12 firm chce wybudować drugi odcinek Trasy Północnej w Szczecinie. Złożone w przetargu oferty wahają się od 26 do 36 mln zł - poinformowano PAP w biurze prasowym szczecińskiego magistratu.
Wśród oferentów są firmy krajowe, w tym szczecińskie i zagraniczne, małe i duże koncerny od lat działające w branży. Są wśród nich: Budimex, Erbud, Polimex-Mostostal, Robau i Eurovia.
Oferty zostały otwarte i są obecnie analizowane przez komisję przetargową.
W 2012 r. rozpocznie się drugi etap budowy Trasy Północnej w Szczecinie.
Umowę o dofinansowaniu inwestycji drogowej podpisali marszałek woj. zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz oraz prezydent Szczecina Piotr Krzystek.
Koszt inwestycji oszacowano na 52,4 mln zł. Wartość dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego to ok. 27,9 mln zł.
„Nowa arteria pozwoli stworzyć alternatywną drogę łączącą północne dzielnice miasta ze śródmieściem.
- To będzie rok wielkich kontynuacji inwestycji, a nie spektakularnych początków budów - mówi Paweł Sikorski, dyrektor wydziału inwestycji miejskich
Szczecin na inwestycje w dziedzinie komunikacji publicznej i infrastruktury drogowej wyda w tym roku prawie 280 mln zł, a do tego trzeba jeszcze dodać przebudowę torowisk i dróg w sąsiedztwie Bramy Portowej, którą za 22 mln zł zrobią Tramwaje Szczecińskie.
Wśród oferentów są firmy krajowe, w tym szczecińskie i zagraniczne, małe i duże koncerny od lat działające w branży. Są wśród nich: Budimex, Erbud, Polimex-Mostostal, Robau i Eurovia.
Oferty zostały otwarte i są obecnie analizowane przez komisję przetargową.
Umowę o dofinansowaniu inwestycji drogowej podpisali marszałek woj. zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz oraz prezydent Szczecina Piotr Krzystek.
Koszt inwestycji oszacowano na 52,4 mln zł. Wartość dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego to ok. 27,9 mln zł.
„Nowa arteria pozwoli stworzyć alternatywną drogę łączącą północne dzielnice miasta ze śródmieściem.
Szczecin na inwestycje w dziedzinie komunikacji publicznej i infrastruktury drogowej wyda w tym roku prawie 280 mln zł, a do tego trzeba jeszcze dodać przebudowę torowisk i dróg w sąsiedztwie Bramy Portowej, którą za 22 mln zł zrobią Tramwaje Szczecińskie.