W Galeri Północnej w Warszawie otwarty został pierwszy w Polsce sklep marki Gudi Home. To nowa sieć wielobranżowa non-food z produktami zawsze w niższych cenach. Za brandem, który ma ambitne plany rozwoju w kraju, stoją twórcy innej znanej sieci – Forpepe House.
– Debiut Gudi Home jest jednym z najważniejszych otwarć w tym roku w Północnej. W naszej ofercie pojawia się marka, która do tej pory nie była dostępna w Polsce. Co więcej, stworzona w popularnym dziś formacie handlowym, który wpisuje się w dynamiczny rozwój segmentu EDLP nad Wisłą, a także w zmieniające się oczekiwania konsumentów – komentuje Katarzyna Żuchowska, Leasing Manager w GTC S.A.
W mającym ponad 800 mkw., pierwszym sklepie marki, który działa na pierwszym piętrze Galerii Północnej, kupujący mogą znaleźć różnorodne produkty podzielone na wiele kategorii, w tym: ubrania i dodatki, kosmetyki, zabawki, drobny sprzęt elektroniczny i akcesoria do telefonów, sprzęt sportowy i wędkarski, narzędzia, a także artykuły papiernicze, okolicznościowe i dla zwierząt. Tak szeroką propozycję zapewniają dostawcy z Chin, Turcji, Hiszpanii, ale także i z Polski.
Gudi Home to sieć sklepów oferujących towary w niskich cenach – niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Marka wywodzi się z istniejącej od 10 lat na polskim rynku sieci sklepów wielkopowierzchniowych – Forpepe House. Forpepe to sieć sklepów wielkopowierzchniowych, oferujących szeroki asortyment towarów w konkurencyjnych cenach – począwszy od odzieży, poprzez artykuły wyposażenia domu, akcesoria elektroniczne, aż po produkty dla zwierząt. Właścicielem obu marek – Forpepe House i Gudi Home – jest spółka Gudi Home.
– Nasza firma istnieje na rynku polskim już od 2012 roku i po trudniejszym okresie pandemicznym, znów wraca na tory dynamicznego rozwoju. Obecnie planujemy otwarcie 10 sklepów rocznie w całej Polsce – mówi Zbigniew Grodzicki, Pełnomocnik ds. Rozwoju sieci..
Dla warszawskiej galerii to już kolejny debiut w ostatnim czasie. Krajowe i zagraniczne marki coraz częściej wybierają ten obiekt. Powód? – Katalog brandów, które doceniają nasz potencjał leasingowy systematycznie rośnie, zwłaszcza na przestrzeni ostatnich dwóch lat. Jesteśmy dziś postrzegani na warszawskim rynku centrów handlowych jako mocny i stabilny, ale także rozwojowy partner biznesowy, który może zapewnić udane wejście na stołeczny, jak i ogólnopolski rynek – zauważa Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.
– Marki decydujące się na taki krok zwracają uwagę zarówno na nasz wielowymiarowy rozwój w ostatnich latach, zbudowany już nowoczesny tenant-mix, oparty m.in. na popularnych sieciach, ale także chłonny i szeroki rynek konsumencki, jeden z najatrakcyjniejszych w Polsce. To, w połączeniu z wysokim stopniem komercjalizacji, zachęca najemców do launchu unikalnych brandów, ale także najnowszych konceptów handlowych. Nasz nowy najemca jest najlepszym tego przykładem, choć nie jedynym w ostatnich miesiącach – mówi.
Gudi Home jest już 16. najemcą, który od maja 2021 roku, wchodzi do Galerii Północnej. Ostatni czas przyniósł m.in. otwarcie pierwszego w Warszawie sklepu marki off-price HalfPrice, ale także regionalny debiut nowego, łączonego konceptu Modivo i eobuwie.pl. W obiekcie pojawiły się też takie brandy jak chociażby: Tchibo, 50Style czy Kodano Optyk.