Gudi Home otworzył w Galerii Północnej w Warszawie pierwszy sklep w PolsceMateriały prasowe

Gudi Home otworzył w Galerii Północnej w Warszawie pierwszy sklep w Polsce

Orzech
Orzech
REKLAMA

W Galeri Północnej w Warszawie otwarty został pierwszy w Polsce sklep marki Gudi Home. To nowa sieć wielobranżowa non-food z produktami zawsze w niższych cenach. Za brandem, który ma ambitne plany rozwoju w kraju, stoją twórcy innej znanej sieci – Forpepe House.

– Debiut Gudi Home jest jednym z najważniejszych otwarć w tym roku w Północnej. W naszej ofercie pojawia się marka, która do tej pory nie była dostępna w Polsce. Co więcej, stworzona w popularnym dziś formacie handlowym, który wpisuje się w dynamiczny rozwój segmentu EDLP nad Wisłą, a także w zmieniające się oczekiwania konsumentów – komentuje Katarzyna Żuchowska, Leasing Manager w GTC S.A.

W mającym ponad 800 mkw., pierwszym sklepie marki, który działa na pierwszym piętrze Galerii Północnej, kupujący mogą znaleźć różnorodne produkty podzielone na wiele kategorii, w tym: ubrania i dodatki, kosmetyki, zabawki, drobny sprzęt elektroniczny i akcesoria do telefonów, sprzęt sportowy i wędkarski, narzędzia, a także artykuły papiernicze, okolicznościowe i dla zwierząt. Tak szeroką propozycję zapewniają dostawcy z Chin, Turcji, Hiszpanii, ale także i z Polski.

Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe

Gudi Home to sieć sklepów oferujących towary w niskich cenach – niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Marka wywodzi się z istniejącej od 10 lat na polskim rynku sieci sklepów wielkopowierzchniowych – Forpepe House. Forpepe to sieć sklepów wielkopowierzchniowych, oferujących szeroki asortyment towarów w konkurencyjnych cenach – począwszy od odzieży, poprzez artykuły wyposażenia domu, akcesoria elektroniczne, aż po produkty dla zwierząt. Właścicielem obu marek – Forpepe House i Gudi Home – jest spółka Gudi Home.

– Nasza firma istnieje na rynku polskim już od 2012 roku i po trudniejszym okresie pandemicznym, znów wraca na tory dynamicznego rozwoju. Obecnie planujemy otwarcie 10 sklepów rocznie w całej Polsce – mówi Zbigniew Grodzicki, Pełnomocnik ds. Rozwoju sieci..

Materiały prasowe
Materiały prasowe
REKLAMA
Materiały prasowe
Materiały prasowe

Dla warszawskiej galerii to już kolejny debiut w ostatnim czasie. Krajowe i zagraniczne marki coraz częściej wybierają ten obiekt. Powód? – Katalog brandów, które doceniają nasz potencjał leasingowy systematycznie rośnie, zwłaszcza na przestrzeni ostatnich dwóch lat. Jesteśmy dziś postrzegani na warszawskim rynku centrów handlowych jako mocny i stabilny, ale także rozwojowy partner biznesowy, który może zapewnić udane wejście na stołeczny, jak i ogólnopolski rynek – zauważa Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.

– Marki decydujące się na taki krok zwracają uwagę zarówno na nasz wielowymiarowy rozwój w ostatnich latach, zbudowany już nowoczesny tenant-mix, oparty m.in. na popularnych sieciach, ale także chłonny i szeroki rynek konsumencki, jeden z najatrakcyjniejszych w Polsce. To, w połączeniu z wysokim stopniem komercjalizacji, zachęca najemców do launchu unikalnych brandów, ale także najnowszych konceptów handlowych. Nasz nowy najemca jest najlepszym tego przykładem, choć nie jedynym w ostatnich miesiącach – mówi.

fot. Jakub Zazula
fot. Jakub Zazula
Materiały prasowe
Materiały prasowe
fot. Jakub Zazula
fot. Jakub Zazula

Gudi Home jest już 16. najemcą, który od maja 2021 roku, wchodzi do Galerii Północnej. Ostatni czas przyniósł m.in. otwarcie pierwszego w Warszawie sklepu marki off-price HalfPrice, ale także regionalny debiut nowego, łączonego konceptu Modivo i eobuwie.pl. W obiekcie pojawiły się też takie brandy jak chociażby: Tchibo, 50Style czy Kodano Optyk.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA