Z badań wynika, że rynek centrów wyprzedażowych w Polsce to w dalszym ciągu bardzo młoda i nienasycona branża. W związku z takim stanem rzeczy kielecka firma Echo Investment zmieniła plany i zamiast galerii handlowej na Prawobrzeżu wybuduje Outlet Park Szczecin – pierwszy obiekt tego typu w województwie zachodniopomorskim. Deweloper zapewnia jednak, że nie zmieniają się plany otwarcia w tym samym obiekcie multikina.
Już niebawem mieszkańcy województwa zachodniopomorskiego będą mogli kupiować ubrania i dodatki znanych marek po atrakcyjnych cenach. Outlet Park Szczecin powstanie w miejscu obecnie funkcjonującego centrum PHS, gdzie wcześniej planowana była realizacja centrum handlowego Astra. Outlet Park zostanie zrealizowany w trzech etapach. W pierwszej fazie powstanie galeria handlowa o powierzchni najmu około 9 tys. m2, w której znajdzie się 60 lokali handlowych, w drugiej 10 tys kw. i w kolejnej około 4 tys mkw. W całym obiekcie będzie około 120-130 najemców. Do dyspozycji klientów będzie około 1 400 miejsc parkingowych. W sumie powierzchnia Outlet Park Szczecin przeznaczona pod wynajem wyniesie ponad 23 tys. mkw.
Projekt centrum wyprzedażowego przygotował zespół architektów z pracowni Vsf - Creative. Realizacja pierwszego etapu inwestycji rozpocznie się w I kwartale 2011 roku i potrwa niecały rok.
Firma budowlana Polimex-Mostostal zawarła ze spółką PHS-Projekt CS kontrakt na budowę Centrum Handlowego Outlet Park w Szczecinie, podała spółka w komunikacie. Wartość kontraktu netto to 48,65 mln zł (brutto: 59,84 mln zł).
„Termin zakończenia prac to 31 sierpnia 2012 r." – czytamy w komunikacie. Portfel zamówień bez udziału konsorcjantów wynosi obecnie 9,0 mld zł, zaś po uwzględnieniu konsorcjantów - 12,3 mld zł.
Kielecki deweloper Echo Investment SA podpisał umowę o kredyt inwestycyjny z Powszechną Kasą Oszczędności Bank Polski SA. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na budowę centrum handlowego Outlet Park w Szczecinie.
Wartość pożyczki nie przekroczy 18 mln euro (82,36 mln zł na dzień podpisania umowy) lub 75 proc. nakładów inwestycyjnych netto.
Echo Investment zawarła z bankiem PKO BP umowę kredytową o wartości 18 MLN EUR. Uzyskane środki zostaną przeznaczone na realizację Outlet Park Szczecin - pierwszego centrum wyprzedażowego w regionie zachodniopomorskim.
Sklep firmy NIKE, jednego z najsłynniejszych na świecie producentów odzieży i obuwia sportowego, zostanie otwarty w Outlet Park Szczecin - pierwszym w regionie zachodniopomorskim centrum wyprzedażowym realizowanym przez Echo Investment...
NIKE, Big Star, Mc Arthur, Lancerto, 4F, Puere - to kolejne marki, które pojawią się w Outlet Park Szczecin, pierwszym w regionie zachodniopomorskim centrum wyprzedażowym realizowanym przez Echo Investment...
Mariusz Machnicki został dyrektorem Outlet Park Szczecin - pierwszego centrum wyprzedażowego w regionie zachodniopomorskim realizowanego przez spółkę Echo Investment...
Przedstawiciele spółki Helios odebrali powierzchnię 7-salowego kina, które otwarte zostanie w Outlet Park Szczecin - pierwszym centrum wyprzedażowym w regionie zachodniopomorskim realizowanym przez spółkę Echo Investment. Budowa Outlet Park Szczecin odbywa się zgodnie z harmonogramem. Przekazanie powierzchni miało miejsce na początku maja. Kino sieci Helios w Outlet Park Szczecin dysponować będzie 1 410 siedzeniami rozmieszczonymi w siedmiu salach...
