydzielone zostaną strefy np. z pieczywem, owocami i warzywami, kosmetykami, a moduły z artykułami promocyjnymi będą oznaczone – mówi Zbigniew Wierzbicki, starszy menedżer ds. sprzedaży w Jeronimo Martins Polska S.A., odpowiedzialny za sklep Biedronka w centrum handlowym MMG Centers Kutno. 
Sieć Biedronka jest obecna na polskim rynku od 20 lat, posiada blisko 2830 sklepów w ponad 1 tys. miejscowości. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel sieci Biedronka, jest drugą co do wielkości polską firmą, a Biedronka drugą, najcenniejszą polską marką według dziennika "Rzeczpospolita". Od stycznia do końca września 2018 r., Jeronimo Martins zainwestowało około 280 milionów euro w rozwój sieci Biedronka w Polsce. 
REKLAMA
Od kiedy jesteśmy właścicielem i zarządcą centrum handlowego MMG Centres Kutno, mocno koncentrujemy się na rozwijaniu oferty obiektu. Wiemy jak ważny jest wpływ sklepu spożywczego na funkcjonowanie centrum, zwłaszcza w małych i średnich miastach, dlatego cieszymy się na współpracę z Biedronką. Już w grudniu mieszkańcy Kutna zrobią zakupy spożywcze i skorzystają ze świątecznych atrakcji wszechstronnego MMG Centers Kutno – powiedział Michał Masztakowski, dyrektor ds. rozwoju w Master Management Group. 
MMG Centers Kutno zostało przejęte przez Master Management Group wraz z portfelem 6 innych formatów handlowych we wrześniu 2017 r. Obiekt jest regionalnym centrum handlowym o powierzchni 16 100 mkw. Wśród najemców są polskie i zagraniczne sieci handlowe oraz sklepy lokalnych przedsiębiorców. Centrum oferuje 490 naziemnych miejsc parkingowych. W ramach zaangażowania w działania z miastem MMG Centers Kutno uczestniczy w Święcie Róży, Festiwalu Projektów Europejskich oraz jest sponsorem festiwalu piosenek Jeremiego Przybory Stacja Kutno.
Źródło: materiały prasowe

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA