REKLAMA

Mota-Engil S.A.

Artykuły o Mota-Engil S.A.

Może ruszać budowa drogi ekspresowej S19 Via Carpatia Lubartów – Lublin
Może ruszać budowa drogi ekspresowej S19 Via Carpatia Lubartów – Lublin
Wojewoda Lubelski wydał decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dla budowy drogi ekspresowej S19 pomiędzy Lubartowem i Lublinem. Oznacza to, że wkrótce będą mogły się rozpocząć prace budowlane.
Co słychać na budowach dróg w woj. śląskim, realizowanych przez GDDKiA? [RAPORT]
Co słychać na budowach dróg w woj. śląskim, realizowanych przez GDDKiA? [RAPORT]
Na 100 km dróg trwają już prace budowalne. 38 km przypada na drogę ekspresową S1, 16,7 km na budowę obwodnicy Poręby i Zawiercia w ciągu DK78, a blisko 41 km na przebudowę lub rozbudowę dróg krajowych nr 46, 91 i 94.
Co dalej z budową ostatniego, brakującego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia? [MAPY]
Co dalej z budową ostatniego, brakującego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia? [MAPY]
Co dalej z ostatnim, brakującym odcinkiem Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, kluczową drogą w południowej części stolicy Dolnego Śląska? Wiemy już, inwestycje będzie znacznie droższa, niż wcześniej zakładano. I to o 50 milionów złotych.
Ostatni odcinek Wschodniej Obwodnicy Wrocławia będzie znacznie droższy. Otworzono oferty w przetargu
Ostatni odcinek Wschodniej Obwodnicy Wrocławia będzie znacznie droższy. Otworzono oferty w przetargu
Ostatni, brakujący odcinek Wschodniej Obwodnicy Wrocławia będzie znacznie droższy, niż pierwotnie zakładano. W piątek 30 sierpnia urzędnicy otworzyli oferty w trwającym od grudnia 2024 roku przetargu.
Coraz bliżej zakończenia prac na drodze ekspresowej S1 Oświęcim – Dankowice
Coraz bliżej zakończenia prac na drodze ekspresowej S1 Oświęcim – Dankowice
Ponad 77 proc. osiągnęło zaawansowanie prac na ok. 15-kilometrowym odcinku drogi ekspresowej S1 w. Oświęcim – Dankowice. Prace mostowe finiszują.
W Warszawie powstaje nowy Plac Powstańców Warszawy i parking podziemny [FILM+WIZUALIZACJE]
W Warszawie powstaje nowy Plac Powstańców Warszawy i parking podziemny [FILM+WIZUALIZACJE]
W ramach Nowego Centrum Warszawy trwa przebudowa Placu Powstańców Warszawy. Powierzchnia placu zostanie zagospodarowana w sposób docelowy. Przestrzeń pełna zieleni sprzyjać będzie spotkaniom i organizacji wydarzeń kulturalnych. Pod placem powstaje czterokondygnacyjny parking podziemny.
Rusza projektowanie i budowa najdroższej inwestycji drogowej w historii województwa świętokrzyskiego
Rusza projektowanie i budowa najdroższej inwestycji drogowej w historii województwa świętokrzyskiego
Realizacja kolejnego odcinka S74 w województwie świętokrzyskim stała się faktem. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podpisała umową na zaprojektowanie i wybudowanie ekspresowej trasy między Cedzyną a Łagowem. To najdłuższy z sześciu realizowanych obecnie odcinków drogi, która skomunikuje Łódzkie, Świętokrzyskie i Podkarpacie.
Podziemny parking na placu Powstańców Warszawy prawie gotowy [ZDJĘCIA]
Podziemny parking na placu Powstańców Warszawy prawie gotowy [ZDJĘCIA]
Budowa wielopoziomowego, podziemnego parkingu w ścisłym centrum Warszawy na 420 miejsc postojowych niemal na finiszu. Na przełomie 2024 i 2025 roku – zarówno mieszkańcy, jak i odwiedzający Śródmieście, będą mogli wygodnie zaparkować tu samochód. Zmieni się również sam plac Powstańców Warszawy – powstanie na nim miejsce wypoczynku otoczone zielenią.
Wybrano ofertę w przetargu na realizację drogi ekspresowej S74 Cedzyna - Łagów
Wybrano ofertę w przetargu na realizację drogi ekspresowej S74 Cedzyna - Łagów
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wybrała najkorzystniejszą ofertę na realizację około 30-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S74, pomiędzy miejscowościami Cedzyna a Łagów w województwie świętokrzyskim.
Bitum czy beton? Specjalny Zespół GDDKiA zakończył I etap prac
Bitum czy beton? Specjalny Zespół GDDKiA zakończył I etap prac
Drogi asfaltowe czy betonowe, a może wykonane z pochodnych tych dwóch budulców? Jak i kiedy dobierać właściwy materiał? Jaką technologię powinna stosować GDDKiA i dlaczego? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań w obszarach doboru nawierzchni na drogach krajowych poszukują członkowie specjalnego zespołu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, który z końcem września zakończył I etap swojej działalności.
REKLAMA