Outlet Park Szczecin, inwestycja realizowana przez Echo Investment, zostanie oddany w dwóch etapach - poinformował Mariusz Machnicki, dyrektor obiektu. Najpierw, 13 września 2012 roku ruszy kino Helios z siedmioma salami projekcyjnymi
Jak dowiedzieliśmy się od przedstawicieli Outlet Park Szczecin, obiekt może ruszyć jeszcze jesienią. Obecnie trwają rozmowy z wykonawcą w sprawie nowego harmonogramu prac.
Wcześniejsze plany mówiły o otwarciu centrum 13 września. W połowie sierpnia przedstawiciele inwestora poinformowali jednak o przesunięciu daty otwarcia. Przyczyną był wniosek generalnego wykonawcy obiektu - firmy Polimex-Mostostal.
Spółka Echo Investment przystępuje do realizacji II etapu Outlet Park Szczecin. Wykonawcą stanu surowego inwestycji jest firma Eresco, a inwestycja zostanie zakończona w IV kwartale br.
Outlet Park Szczecin w II etapie powiększy się o blisko 5 tys. mkw. Po zakończeniu realizacji II etapu, Outlet Park Szczecin będzie dysponował łącznie 21,3 tys. mkw. powierzchni handlowej. Klienci będą mieli do dyspozycji 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych.
Ofertę nowej części Outlet Park Szczecin uzupełnią sklepy Monnari, Świat Zabawek, Giacomo Conti i Maxima.
Realizacja II etapu Oultet Park Szczecin zakończy się jesienią br. Inwestycja sprawi, że obiekt będzie dysponował łącznie 21 300 mkw. powierzchni handlowej. Klienci będą mieli do dyspozycji 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych.
Inwestor w ostatnim czasie pozyskał cztery nowe marki, które otworzą sklepy w nowopowstającej części outletu. Pierwsza z nich to Monnari - polska sieć modowa oferująca odzież dla kobiet i szeroki wybór akcesoriów.
Już niebawem mieszkańcy województwa zachodniopomorskiego będą mogli kupiować ubrania i dodatki znanych marek po atrakcyjnych cenach. Outlet Park Szczecin powstanie w miejscu obecnie funkcjonującego centrum PHS, gdzie wcześniej planowana była realizacja centrum handlowego Astra. Outlet Park zostanie zrealizowany w trzech etapach. W pierwszej fazie powstanie galeria handlowa o powierzchni najmu około 9 tys. m2, w której znajdzie się 60 lokali handlowych, w drugiej 10 tys kw. i w kolejnej około 4 tys mkw. W całym obiekcie będzie około 120-130 najemców. Do dyspozycji klientów będzie około 1 400 miejsc parkingowych. W sumie powierzchnia Outlet Park Szczecin przeznaczona pod wynajem wyniesie ponad 23 tys. mkw.
Projekt centrum wyprzedażowego przygotował zespół architektów z pracowni Vsf - Creative. Realizacja pierwszego etapu inwestycji rozpocznie się w I kwartale 2011 roku i potrwa niecały rok.
„Termin zakończenia prac to 31 sierpnia 2012 r." – czytamy w komunikacie. Portfel zamówień bez udziału konsorcjantów wynosi obecnie 9,0 mld zł, zaś po uwzględnieniu konsorcjantów - 12,3 mld zł.
Wartość pożyczki nie przekroczy 18 mln euro (82,36 mln zł na dzień podpisania umowy) lub 75 proc. nakładów inwestycyjnych netto.
Wcześniejsze plany mówiły o otwarciu centrum 13 września. W połowie sierpnia przedstawiciele inwestora poinformowali jednak o przesunięciu daty otwarcia. Przyczyną był wniosek generalnego wykonawcy obiektu - firmy Polimex-Mostostal.
Outlet Park Szczecin w II etapie powiększy się o blisko 5 tys. mkw. Po zakończeniu realizacji II etapu, Outlet Park Szczecin będzie dysponował łącznie 21,3 tys. mkw. powierzchni handlowej. Klienci będą mieli do dyspozycji 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych.
Realizacja II etapu Oultet Park Szczecin zakończy się jesienią br. Inwestycja sprawi, że obiekt będzie dysponował łącznie 21 300 mkw. powierzchni handlowej. Klienci będą mieli do dyspozycji 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych.
Inwestor w ostatnim czasie pozyskał cztery nowe marki, które otworzą sklepy w nowopowstającej części outletu. Pierwsza z nich to Monnari - polska sieć modowa oferująca odzież dla kobiet i szeroki wybór akcesoriów.