DODAJ

Przebudowa ul. Powstańców Śląskich

We Wrocławiu zakończyła się przebudowa ul. Powstańców Śląskich.
Szczegóły - [Wrocław] Przebudowa ul. Powstańców Śląskich
inwestorZarząd Dróg i Komunikacji we Wrocławiu
Jan Augustynowski 14.10.2008, godz. 21:10
Niech się kłócą, odsłony rosną ;)
odpowiedz
jc 09.10.2008, godz. 15:40
zauważyłem że się ostatnio Gesah i Orzech mocno wzajemnie nakręcacie w dyskusjach :D peace ludzie peace! hałas na Powstańców to też ta poniemiecka kostka niestety. równa może i ładnie wygląda ale huk jest dość spory. a jesienią kiedy opadają z drzew liście i mrzy desz to jest po prostu niebezpiecznie. nawet kiedy jedzie się stosunkowo wolno i w odstępach. dużo szmelcu jeżdzącego po naszych ulicach ma słabe hamulce a niektórzy kierowcy mają fatalny nawyk rozmawania przez komórki i prowadzenia auta jedną ręką :(
odpowiedz
Gesah 09.10.2008, godz. 12:34
[quote:3hmxc92h]a z drugiej ruch na drogach tak wzrósł, że ekrany akustyczne przydałyby się niemal wszędzie, co jest oczywiście niemożliwe chociażby ze względów czysto technicznych. Gdybyśmy na wszystkich drogach w mieście pobudowali ekrany, to jak by to miasto wyglądało? Ekran możemy postawić przy autostradzie, ale nie da się całego miasta grodzić i dzielić ekranami. [/quote:3hmxc92h]

jasne że nie jest dokładnie o PŚ. ale wystarczy połączyć fakty, jakie są w artykule z akustyczną mapą miasta.

a liczenie w zakresie 1-100 to chyba w przedszkolu jeszcze.
odpowiedz
Orzech 09.10.2008, godz. 12:25
"Gesah" napisał:
A może nie doczytałeś artykułu?


Widzisz gdzieś opisaną dokładnie sytuację z hałasem na Powstańców Śląskich i placu? Są tylko ogólniki dotyczące hałasu w mieście wraz z opisem sytuacji z AOW.
odpowiedz
Gesah 09.10.2008, godz. 12:05
A może nie doczytałeś artykułu?
odpowiedz
Orzech 09.10.2008, godz. 11:53
"Gesah" napisał:
widzę, że zrobił się OT w wątku o apartamentowcu, więc odpowiem tu. polecam artykuł specjalisty:
http://maslice.org/index.php?option=com ... &Itemid=33


AOW nie będzie przebiegać przez Powstańców Śląskich i plac o tej samej nazwie. A może się mylę i masz nowe informacje o zmianie przebiegu AOW? ;)
odpowiedz
Gesah 09.10.2008, godz. 11:25
widzę, że zrobił się OT w wątku o apartamentowcu, więc odpowiem tu. polecam artykuł specjalisty:
http://maslice.org/index.php?option=com ... &Itemid=33
odpowiedz
Orzech 30.09.2008, godz. 22:15
Bo to nie tylko tak zwane tiry są odpowiedzialne za wrocławskie korki. Co jeszcze jest odpowiedzialne? Pisałem: brak obwodnic, brak dobrej i sprawnej sieci s-bahn i u-bahn (w przypadku Wrocławia nie bawmy się w u-bahny i długie, wielkie tunele w centrum, zajmijmy się na początek budową kolei aglomeracyjnej i miejskiej).

Rondo Regana. Wyobrażmy sobie, że ci kierowcy z okolicznych wiosek i miejscowości mają alternatywę w postaci nowego mostu Wschodniego, Obwodnicy Wschodniej (Bielany-Łany-Długołęka). I nie musimy bawić się w jasnowidztwo, by wiedzieć, że duża część z tych kierowców pojedzie tymi nowymi trasami. Więcej tras, więcej możliwości = mniej korków. Dodajmy do tego sprawną kolej miejską i aglomeracyjną i będzie ok. Fakt, że Grunwald to skupisko uczelni, generujące duży ruch studentów, a ci w coraz większej liczbie posiadają własne auta i sporo z nich dojeżdza nimi do Wrocławia. A w weekendy pojawiają się studenci zaoczni. Też autkami.

Leśnica. Także brak obwodnicy.

Powstańców Śląskich. Cofnijmy się wstecz. Do czasów Breslau i kiedy ta ulica i plac powstawały. Już wtedy Niemcy dostosowali tę ulicę i plac do przewidywanego, nieuniknionego rozwoju motoryzacji i zaprojektowali ją na trzy pasy (po przebudowie). A wiecie ile wtedy przypadało w Breslau mieszkańców na jeden samochód? Teraz powróćmy do czasów obecnych. Ile teraz przypada statystycznie na mieszkańca samochodów we Wrocławiu? Policzcie sobie to i spójrzcie o ile pasów ma być poszerzona ulica i plac.
odpowiedz
bystrzak2000 30.09.2008, godz. 21:40
"Orzech" napisał:

Profesor Bliszczuk (jeżeli rzeczaywiście powiedział, że AOW nie rozwiąże wogóle problemu korków we Wrocławiu, to się mylił, o czym wkrótce sie przekonasz). Tranzyt ciężkich pojazdów, ale także tranzyt samochodów osobowych, dostawczych i wyrzucenie go z wąskich dróg w centrum Wrocławia częściowo je odciąży. Przede wszystkim dużo da wyrzucenie tirów, bo jak wiesz jeden tir ruszający spod świateł, to potencjalnie 5-6 samochodów osobowych, które w tym czasie mogłyby dodatkowo więcej przejechać takie skrzyżowanie (zakładam, że kierowca tira ma refleks, nie zasypia na światłach i ma na tyle sprawny ciągnik siodłowy i nie jest przeładowany, że w miarę szybko ruszy z miejsca - w innym przypadku, a często się to zdarza, przez skrzyżowanie na jednym cyklu świetlnym zdąrzy przejechać tylko jeden tir i koniec).

Dzisiaj stałem sobie na RRR i patrzyłem w stronę Mostu Szczytnickiego i co widziałem? Korek aż po horyzont i ani jednego TIR-a. Patrzę w stronę mostu Zwierzynieckiego? Korek aż za most, a TIR-y można było na palcach jednej ręki policzyć. Widać, że problemem nie są jedynie TIR-y, ale przede wszystkim auta osobowe zwłaszcza spod wrocławskich wsi. Wystarczy stanąć sobie na Trasie Średzkiej i patrzeć na tablice rejestracyjne. Rejestracje DW są w zdecydowanej mniejszości. To tyczy się także każdej innej wylotowej drogi. To właśnie dla tych ludzi powinien być stworzony system P&R. Ale po co, skoro lepiej poszerzać PŚ i topić pieniądze w wiadukty i tunele na ŚTP...
odpowiedz
Orzech 30.09.2008, godz. 19:24
"Gesah" napisał:
[quote="Orzech":3dosw3a8]Raczysz żartować. Dały i to bardzo wiele. Dzięki tym obwodnicom, te miasta nie mają problemu z tranzytem (w tym tirów), walącym przez środek tych miast.



sam mówiłeś, że na PŚ jest zakaz dla tirów. a tranzyt to 15% ruchu we Wro, także nawet prof. Biliszczuk przyznał już, że AOW nie rozwiąże wogóle problemu korków we Wro. EOT, bo to naprawdę nie ma sensu, skoro i tak to poszerzenie jest niezgodne z prawem UE, przyjętym przez Polskę.[/quote:3dosw3a8]

Ten zakaz nie dotyczy całej Powstańców Śląskich, tylko jej pewnego fragmentu. Jak dobrze wiesz, przez Powstańców Śląskich (jej fragmentem od Hallera do przejscia w Karkonoską), przebiega jedna z najbardziej uczęszczanych dróg w Polsce - "5".

Profesor Bliszczuk (jeżeli rzeczaywiście powiedział, że AOW nie rozwiąże wogóle problemu korków we Wrocławiu, to się mylił, o czym wkrótce sie przekonasz). Tranzyt ciężkich pojazdów, ale także tranzyt samochodów osobowych, dostawczych i wyrzucenie go z wąskich dróg w centrum Wrocławia częściowo je odciąży. Przede wszystkim dużo da wyrzucenie tirów, bo jak wiesz jeden tir ruszający spod świateł, to potencjalnie 5-6 samochodów osobowych, które w tym czasie mogłyby dodatkowo więcej przejechać takie skrzyżowanie (zakładam, że kierowca tira ma refleks, nie zasypia na światłach i ma na tyle sprawny ciągnik siodłowy i nie jest przeładowany, że w miarę szybko ruszy z miejsca - w innym przypadku, a często się to zdarza, przez skrzyżowanie na jednym cyklu świetlnym zdąrzy przejechać tylko jeden tir i koniec).

Programy UE dotyczące ochrony przyrody już wiele razy pokazały, że są głównie dla ochrony zwierzątek, robaczków, roślinek, a nie dla ochrony ludzi :( I są świetnym zródłem dochodów dla wszelkiej maści tak zwanych ekologów (nie mylić z prawdziwymi miłośnikami przyrody).
odpowiedz
Jesteś deweloperem? Dodaj bezpłatnie inwestycję.
+ Dodaj inwestycję