Co dalej z ostatnim, brakującym odcinkiem Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, kluczową drogą w południowej części stolicy Dolnego Śląska? Wiemy już, inwestycje będzie znacznie droższa, niż wcześniej zakładano. I to o 50 milionów złotych.
Ostatni, brakujący odcinek Wschodniej Obwodnicy Wrocławia będzie znacznie droższy, niż pierwotnie zakładano. W piątek 30 sierpnia urzędnicy otworzyli oferty w trwającym od grudnia 2024 roku przetargu.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wyłoniła najkorzystniejszą ofertę w przetargu na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S8 Łagiewniki Zachód – Niemcza (woj. dolnośląskie) o długości ok. 9,3 km. Spośród ośmiu zainteresowanych wykonawców, którzy wzięli udział w przetargu, wybrano ofertę firmy Polbud Pomorze za kwotę ok. 332 mln zł.
Kierowcy mogą już korzystać z blisko 5,5 km odcinka dwujezdniowej drogi ekspresowej S6 pomiędzy węzłami Sianów Zachód i Sianów Wschód. W tym roku mają się zakończyć prace przy realizacji dalszego odcinka tej trasy do węzła Koszalin Wschód o długości 4,3 km. Dzięki temu powstanie pełna obwodnica Koszalina i Sianowa, a kierowcy wygodnie i bezpiecznie ominą te miasta.
Kierowcy mogą już korzystać z blisko 5,5 km odcinka dwujezdniowej drogi ekspresowej S6 pomiędzy węzłami Sianów Zachód i Sianów Wschód. W tym roku mają się zakończyć prace przy realizacji dalszego odcinka tej trasy do węzła Koszalin Wschód o długości 4,3 km. Dzięki temu powstanie pełna obwodnica Koszalina i Sianowa, a kierowcy wygodnie i bezpiecznie ominą te miasta.
Kierowcy mogą już korzystać z blisko 5,5 km odcinka dwujezdniowej drogi ekspresowej S6 pomiędzy węzłami Sianów Zachód i Sianów Wschód. W tym roku mają się zakończyć prace przy realizacji dalszego odcinka tej trasy do węzła Koszalin Wschód o długości 4,3 km. Dzięki temu powstanie pełna obwodnica Koszalina i Sianowa, a kierowcy wygodnie i bezpiecznie ominą te miasta.
Wobec zadeklarowanego wstrzymania robót budowlanych przez konsorcja, których liderem jest firma Polbud Pomorze, na budowie drogi S3 Dargobądz – Troszyn i dokończeniu obwodnicy Koszalina w ciągu S6, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) informuje, że wykonawca do 15 marca, gdy kończy się okres przerwy zimowej, nie ma obowiązku prowadzenia robót budowlanych. Jednocześnie GDDKiA nie widzi powodów do wstrzymywania prac budowlanych, które były realizowane przez wykonawcę również w okresie zimowym, zwłaszcza wobec następującej obecnie poprawy warunków atmosferycznych.
Kierowcy mogą już korzystać z blisko 5,5 km odcinka dwujezdniowej drogi ekspresowej S6 pomiędzy węzłami Sianów Zachód i Sianów Wschód. W tym roku mają się zakończyć prace przy realizacji dalszego odcinka tej trasy do węzła Koszalin Wschód o długości 4,3 km. Dzięki temu powstanie pełna obwodnica Koszalina i Sianowa, a kierowcy wygodnie i bezpiecznie ominą te miasta.
Sześciu wykonawców chce zaprojektować i wybudować obwodnice w ciągu drogi krajowej nr 25. Chodzi o inwestycję z Rządowego Programu Budowy Dróg Krajowych do 2030 r., która wyprowadzi ruch tranzytowy z Kamienia Krajeńskiego i Sępólna Krajeńskiego.
Kierowcy mogą już korzystać z blisko 5,5 km odcinka dwujezdniowej drogi ekspresowej S6 pomiędzy węzłami Sianów Zachód i Sianów Wschód. W tym roku mają się zakończyć prace przy realizacji dalszego odcinka tej trasy do węzła Koszalin Wschód o długości 4,3 km. Dzięki temu powstanie pełna obwodnica Koszalina i Sianowa, a kierowcy wygodnie i bezpiecznie ominą te miasta.