Infosys BPM we współpracy z IBM uruchomił nowoczesne Centrum AI i Automatyzacji w Łodzifot. Jakub Zazula

Infosys BPM we współpracy z IBM uruchomił nowoczesne Centrum AI i Automatyzacji w Łodzi

Orzech
Orzech
REKLAMA

Transformacja cyfrowa będzie stanowiła o przyszłości przedsiębiorstw w Polsce i na świecie, a biznes potrzebuje innowacyjnych rozwiązań z obszaru chmury hybrydowej. Infosys BPM we współpracy z IBM wychodzą naprzeciw oczekiwaniom rynku i uruchamiają w Łodzi nowoczesne Infosys Business Experience Lounge – przestrzeń rozwoju innowacji cyfrowych. Ten kolejny krok w kierunku digitalizacji procesów biznesowych jest efektem dwuletniej ścisłej współpracy pomiędzy firmami.

W utworzonym we współpracy z IBM showroomie technologicznym zaprezentowane zostało szerokie portfolio rozwiązań w zakresie gromadzenia i analizy danych oraz sztucznej inteligencji. Wszystko po to, aby wspierać automatyzację i przyspieszenie transformacji cyfrowej w biznesie. Rolą Infosys Business Experience Lounge jest uzupełnienie bogatej oferty usług Infosys BPM o wiedzę specjalistyczną w obszarze nowych technologii. Uruchomienie centrum jest częścią obchodów 15-lecia Infosys BPM w Polsce.

Kompleksowy pakiet rozwiązań cyfrowych prezentowany w Infosys Business Experience Lounge sprawia, że miejsce to może stać się siłą napędową dla innowacji, umożliwiając przedsiębiorstwom sprostanie złożonym wyzwaniom procesów biznesowych, prowadzonych na dużą skalę w różnych domenach. Klienci uzyskają bezpośredni dostęp do różnych rozwiązań cyfrowych z zakresu analizy danych, sztucznej inteligencji i hiperautomatyzacji, takich jak IBM CloudPak for Data, IBM Watson Assistant i IBM Watson Discovery, IBM SaferPayments, IBM Blockchain, IBM Sterling Supply Chain, IBM Risk and Fraud Detection software, and Envizi for Sustainability oraz Envizi for Sustainability, wraz z kluczowymi rozwiązaniami Infosys BPM, w tym Infosys Intelligent Document Processing, Infosys Interaction Analytics, Infosys Multilingual Conversational AI, Infosys Accounts Payable on Cloud, Infosys Cortex, Infosys Material Master Harmonization i Infosys Data Workbench.

– Naszą rolą jako IBM, jest dostarczanie klientom wspólnie z cenionymi partnerami, takimi jak, Infosys szerokich możliwości płynących z wykorzystania AI w ich kluczowych procesach biznesowych. Nowo otwarte dziś w Łodzi >>Center of AI<< zasilane technologią IBM Watson jest potwierdzeniem znaczenia ekosystemu w strategii IBM, jak również przyczynia się do budowania wspólnie z naszymi klientami, gospodarki cyfrowej opartej na kluczowych umiejętnościach oraz wymianie eksperckiej wiedzy w obszarze AI i hybrid cloud – podkreśla Marcin Gajdziński, Country General Manager, IBM Poland and Baltics.

– Z dumą uruchamiamy Centrum AI i Automatyzacji w Infosys Business Experience Lounge w Polsce. Wraz z rozwojem środowisk chmurowych, organizacje będą potrzebowały wsparcia zróżnicowanego ekosystemu, złożonego z partnerów i technologii. Takie wsparcie jest niezbędne by uzyskać lepsze efekty biznesowe, sprawność i skalowalność. Wierzę, że współpraca z IBM Watson, oparta na kompleksowej ofercie chmury hybrydowej oraz możliwości, jakie daje nam wykorzystanie sztucznej inteligencji, umożliwi organizacjom efektywną transformację cyfrową umacniając ich wartość biznesową – mówi Jain, Executive Vice President i Global Head of Sales and Enterprise Capability, Infosys BPM.

fot. Jakub Zazula
REKLAMA

O Infosys BPM

Infosys BPM Limited, spółka zależna należąca do Infosys Limited (NYSE: INFY), została założona w kwietniu 2002 r. Oferuje zintegrowane, kompleksowe usługi zarządzania procesami biznesowymi i transformacyjnymi (BPM). Z powodzeniem działa w 35 centrach w 14 krajach, zatrudniając 56 700 pracowników o 125 narodowościach.

O Infosys

Infosys jest światowym liderem w dziedzinie usług cyfrowych i doradztwa nowej generacji.

Swoje usługi świadczy klientom w 46 krajach na całym świecie. Dzięki prawie czterdziestoletniemu doświadczeniu w zarządzaniu systemami i działaniem globalnych przedsiębiorstw, wspiera klientów na drodze rozwoju biznesowego coraz śmielej sięgając po rozwiązania cyfrowe. Swoim klientom zapewnia wsparcie w procesie digitalizacji procesów biznesowych na dużą skalę.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA