JYSK otworzy w centrum handlowym Blue City w Warszawie sklep w nowym koncepcie 3.0Materiały prasowe

JYSK otworzy w centrum handlowym Blue City w Warszawie sklep w nowym koncepcie 3.0

Orzech
Orzech
REKLAMA

Inspiracyjne przestrzenie, gotowe aranżacje w skandynawskim stylu i mnóstwo ciekawych dodatków do domu – taki będzie nowy sklep JYSK, który 23 listopada otworzy się w Blue City. Sklep zajmie powierzchnię 2 tys. mkw na poziomie +1.

JYSK w Blue City rozlokuje się na prawie 2 tys. mkw. powierzchni na poziomie +1, zajmując miejsce po sklepie sieci z zabawkami, która zniknęła z polskiego rynku.

Koncept sklepu JYSK 3.0 to przede wszystkim duża przestrzeń do eksponowania produktów, by klienci mogli szukać pomysłów na wyposażenie i dekoracje swoich domów.

– JYSK w Blue City to nowoczesne, funkcjonalne miejsce zakupów. Produkty w naszej ofercie zachowane są w skandynawskiej estetyce, łącząc w sobie prostotę i użyteczność. Kładziemy duży nacisk na zadowolenie naszych klientów, dlatego w nowym sklepie zadbaliśmy o przestrzeń inspirującą do dekoracji i zmian we własnym domu. Miłośnicy aranżacji wnętrz z pewnością znajdą coś dla siebie w przystępnej cenie. Serdecznie zapraszamy na zakupy – informuje Klaudia Połom, koordynator ds. sprzedaży i marketingu JYSK Polska.

– JYSK to solidna jakość i atrakcyjne wzornictwo, dlatego cieszymy się z otwarcia sklepu w naszym Centrum. W okresie przedświątecznym wiele osób zmienia wygląd swoich domów, a także poszukuje świątecznych dekoracji. Potrzeby te będzie mógł zaspokoić sklep w Blue City – podsumowuje Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.

REKLAMA

W podpisaniu umowy pomiędzy Blue City i JYSK pośredniczyła firma JLL (Jones Lang LaSalle).

Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe

JYSK to skandynawska marka sieci sklepów z funkcjonalnymi i dekoracyjnymi produktami do mieszkania i domu. Oferuje m.in. meble, materace, akcesoria kuchenne, łazienkowe, pościel czy dywany.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA