Warszawski Wola Park wdraża kolejne zmiany w przestrzeni centrum. Tym razem renowację przeszedł food-court – odnowiona została strefa przy kinie. W ramach trwającej transformacji centrum, zmodernizowano przestrzeń spotkań, a strefa gastronomiczna zyskała m.in. komfortowe strefy z siedziskami oraz dodatkowe udogodnienia umożliwiające pracę zdalną.
Grupa Dobry Hotel – w procesie całościowego rebrandingu – wprowadza na rynek własną markę dla hoteli i obiektów. Będą one funkcjonować pod nazwą Destigo Hotels. Nowa marka konsumencka i identyfikacja wizualna odzwierciedla walory i potencjał obiektów zarządzanych przez Dobry Hotel. To także element planowanej ekspansji zagranicznej firmy.
Ofertę zarządzanej przez EPP Galerii Amber wzmocniło czterech nowych najemców. Wśród nich znaleźli się debiutujący w Kaliszu iSpot, Burger King i Klockolandia. Do ich grona dołączyło również Monnari.
Do portfolio sklepów galerii handlowej Libero Katowice już wkrótce dołączy nowy, międzynarodowy najemca z segmentu mody. To jedna z najbardziej znanych i lubianych marek na świecie - C&A, która w wielkim stylu wznawia intensywny rozwój na polskim rynku. Krok ten nie tylko istotnie wzbogaca modową ofertę galerii, ale także podkreśla jej dynamiczny rozwój.
Przedsiębiorcy nie zatrzymują się i planują kolejne inwestycje w Małopolsce. Decyzje o wsparciu w ramach Polskiej Strefy Inwestycji trafiły do rodzinnej firmy Dragon Poland oraz dwóch przedstawicieli MŚP: SOLIDBOX z Wieprza i RYSTAL Sp. z o.o. z Bochni.
W Galerii Korona Kielce powiększyło się grono najemców gastronomicznych. Nowe otwarcia to niezaprzeczalnie wynik rosnących obrotów najemców oraz stale wzrastającego wskaźnika footfall śródmiejskiej Galerii Korona.