Budowa Designer Outlet Kraków, jednego z najbardziej oczekiwanych centrów handlowych w regionie małopolskim, osiągnęła znaczący kamień milowy.
Zakończono prace ziemne, trwa układanie kostki brukowej na parkingu naziemnym, znajdującym się wokół obiektu. Garaż podziemny, który jest integralną częścią kompleksu, został już ukończony, obecnie prowadzone są tam prace instalacyjne.
Klienci chcący odwiedzić outlet będą mogli skorzystać z garażu podziemnego, natomiast dla osób planujących zakupy w całej strefie obiektu, obejmującej dwa parki handlowe, przygotowano parking naziemny. To rozwiązanie zapewni wygodę odwiedzającym i zapewni im łatwy dostęp do centrum.
Obecnie trwają prace wewnętrzne, takie jak montaż instalacji elektrycznych, hydraulicznych oraz roboty wykończeniowe. W ciągu kolejnych dwóch–trzech miesięcy powierzchnie komercyjne będą przekazywane do aranżacji przez przyszłych najemców.
To ważny krok w kierunku finalizacji całego przedsięwzięcia, które ma na celu stworzenie nowoczesnej przestrzeni zakupowej typu outlet. Z pewnością przyciągnie ona zarówno mieszkańców Krakowa, jak i turystów.
„Jesteśmy zadowoleni z postępów prac i mamy pewność, że sfinalizujemy je w wyznaczonym terminie. Designer Outlet Kraków stanie się głównym miejskim centrum outletowym. Bardzo dobra lokalizacja sprawi, że będzie on nie tylko miejscem zakupów, ale także przestrzenią spotkań i relaksu. Odpowiedni postęp prac deweloperskich to dowód na to, że wszystko zmierza w dobrym kierunku. Z niecierpliwością czekamy na otwarcie Designer Outlet Kraków, który z pewnością wzbogaci ofertę handlową regionu i przyciągnie wielu nowych klientów” – mówi Krzysztof Gaczorek, Prezes Zarządu, KG Group.
Deweloper zapewnia, że wszystkie prace budowlane idą zgodnie z harmonogramem, i nie spodziewa się żadnych opóźnień.
Otwarcie obiektu zaplanowano na wiosnę 2025 roku.
W Krakowie przy ulicy Nowohuckiej powstaje Designer Outlet Kraków. Trwa proces komercjalizacji obiektu. Jego otwarcie planowane jest na wiosnę 2025 roku. W Designer Outlet Kraków na powierzchni 20 000 metrów kwadratowych GLA będzie dostępnych ponad 120 marek oferujących produkty w stale obniżonych o 30-70% cenach. Centrum outletowe budowane jest przez KG Group, za zarządzanie nim i proces najmu odpowiada ROS Retail Outlet Shopping.
Wśród najemców, którzy podjęli decyzję o wynajmie powierzchni, przeważają sklepy z najbardziej popularnej kategorii casual, w ślad za nimi podąża sport i outdoor. W centrum znajdzie się także spora grupa marek premium.