W Galeri Północnej w Warszawie otwarty został pierwszy w Polsce sklep marki Gudi Home. To nowa sieć wielobranżowa non-food z produktami zawsze w niższych cenach. Za brandem, który ma ambitne plany rozwoju w kraju, stoją twórcy innej znanej sieci – Forpepe House.
– Debiut Gudi Home jest jednym z najważniejszych otwarć w tym roku w Północnej. W naszej ofercie pojawia się marka, która do tej pory nie była dostępna w Polsce. Co więcej, stworzona w popularnym dziś formacie handlowym, który wpisuje się w dynamiczny rozwój segmentu EDLP nad Wisłą, a także w zmieniające się oczekiwania konsumentów – komentuje Katarzyna Żuchowska, Leasing Manager w GTC S.A.
W mającym ponad 800 mkw., pierwszym sklepie marki, który działa na pierwszym piętrze Galerii Północnej, kupujący mogą znaleźć różnorodne produkty podzielone na wiele kategorii, w tym: ubrania i dodatki, kosmetyki, zabawki, drobny sprzęt elektroniczny i akcesoria do telefonów, sprzęt sportowy i wędkarski, narzędzia, a także artykuły papiernicze, okolicznościowe i dla zwierząt. Tak szeroką propozycję zapewniają dostawcy z Chin, Turcji, Hiszpanii, ale także i z Polski.


Gudi Home to sieć sklepów oferujących towary w niskich cenach – niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Marka wywodzi się z istniejącej od 10 lat na polskim rynku sieci sklepów wielkopowierzchniowych – Forpepe House. Forpepe to sieć sklepów wielkopowierzchniowych, oferujących szeroki asortyment towarów w konkurencyjnych cenach – począwszy od odzieży, poprzez artykuły wyposażenia domu, akcesoria elektroniczne, aż po produkty dla zwierząt. Właścicielem obu marek – Forpepe House i Gudi Home – jest spółka Gudi Home.
– Nasza firma istnieje na rynku polskim już od 2012 roku i po trudniejszym okresie pandemicznym, znów wraca na tory dynamicznego rozwoju. Obecnie planujemy otwarcie 10 sklepów rocznie w całej Polsce – mówi Zbigniew Grodzicki, Pełnomocnik ds. Rozwoju sieci..


Dla warszawskiej galerii to już kolejny debiut w ostatnim czasie. Krajowe i zagraniczne marki coraz częściej wybierają ten obiekt. Powód? – Katalog brandów, które doceniają nasz potencjał leasingowy systematycznie rośnie, zwłaszcza na przestrzeni ostatnich dwóch lat. Jesteśmy dziś postrzegani na warszawskim rynku centrów handlowych jako mocny i stabilny, ale także rozwojowy partner biznesowy, który może zapewnić udane wejście na stołeczny, jak i ogólnopolski rynek – zauważa Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.
– Marki decydujące się na taki krok zwracają uwagę zarówno na nasz wielowymiarowy rozwój w ostatnich latach, zbudowany już nowoczesny tenant-mix, oparty m.in. na popularnych sieciach, ale także chłonny i szeroki rynek konsumencki, jeden z najatrakcyjniejszych w Polsce. To, w połączeniu z wysokim stopniem komercjalizacji, zachęca najemców do launchu unikalnych brandów, ale także najnowszych konceptów handlowych. Nasz nowy najemca jest najlepszym tego przykładem, choć nie jedynym w ostatnich miesiącach – mówi.
Gudi Home jest już 16. najemcą, który od maja 2021 roku, wchodzi do Galerii Północnej. Ostatni czas przyniósł m.in. otwarcie pierwszego w Warszawie sklepu marki off-price HalfPrice, ale także regionalny debiut nowego, łączonego konceptu Modivo i eobuwie.pl. W obiekcie pojawiły się też takie brandy jak chociażby: Tchibo, 50Style czy Kodano Optyk.





![W Warszawie powstaje 150-metrowy AFI Tower [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]](https://investmap.pl/_i/image/251/123/77563_100x70.jpg)

![Nowa hala już działa. Postępy przy rozbudowie kompleksu AMBEREXPO w Gdańsku [FILM+ZDJĘCIA]](https://investmap.pl/_i/gallery/44/44/686636_100x70.jpg)







![[Warszawa] Galeria Północna wita milionowego klienta](https://investmap.pl/_i/image/199/71/37575_100x70.jpg)
![[Warszawa] Kolejne otwarcia znanych marek w Arkadii](https://investmap.pl/_i/image/96/96/28000_100x70.jpg)
![[Warszawa] Warszawski rynek handlowy w dobrej formie](https://investmap.pl/_i/image/239/111/8687_100x70.jpg)
![[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjne](https://investmap.pl/_i/image/134/6/37766_100x70.jpg)
![[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie poszerza asortyment](https://investmap.pl/_i/image/244/116/41460_100x70.jpg)
![[wielkopolskie] Kolejne salony otworzyły się w Galerii Leszno](https://investmap.pl/_i/image/29/29/30749_100x70.jpg)
![[Warszawa] Warszawiacy tłumnie powitali Galerię Północną](https://investmap.pl/_i/image/128/0/36736_100x70.jpg)
![[Warszawa] Dystrybutor gier komputerowych otworzył salon w Galerii Północnej w Warszawie](https://investmap.pl/_i/image/237/109/45037_100x70.jpg)
![[Warszawa] Czerwiec pod znakiem kultowych marek w Galerii Mokotów. Nowe sklepy już otwarte](https://investmap.pl/_i/image/119/119/21111_100x70.jpg)
![[Warszawa] Nowy najemca w Galerii Metro na warszawskim Ursynowie](https://investmap.pl/_i/image/216/88/8152_100x70.jpg)