Warszawski Wola Park wdraża kolejne zmiany w przestrzeni centrum. Tym razem renowację przeszedł food-court – odnowiona została strefa przy kinie. W ramach trwającej transformacji centrum, zmodernizowano przestrzeń spotkań, a strefa gastronomiczna zyskała m.in. komfortowe strefy z siedziskami oraz dodatkowe udogodnienia umożliwiające pracę zdalną.
Grupa Saller kontynuuje przebudowę Centrum Handlowego Marino. Jej celem jest ulepszenie sytuacji komunikacyjno-parkingowej, jak również udoskonalenie kompleksu handlowego poprzez gruntowną modernizację obiektu.
Grupa Saller konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową poprzez realizację strategii stałego rozwoju opartego na długoterminowych inwestycjach w obiekty handlowe. Dominującym formatem są parki handlowe o powierzchni około 10 tysięcy mkw., aczkolwiek zmiany i rewitalizacje dotyczą również portfolia należących do Grupy galerii handlowych. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów poddawane one są modernizacjom, przebudowom oraz rozbudowom.
Centrum Handlowe Tulipan realizuje kolejny z punktów strategii na 2023 rok. Sklep popularnej marki Dealz dołączył do grona najemców, co poszerzyło ofertę handlową najemców oraz odpowiada na codzienne potrzeby zakupowe klientów centrum. To także jeden z nielicznych punktów Dealz w Łodzi.
Centrum Handlowe Tulipan w Łodzi konsekwentnie realizuje strategię na 2023 rok i poszerza ofertę handlową w kluczowych dla pozycjonowania centrum kategoriach. W odpowiedzi na codzienne potrzeby zakupowe Klientów, w centrum otwarty zostanie sklep popularnej marki Dealz, natomiast dwa lokale – drogeria Rossmann oraz Piekarnia i cukiernia "Z Pieca Rodem" – zyskały większą przestrzeń.
W stolicy Dolnego Śląska powstanie kolejna restauracja sieci McDonalds. Tym razem na osiedlu Pilczyce, w pobliżu Tarczyński Arena (Stadion Miejski), przy skrzyżowaniu ulicy Królewieckiej i alei Śląska.
Obecność prestiżowych marek dostępnych dla szerokiej grupy odbiorców w Polsce staje się normą, a wiele z nich wybiera centra handlowe z portfolio Atrium Poland Real Estate, w tym warszawskie Atrium Targówek. Niedawno swój sklep otworzył tam Rituals Cosmetics, a już wkrótce oferta centrum poszerzy się o takie brandy jak Outhorn czy United Colors of Benetton.