Trwa realizacja Upper One. W niespełna pół roku od rozpoczęcia budowy nadziemia budynek biurowy osiągnął 41% swojej docelowej wysokości. Prace postępują w tempie około jednej kondygnacji na tydzień/półtora tygodnia, a zakończenie inwestycji i oddanie jej do użytkowania zaplanowano na 2027 rok.
Nowe Centrum Warszawy przechodzi na prawy brzeg Wisły. Trwa przebudowa ulicy Okrzei na Pradze-Północ. Po jej zakończeniu ulica zmieni się w zieloną przestrzeń przyjazną spacerowiczom i rowerzystom. Inwestorem jest Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie. Generalnym wykonawcą prac jest firma Strabag.
Od 2 października ruch na obwodnicy Łomży w ciągu S61 odbywa się dwiema jezdniami. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) oddała do użytku jezdnię w stronę Suwałk. Tym samym cały międzynarodowy korytarz transportowy Via Baltica od Warszawy do Budziska (o długości 310 km) jest już drogą dwujezdniową.
Dwanaście ofert wpłynęło w przetargu na projekt i budowę zajezdni tramwajowej przy ul. Warszawskiej. Najtańsza oferta została złożona przez firmę Budimex, o wysokości ponad 320 mln złotych.
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im Rodziny Ulmów wkroczył w ostatnie stadium inwestycji! Na pasie startowym zakończyły się roboty budowlane związane z betonowaniem operacyjnej części drogi startowej. To fundament pod przyszłość lotniska, które staje się coraz silniejszym centrum komunikacyjnym i logistycznym w tej części makroregionu Polski Wschodniej.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) oddała do ruchu blisko 12 km przebudowanej DK94. Dzięki inwestycji kierowcy zyskali bezpieczną i nowoczesną trasę między Pyskowicami, a granicą Zabrza. Inwestycja znacząco poprawi warunki komunikacyjne w regionie, podnosząc komfort codziennych przejazdów oraz tranzytu.
Spółka deweloperska STRABAG Real Estate realizuje obecnie budowę części nadziemnej warszawskiego kompleksu Upper One, obejmującej 34-kondygnacyjny budynek biurowy oraz 17-piętrowy hotel – pierwszy w stolicy pod szyldem The Cloud One. Zakończenie prac i oddanie inwestycji do użytkowania zaplanowano na 2027 rok. Generalnym wykonawcą projektu jest firma budowlana STRABAG.
Siedem firm i osiem konsorcjów znalazło się wśród podmiotów, które chcą zaprojektować i wybudować bocznicę kolejową CPK. Spółka otworzyła dziś oferty w przetargu i rozpoczęła ich analizę przed wyłonieniem wykonawcy. Bocznica kolejowa, będąca elementem infrastruktury niezbędnej do funkcjonowania Lotniska CPK, powstanie najpóźniej pod koniec 2029 roku na północny - zachód od lotniska. Wartość zamówienia to blisko 300 mln złotych brutto.
Jeden z najbardziej rozpoznawalnych budynków powojennego modernizmu w Warszawie – pawilon „Blok A” Narodowego Banku Polskiego – przechodzi gruntowną modernizację. Inwestycja o wartości ponad 250 mln zł obejmuje zarówno część nadziemną, jak i podziemną, a jej zakończenie planowane jest na 2027 rok.