Zakończenie budowy S52 Północnej Obwodnicy Krakowa coraz bliżej. Odpowiedzialna za inwestycję Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) ogłosiła dokładną datę otwarcia nowej drogi, która będzie wielkim transportowym wydarzeniem. Na tę inwestycję stolica Małopolski czeka od lat.
Dobiegają końca prace na budowie S52 Północnej Obwodnicy Krakowa. Inwestycja rozwiąże wiele problemów komunikacyjnych stolicy Małopolski. Nowa obwodnica pozwoli kierowcom komfortowo ominąć centrum miasta. To ostatni odcinek, który domknie tzw. ring obwodnic wokół Krakowa.
Linia łącząca skrzyżowanie ulic Meissnera i Lema z pętlą w Mistrzejowicach powstaje w ramach IV etapu rozbudowy Krakowskiego Szybkiego Tramwaju. Dzięki temu ok. 4 5-kilometrowemu połączeniu czas dojazdu do centrum miasta skróci się o ok. 12 minut. Tramwaje na tej trasie będą mogły kursować już w 2025 roku, z częstotliwością nawet 90 sekund.
W ramach inwestycji wybudowana zostanie dwujezdniowa droga ekspresowa S52 o długości ok. 12,5 km, na odcinku od węzła Modlnica (z rozbudową węzła) do węzła Kraków Mistrzejowice. Każda jezdnia będzie miała po trzy pasy ruchu.
W ramach inwestycji wybudowana zostanie dwujezdniowa droga ekspresowa S52 o długości ok. 12,5 km, na odcinku od węzła Modlnica (z rozbudową węzła) do węzła Kraków Mistrzejowice. Każda jezdnia będzie miała po trzy pasy ruchu.
W ramach inwestycji wybudowana zostanie dwujezdniowa droga ekspresowa S52 o długości ok. 12,5 km, na odcinku od węzła Modlnica (z rozbudową węzła) do węzła Kraków Mistrzejowice. Każda jezdnia będzie miała po trzy pasy ruchu.
W ramach inwestycji wybudowana zostanie dwujezdniowa droga ekspresowa S52 o długości ok. 12,5 km, na odcinku od węzła Modlnica (z rozbudową węzła) do węzła Kraków Mistrzejowice. Każda jezdnia będzie miała po trzy pasy ruchu.
Postępują prace przy budowie nowej linii tramwajowej do Mistrzejowic. Właśnie zakończyła się budowa stropu tunelu w rejonie ul. Młyńskiej oraz pod estakadą obwodnicy.
W ramach inwestycji wybudowana zostanie dwujezdniowa droga ekspresowa S52 o długości ok. 12,5 km, na odcinku od węzła Modlnica (z rozbudową węzła) do węzła Kraków Mistrzejowice. Każda jezdnia będzie miała po trzy pasy ruchu.
Linia łącząca skrzyżowanie ulic Meissnera i Lema z pętlą w Mistrzejowicach powstaje w ramach IV etapu rozbudowy Krakowskiego Szybkiego Tramwaju. Dzięki temu ok. 4 5-kilometrowemu połączeniu czas dojazdu do centrum miasta skróci się o ok. 12 minut. Tramwaje na tej trasie będą mogły kursować już w 2025 roku, z częstotliwością nawet 90 sekund.