Konsekwentnie do obranej strategii, sieć KiK koncentruje się na sukcesywnej ekspansji w całym kraju. Otwierając sklepy zarówno w małych, jak i dużych miejscowościach, zdobywa kolejne rynki regionalne. Przyjęty koncept biznesowy nieustannie daje właścicielom powody do dumy. Tym razem okazją było otwarcie jubileuszowego, już 50-tego sklepu KiK w Legnicy, który hucznie rozpoczął działalność 12 czerwca.
Wyjątkowe promocje na najnowszą kolekcję odzieży oraz tekstyliów domowych, liczne zabawy i konkursy z nagrodami, występy, pokaz mody dziecięcej i wiele innych atrakcji przygotowanych przez właścicieli sieci KiK czekały w dniu otwarcia na klientów sklepu i całego C.H. Ferio Legnica. Niezapomniane wrażenia zagwarantowały wszystkim dobrą zabawę, a uczestnikom konkursów – dodatkowo wielkie emocje. Nie zabrakło również słodkości, które umilały zakupy odwiedzającym sklep legniczanom.
Centrum Handlowe Ferio Legnica zlokalizowane jest w dogodnym położeniu, z łatwym dojazdem dla mieszkańców. Klienci znajdą tu wiele markowych sklepów z atrakcyjną ofertą oraz lokale usługowe i gastronomiczne. Sklep KiK, należący do popularnej sieci dyskontów odzieżowo-tekstylnych, mieści się na poziomie 0 i zajmuje powierzchnię 400 m2. Nowoczesny wystrój zachęca do odwiedzin, zapewniając jednocześnie komfort zakupów. – „Cieszymy się, że marka KiK zdecydowała się na otwarcie swojego sklepu w Ferio Legnica. Salon stanowi znakomite uzupełnienie oferty naszego centrum, dopełniając kompleksowy przekrój naszych najemców. Jestem pewna, że asortyment nowego sklepu przypadnie do gustu mieszkańcom Legnicy i okolic, będąc dla wielu klientów idealnym miejscem zakupów. KiK jest dobrym partnerem, z którym współpracę rozpoczęliśmy w pełnym porozumieniu i jestem przekonana, że ten poziom utrzymamy przez cały czas obowiązującej umowy najmu” – mówi Anna Dolna, dyrektor C.H. Ferio Legnica.
Wśród asortymentu KiK klienci znajdą odzież damską, męską, dziecięcą i niemowlęcą, przygotowane na każdą porę roku w tematycznych kolekcjach oraz tekstylia domowe i ogrodowe, zabawki, biżuterię i pomysłowe dodatki. Atutem produktów oferowanych w sklepach KiK jest fakt, iż wysoka jakość łączy się z niezmiennie niską ceną. „Nasz model biznesowy opieramy na założeniu, iż moda i artykuły codziennego użytku wcale nie muszą być drogie, by były atrakcyjne dla klientów. Kolekcje odzieży oraz oryginalne dodatki dostępne w naszych sklepach cechuje bogate wzornictwo i kolorystyka, dzięki czemu klienci bez problemu znajdą produkty zgodne ze swoimi oczekiwaniami – mówi Mariusz Kulik, dyrektor sieci KiK i dodaje – „Dokładamy wszelkich starań, by stale urozmaicać naszą ofertę, stąd często pojawiają się dedykowane kolekcje dla dzieci z ulubionymi bohaterami, jak choćby Angry Birds czy Hello Kitty. Dużą wagę przykładamy również do stosunku jakości i ceny, które w naszych sklepach stoją z sobą w parze. Realizowany przez nas koncept spotyka się z uznaniem naszych klientów, dlatego standardy te chcemy promować w całej Polsce”.
Jak mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK – „Handel dyskontowy urzeka swoją prostotą. Klienci jednak oczekują czegoś więcej – dobrej atmosfery i przyciągającej uwagę ekspozycji, które przełożą się na przyjemność z dokonywania zakupów. Właśnie dlatego postawiliśmy sobie za cel, by w oparciu o założenia Visual-Merchandisingu jeszcze lepiej i w dogodniejszy dla klienta sposób prezentować nasze produkty. Już od 12 czerwca mogą się o tym przekonać również legniczanie, którzy w dniu otwarcia KiK dopisali i wspólnie z nami świętowali inaugurację działalności „jubileuszowego” sklepu”.