Powstaje wielka estakada na drodze ekspresowej S7 nad ul. Petőfiego i torami kolejowymi. Niemal kilometrowa część tego obiektu przygotowywana jest w technologii nasuwu (betonowe segmenty są kolejno wysuwane na podpory). Jezdnia w kierunku Warszawy liczyć będzie 40 segmentów, a w kierunku Rzeszowa 41.
Powstaje wielka estakada na drodze ekspresowej S7 nad ul. Petőfiego i torami kolejowymi. Niemal kilometrowa część tego obiektu przygotowywana jest w technologii nasuwu (betonowe segmenty są kolejno wysuwane na podpory). Jezdnia w kierunku Warszawy liczyć będzie 40 segmentów, a w kierunku Rzeszowa 41.
Powstaje wielka estakada na drodze ekspresowej S7 nad ul. Petőfiego i torami kolejowymi. Niemal kilometrowa część tego obiektu przygotowywana jest w technologii nasuwu (betonowe segmenty są kolejno wysuwane na podpory). Jezdnia w kierunku Warszawy liczyć będzie 40 segmentów, a w kierunku Rzeszowa 41.
Powstaje wielka estakada na drodze ekspresowej S7 nad ul. Petőfiego i torami kolejowymi. Niemal kilometrowa część tego obiektu przygotowywana jest w technologii nasuwu (betonowe segmenty są kolejno wysuwane na podpory). Jezdnia w kierunku Warszawy liczyć będzie 40 segmentów, a w kierunku Rzeszowa 41.
Budowa estakady na drodze ekspresowej S7 nad ul. Petőfiego i torami kolejowymi jest już na półmetku! Niemal kilometrowa część tego obiektu przygotowywana jest w technologii nasuwu (betonowe segmenty są kolejno wysuwane na podpory). Jezdnia w kierunku Warszawy liczyć będzie 40 segmentów, a w kierunku Rzeszowa 41.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wybrała wykonawcę drugiego odcinka drogi do pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej. Z jedenastu ofert złożonych w przetargu, najkorzystniejszą złożyło konsorcjum Aldesa Construcciones Polska i Aldesa Construcciones. Zaprojektowanie i budowę drogi krajowej do elektrowni jądrowej, na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 213 do węzła Łęczyce na S6, wyceniono na kwotę niemal 200 mln zł.
Budowa estakady na drodze ekspresowej S7 nad ul. Petőfiego i torami kolejowymi jest już na półmetku! Niemal kilometrowa część tego obiektu przygotowywana jest w technologii nasuwu (betonowe segmenty są kolejno wysuwane na podpory). Jezdnia w kierunku Warszawy liczyć będzie 40 segmentów, a w kierunku Rzeszowa 41.
Budowa estakady na drodze ekspresowej S7 nad ul. Petőfiego i torami kolejowymi jest już na półmetku! Niemal kilometrowa część tego obiektu przygotowywana jest w technologii nasuwu (betonowe segmenty są kolejno wysuwane na podpory). Jezdnia w kierunku Warszawy liczyć będzie 40 segmentów, a w kierunku Rzeszowa 41. W połowie marca wykonawca wysunął odpowiednio segmenty nr 20 i 21.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podpisała umowę na zaprojektowanie i budowę części drogi krajowej do elektrowni jądrowej. Odcinek od Lubiatowa do drogi wojewódzkiej nr 213 to jeden z dwóch fragmentów trasy do przyszłej elektrowni „Lubiatowo-Kopalino” w gminie Choczewo.
Budowa estakady na drodze ekspresowej S7 nad ul. Petőfiego i torami kolejowymi jest już na półmetku! Niemal kilometrowa część tego obiektu przygotowywana jest w technologii nasuwu (betonowe segmenty są kolejno wysuwane na podpory). Jezdnia w kierunku Warszawy liczyć będzie 40 segmentów, a w kierunku Rzeszowa 41. W połowie marca wykonawca wysunął odpowiednio segmenty nr 20 i 21.