W centrum Katowic trwa gruntowna modernizacja Hotelu Katowice. Po jej zakończeniu obiekt będzie funkcjonował pod nową, światową marką hotelarską. Właściciel budynku, Polski Holding Hotelowy podpisał w październiku 2020 r. z międzynarodową siecią InterContinental (IHG) umowę franczyzową na wprowadzenie 160-pokojowego hotelu Katowice pod markę voco z segmentu premium. Będzie to pierwszy obiekt w Polsce działający pod tym światowym hotelarskim brandem. Przedsięwzięcie jest etapowane, aby w trakcie prac utrzymać nieprzerwaną działalność hotelu oraz innych podmiotów działających w budynku.
W centrum Katowic trwa gruntowna modernizacja Hotelu Katowice. Po jej zakończeniu obiekt będzie funkcjonował pod nową, światową marką hotelarską. Właściciel budynku, Polski Holding Hotelowy podpisał w październiku 2020 r. z międzynarodową siecią InterContinental (IHG) umowę franczyzową na wprowadzenie 160-pokojowego hotelu Katowice pod markę voco z segmentu premium. Będzie to pierwszy obiekt w Polsce działający pod tym światowym hotelarskim brandem. Przedsięwzięcie jest etapowane, aby w trakcie prac utrzymać nieprzerwaną działalność hotelu oraz innych podmiotów działających w budynku.
Hotel Katowice, wchodzący w skład Grupy PHH, może pochwalić się nowo przygotowanym pokojem wzorcowym. Całkowitej modernizacji zostanie poddanych 167 pokoi. Docelowo hotel jako pierwszy w Polsce będzie funkcjonował pod marką voco, należącą do sieci InterContinental Hotels Group (IHG).
Polski Holding Hotelowy podpisał w październiku 2020 r. z międzynarodową siecią InterContinental (IHG) umowę franczyzową na wprowadzenie 160-pokojowego hotelu Katowice pod markę voco z segmentu premium. Przedsięwzięcie będzie etapowane, aby w trakcie prac utrzymać nieprzerwaną działalność hotelu oraz innych podmiotów działających w budynku.