Kolejna znana, globalna firma stawia na stolicę Dolnego Śląska. Tym razem jest to znana na całym świecie marka Hilti. Ta firma z Lichtensteinu otworzyła we Wrocławiu swoje najnowocześniejsze centrum serwisowe narzędzi Tool Service Center, które jest jednym z 46 tego typu obiektów Grupy Hilti na świecie i jednym z największych.
Hilti Corporation (Hilti Aktiengesellschaft lub Hilti AG, znana również jako Hilti Group) to międzynarodowa firma z Liechtensteinu, która opracowuje, produkuje i sprzedaje produkty dla branży budowlanej, konserwacji budynków, energetycznej i produkcyjnej, głównie wśród profesjonalnych użytkowników końcowych.
Koncentruje się głównie na systemach kotwiących, systemach przeciwpożarowych, systemach instalacyjnych, narzędziach pomiarowych i detekcyjnych (takich jak niwelatory laserowe, dalmierze i lasery liniowe), elektronarzędziach (takich jak wiertarki udarowe, młoty wyburzeniowe, wiertarki diamentowe, wiertarki elektryczne akumulatorowe, ciężkie wiertarki kątowe, piły elektryczne) oraz powiązane oprogramowanie i usługi.
Nowy Tool Service Center Wrocław na powierzchni 6 600 mkw., który swoją pracę rozpoczął w grudniu br., już teraz obsługuje rynki w trzech krajach: Polsce, Niemczech i Czechach.
– Grupa Hilti konsekwentnie rozwija swój potencjał na polskim rynku. Budowa Centrum Serwisowego elektronarzędzi to kolejna ważna inwestycja Hilti w Polsce. Nowy obiekt o powierzchni 6 600 mkw., który swoją pracę rozpoczął w grudniu br., już teraz obsługuje rynki w trzech krajach: Polsce, Niemczech i Czechach. – Na całym świecie członkowie naszego zespołu wspierają klientów w zwiększaniu produktywności i poprawie bezpieczeństwa na placach budowy, a także do tego, aby budownictwo było bardziej zrównoważone. Naszym długofalowym celem jest Making Construction Better. W osiągnięciu tego pomagają nasze narzędzia, oprogramowanie i usługi. Nowoczesne Centrum Serwisowe jest jedną z fundamentalnych usług, które oferujemy naszym klientom. Dzięki inwestycji w najnowocześniejsze w grupie Hilti Centrum Serwisowe jesteśmy w stanie wspierać naszych klientów. Sprawna i szybka naprawa narzędzi, z zachowaniem najwyższych standardów oznacza dla naszych klientów brak przestojów oraz nieponoszenie dodatkowych kosztów – mówi Tomas Trocil, Prezes Zarządu Hilti (Poland).
Nowa inwestycja została realizowana zgodnie z najwyższymi standardami grupy Hilti, zarówno pod względem bezpieczeństwa, ochrony środowiska, jak i stworzenia wysokiego komfortu pracy. Już na poziomie projektowania budynku zwrócono szczególną uwagę na minimalizację strat energii, redukcję emisji hałasu oraz maksymalne wykorzystanie oświetlenia naturalnego.
W nowym TSCW zautomatyzowano procesy oraz wdrożono nowoczesne rozwiązania logistyczne
– Podczas pracy nad TSCW jednym z kluczowych elementów było dla nas bezpieczeństwo pracy. W nowym obiekcie zredukowaliśmy poziom emisji hałasu, zapewniając komfort i większą swobodę pracy. Ponadto, zmaksymalizowaliśmy dostęp do naturalnego światła dziennego, co poprawia jakość pracy i samopoczucie pracowników. Dodatkowo zaprojektowaliśmy większy parking. Nowe Centrum Serwisowe to także rozwiązania zgodne ze zrównoważonym rozwojem. Wdrożyliśmy pełny system recyklingu odpadów, który obejmuje kartony oraz odpady uwodnione. Obiekt jest także wyposażony w system rekuperacji, w tym także odzyskuje ciepło z kompresorów. Parking natomiast jest wyposażony w ładowarki do aut elektrycznych – podkreśla Michał Matuszewski, zarządzający Tool Service Center Hilti we Wrocławiu.
Najlepszy partner w zakresie produktywności, bezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju, to fundamentalne obietnice, które marka Hilti składa swoim klientom. Dlatego też, konsekwentnie bezpieczeństwo, jakość, staranność i wydajność pracy stanowią cechy charakteryzujące Centrum Serwisowe Hilti. Już od wielu lat firma szczyci się naprawą maszyn Hilti zaledwie w ciągu 3 dni roboczych. Każde narzędzie Hilti jest zarejestrowane, dlatego, zgłaszając je do naprawy, nie potrzebujesz dowodu zakupu, ani karty gwarancyjnej.
Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, Hilti przygotowała szereg udogodnień, dzięki którym zlecanie napraw serwisowych jest wyjątkowo proste. Do dyspozycji klientów jest 5 możliwości zgłoszenia zlecenia, za pośrednictwem: aplikacji Hilti Connect, telefonicznie poprzez kontakt z TeleCentrum Hilti, profilu klienta na stronie hilti.pl, wybranego salonu Hilti Store czy też czy też bezpośrednio w serwisie urządzeń We Wrocławiu.
Serwis narzędzi grupy Hilti we Wrocławiu jest jednym z 46 Centrów Serwisowych na świecie.