Powstaje S7 Wschodnia Obwodnica Krakowa, na odcinku Mistrzejowice - Nowa Huta. Zakończono nasuwanie dwóch estakad będących częścią budowanego węzła Mistrzejowice. Jezdnia w kierunku Warszawy liczyć będzie 40 segmentów, a w kierunku Rzeszowa 41.
Inwestycja, na którą umowy Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) z wykonawcami popisała w II i III kwartale br., powstaje w formule Projektuj i buduj. Oznacza to, że obecnie, zgodnie z harmonogramem, trwają prace projektowe. Roboty w terenie rozpoczną się w przyszłym roku, po uzyskaniu pozwoleń na budowę.
Zakończono nasuwanie pierwszej z estakad będących częścią budowanego węzła Mistrzejowice. To po niej będziemy jeździć drogą ekspresową S7 w kierunku Warszawy. W tym tygodniu Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) planuje zakończenie nasuwania drugiej, którą kierowcy pojadą w kierunku węzła Nowa Huta i autostrady A4.
Powstaje wielka estakada na drodze ekspresowej S7 nad ul. Petőfiego i torami kolejowymi. Niemal kilometrowa część tego obiektu przygotowywana jest w technologii nasuwu (betonowe segmenty są kolejno wysuwane na podpory). Jezdnia w kierunku Warszawy liczyć będzie 40 segmentów, a w kierunku Rzeszowa 41.
Powstaje wielka estakada na drodze ekspresowej S7 nad ul. Petőfiego i torami kolejowymi. Niemal kilometrowa część tego obiektu przygotowywana jest w technologii nasuwu (betonowe segmenty są kolejno wysuwane na podpory). Jezdnia w kierunku Warszawy liczyć będzie 40 segmentów, a w kierunku Rzeszowa 41.
Powstaje wielka estakada na drodze ekspresowej S7 nad ul. Petőfiego i torami kolejowymi. Niemal kilometrowa część tego obiektu przygotowywana jest w technologii nasuwu (betonowe segmenty są kolejno wysuwane na podpory). Jezdnia w kierunku Warszawy liczyć będzie 40 segmentów, a w kierunku Rzeszowa 41.
Powstaje wielka estakada na drodze ekspresowej S7 nad ul. Petőfiego i torami kolejowymi. Niemal kilometrowa część tego obiektu przygotowywana jest w technologii nasuwu (betonowe segmenty są kolejno wysuwane na podpory). Jezdnia w kierunku Warszawy liczyć będzie 40 segmentów, a w kierunku Rzeszowa 41.
Powstaje wielka estakada na drodze ekspresowej S7 nad ul. Petőfiego i torami kolejowymi. Niemal kilometrowa część tego obiektu przygotowywana jest w technologii nasuwu (betonowe segmenty są kolejno wysuwane na podpory). Jezdnia w kierunku Warszawy liczyć będzie 40 segmentów, a w kierunku Rzeszowa 41.
Budowa estakady na drodze ekspresowej S7 nad ul. Petőfiego i torami kolejowymi jest już na półmetku! Niemal kilometrowa część tego obiektu przygotowywana jest w technologii nasuwu (betonowe segmenty są kolejno wysuwane na podpory). Jezdnia w kierunku Warszawy liczyć będzie 40 segmentów, a w kierunku Rzeszowa 41.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wybrała wykonawcę drugiego odcinka drogi do pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej. Z jedenastu ofert złożonych w przetargu, najkorzystniejszą złożyło konsorcjum Aldesa Construcciones Polska i Aldesa Construcciones. Zaprojektowanie i budowę drogi krajowej do elektrowni jądrowej, na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 213 do węzła Łęczyce na S6, wyceniono na kwotę niemal 200 mln zł.