Do grona najemców Hali Koszyki dołączył luksusowy francuski dom perfumeryjny Diptyque. Marka otworzyła salon o powierzchni blisko 50 mkw. zlokalizowany w sąsiedztwie restauracji Warszawski Sen.
Hala Koszyki poszerzyła ofertę o markę z segmentu beauty & fragrance. Nowym najemcą został luksusowy francuski dom perfumeryjny Diptyque. Klienci znajdą tu bogatą kolekcję perfum oraz jakościowych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Ofertę dopełnia wybór aromatycznych świec i zapachów do domu, a także piękne i użyteczne przedmioty dekoracyjne.
– Miło jest obserwować, jak Koszyki poszerzają swoją propozycję handlowo-usługową o nowe marki. Cieszymy się, że Hala Koszyki została wybrana jako miejsce otwarcia pierwszego w Polsce monobrandowego butiku marki Diptyque. Zawarcie tej umowy jest wynikiem konsekwentnie realizowanej strategii najmu. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom atrakcyjnej i zróżnicowanej oferty handlowo-rozrywkowej i gastronomicznej. Dzięki otwarciu wspomnianego butiku bywalcy zyskają dostęp do najwyższej jakości wyrobów perfumeryjnych, produktów do pielęgnacji ciała czy kultowych już świec zapachowych – komentuje Anna Merta, Asset Management & Leasing Director, w Globalworth Poland.
Firma powstała w 1961 roku, ale w początkach swej działalności zajmowała się głównie sprzedażą tkanin, akcesoriów i unikatowych przedmiotów przywożonych z podróży przez trójkę założycieli. Perfumy Diptyque ujrzały światło dzienne siedem lat później i szybko zdobyły uznanie klientów dzięki intrygującym i nowatorskim kompozycjom. Dzisiaj w ofercie Maison znajdują się setki produktów, w których tworzeniu brali udział czołowi francuscy perfumiarze, m.in. Serge Kalouguine czy Olivier Pescheux.