Remont reprezentacyjnego traktu w centrum stolicy skończy się przed terminem? Rozpoczęty w czerwcu remont Krakowskiego Przedmieścia w Warszawie, polegający na wymianie i wzmocnieniu nawierzchni, miał potrwać 8 miesięcy, ale po zaledwie dwóch miesiącach prac, wszystko jest już niemal gotowe.
Wiele wskazuje na to, że nowy, 452-metrowy most pieszo-rowerowy przez Wisłę w Warszawie zostanie otwarty jeszcze w tym tygodniu, przed Wielkanocą. Most ten jest jedną z najdłuższych tego typu przepraw na świecie.
W Warszawie powstaje nowy most pieszo-rowerowy przez Wisłę. Już wiosną ten jeden z najdłuższych tego typu mostów na świecie, zostanie udostępniony pieszym i rowerzystom.
Kolejny fragment ścisłego centrum stolicy zostanie zrewitalizowany. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie ogłosił przetarg na kompleksową przebudowę rejonu ulic Złotej i Zgoda w ramach Nowego Centrum Warszawy.
W Warszawie powstaje nowy most pieszo-rowerowy przez Wisłę. Już wiosną ten jeden z najdłuższych tego typu mostów na świecie, zostanie udostępniony pieszym i rowerzystom. Pojawiają się na nim już barierki i nawierzchnia.
W Warszawie powstaje nowy most pieszo-rowerowy przez Wisłę. Już wiosną ten jeden z najdłuższych tego typu mostów na świecie, zostanie udostępniony pieszym i rowerzystom.
Zakończył się montaż ostatniego elementu konstrukcji mostu pieszo-rowerowego przez Wisłę. Zaawansowanie prac wynosi już ok. 80 proc. Teraz wykonawca skupi się na pracach wykończeniowych m.in. na montażu barier, oświetlenia czy ławek oraz układaniu nawierzchni. Wiosną przyszłego roku, jeden z najdłuższych tego typu mostów na świecie, zostanie udostępniony pieszym i rowerzystom.
W centrum Warszawy trwa budowa nowej kładki pieszo-rowerowej, która połączy Bulwary Wiślane z prawobrzeżną Warszawą. Kładka będzie liczyła 452 m długości. Tym samym będzie o 127 m dłuższa od słynnego londyńskiego Millennium Bridge, jednego z najbardziej znanych tego typu mostów na świecie.
W centrum Warszawy trwa budowa nowej kładki pieszo-rowerowej, która połączy Bulwary Wiślane z prawobrzeżną Warszawą. Kładka będzie liczyła 452 m długości. Tym samym będzie o 127 m dłuższa od słynnego londyńskiego Millennium Bridge, jednego z najbardziej znanych tego typu mostów na świecie.
W centrum Warszawy trwa budowa nowej kładki pieszo-rowerowej, która połączy Bulwary Wiślane z prawobrzeżną Warszawą. Kładka będzie liczyła 452 m długości. Tym samym będzie o 127 m dłuższa od słynnego londyńskiego Millennium Bridge, jednego z najbardziej znanych tego typu mostów na świecie.