Polski Holding Hotelowy konsekwentnie realizuje strategię podnoszenia standardu i rentowności obiektów należących do grupy. Geovita Dąbki to kolejny obiekt z portfela Grupy PHH, który zyska nowe oblicze i będzie funkcjonował pod brandem Best Western Plus.
– Dąbki to popularna i atrakcyjna miejscowości turystyczna. Aby wykorzystać potencjał tej lokalizacji postanowiliśmy stworzyć nowy produkt na lokalnym rynku. Wybór współpracy z Best Western Hotels & Resorts to kolejny krok, zgodny ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej PHH. Wnikliwa analiza rynku, oferty Best Western oraz dotychczasowe doświadczenia we współpracy z franczyzodawcą w obiektach w Juracie oraz w Olsztynie, wskazują że marka Best Western Plus doskonale pasuje do obiektu Geovita Dąbki. Wprowadzenie na rynek nadmorski tej marki będzie gwarancją kolejnego sukces finansowego i zapewnienia najwyższego standardu usług dla naszych gości – podkreśla Jacek Szymanowicz, prezes spółki Geovita.
Hotele Best Western Plus to nowoczesne wyposażenie i gustowne wnętrza, które spełniają obecne oczekiwania względem usług i standardu. Marka oferuje dobrze wyposażone pokoje oraz dodatkowe udogodnienia. Wraz z programem Best Western® Rewards, zobowiązuje się do zapewnienia najwyższego poziomu gościnności i wyjątkowego doświadczenia na poziomie lokalnym, jak i na całym świecie.
– PHH jest wieloletnim partnerem BWH Hotels i z dumą witamy Geovita Dąbki w naszej sieci. Po remoncie w 2026 r. z pewnością będzie to fantastyczny hotel Best Western Plus z 90 pokojami i zapleczem odnowy biologicznej – powiedział Wytze van den Berg, wiceprezes ds. operacji międzynarodowych w regionie EMEA, BWH Hotels. – Obserwujemy ogromny wzrost naszego portfolio w całej Europie, a wraz ze wzrostem ruchu turystycznego jestem podekscytowany możliwością rozszerzenia naszej oferty hotelowej dla gości podróżujących do Polski.
Centrum Zdrowia i Rekreacji Geovita w Dąbkach położone jest z dala od miejskiego zgiełku, 100 m od morza i 650 m od jeziora Bukowo. Obiekt jest wspaniałym miejscem zarówno na dłuższe rodzinne pobyty wakacyjne, jak i na krótkie weekendowe wypady. Oprócz kortu tenisowego, boisk sportowych i placu zabaw dla dzieci, goście mogą skorzystać z Morskiego Instytutu Spa & Wellness oraz Zakładu Przyrodoleczniczego z basenem, siłownią i sauną. Zaplecze konferencyjne to dwie sale dla łącznie 120 osób. Do dyspozycji gości w obiekcie pozostaje 195 miejsc noclegowych, w 1-,2- i 3-osobowych pokojach oraz 4-osobowych apartamentach. W ośrodku mieści się również jadalnia dla 135 osób, kawiarnia i chata grillowa.
O sieci Best Western® Hotels & Resorts:
Best Western Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską należącą do globalnej sieci BWH Hotel GroupSM. Oferując 18 marek i około 4700 hoteli w ponad 100 miejscach na całym świecie*, BWH Hotel Group odpowiada na oczekiwania inwestorów i gości. Portfolio marek obejmuje: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, Aiden®, Sadie®, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku przejęcia sieć wzbogaciła swoją ofertę o marki: WorldHotelsTM Luxury, WorldHotels Elite, WorldHotels Distinctive i WorldHotels Crafted. Portfolio uzupełniają także marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus®, SureStay Collection® i SureStay StudioSM**. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.bestwestern.com, www.bestwesterndevelopers.com, www.worldhotels.com i www.surestay.com.* Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie.** Wszystkie hotele Best Western, WorldHotels i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.
Grupa Polski Holding Hotelowy liczy obecnie ponad 50 hoteli i obiektów z blisko 6 tysiącami pokoi, co czyni ją drugą największą grupą hotelową w Polsce i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem. Grupa współpracuje – jako franczyzobiorca – z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group i Accor. Oferuje rozbudowaną sieć hoteli i obiektów, zlokalizowanych w różnych częściach Polski – w dużych miastach, mniejszych miejscowościach, a także turystycznych rejonach górskich i nadmorskich, o zróżnicowanym standardzie: biznesowe premium, wypoczynkowe premium, biznesowe, ekonomiczne, wypoczynkowe, uzdrowiska.