REKLAMA
Napisz komentarz
Orzech
6037843.jpg
Foto: Mmaciek - http://wroclaw.dolny-slask.org.pl
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Mariuszsz
fajnie, że jest dużo przestrzeni. Mam nadzieję, że nie prędko to zabudują
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
28.03.2015

151640_1000x.jpg



151641_1000x.jpg



151642_1000x.jpg



151643_1000x.jpg



151644_1000x.jpg



151645_1000x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Augustynowski
149212_1000x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Augustynowski
bez żurawia

149197_1000x.jpg


i z żurawiem ;)


149199_1000x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Augustynowski
145009_1000x.jpg



145013_1000x.jpg



145017_1000x.jpg



145019_1000x.jpg



145022_1000x.jpg



145023_1000x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Augustynowski
"Orzech" napisał:
Może LIDL? Albo aktywne ostatnio DINO?


Wolałbym coś co najmniej 7x wyższego :/
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Augustynowski
144999_1000x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Może LIDL? Albo aktywne ostatnio DINO?
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Augustynowski
"Orzech" napisał:
Kolejna działka, tym razem na Zakrzowie, pod handel (dyskont do 2000 m2 pow handlowej), biura, usługi:

http://otodom.pl/dzialka-wroclaw-8877m2 ... 79825.html

34584259_3.jpg



Myślę, że to bardzo istotne dla mieszkańców tego osiedla, kto to kupi i co tu postawi :)
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
ZDJĘCIA z 6.09.2014 r :

http://wroclaw.fotopolska.eu/590614,foto.html?p=277

http://wroclaw.fotopolska.eu/590632,foto.html?p=277

http://wroclaw.fotopolska.eu/590625,foto.html?p=277

http://wroclaw.fotopolska.eu/590635,foto.html?p=277
0
Zaloguj aby dodać komentarz
pablok
"Tores" napisał:
Można też sprawdzić okolicę na mapie akustycznej Wrocławia, z tego co widziałem Wilanowska nie jest dla wrażliwców :)


Dokładnie, przy czym mapa akustyczna była robiona kilka lat temu. Nie znajdziemy tam Panoramy (Arkop), Dobrego Osiedla (Rafin) czy Złocistych Jarzębin IV (Triada). Budynki te znacznie zmieniły charakterystykę akustyczną okolicy ze względu na rozległość (Panorama) i wysokości (Dobre to 6 pięter, podobną wysokość osiągnie b2 Złocisych). Np. budynki przy Wilanowskiej i Zatorskiej (Dobre Osiedle) odbijają falę dźwiękową do wewnątrz zwielokrotniając hałas i przenosząc go między sobą oraz na jedyny zielony kawałek przestrzeni (chociaż ta dżungla na razie wymaga maczety do przedarcia się z jednej strony na drugą). Z Panoramą sprawa jest przynajmniej jasna - pociągi towarowe robią "dbum bdbum dbum" (nie wiem jak z drganiami podłoża, jestem sam ciekawy czy są przenoszone na budynek), koła osobowych syczą, ciężarówy jęczą, a soczewkowy kształt zapewnia dobre skupienie fali wewnątrz złamania skrzydeł bryły. :? Poza tym jeśli nie postawią ekranu po przeciwnej stronie drogi (różnie bywa ;) ) - nic nas nie zaskoczy. Najbezpieczniejsza jest północno-wschodnia strona budynku i tylko tę bym rozważał kupując mieszkanie w tym miejscu.

"WroFanatyk" napisał:
Co do reszty pewnie masz rację jako praktyk, ja tylko snuję teorie.

Nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra teoria.;) Moja praktyka ogranicza się do przebywania w tym rejonie i obserwacji rozwoju (i nasłuchiwania). Osobiście uważam, że całe osiedle (w tym Panorama) bardzo traci przez niedostosowaną infrastrukturę. Rejon rozwija się bardzo intensywnie, ale wydaje się, że urzędnicy tego nie zauważają. Osobiście uważam, że zakup nieruchomości w tym rejonie dla osób, które nie muszą dojeżdżać do centrum jest dobrym rozwiązaniem, a całe osiedle mogłoby znacznie zyskać na atrakcyjności (dla obecnych i przyszłych inwestycji) gdyby:
- dociągnąć Zatorską do Sobieskiego co wytworzy alternatywę dojazdu dla Wilanowskiej i razem z Wilanowską i Królewską otoczy osiedle,
- lewoskręt z Zatorskiej na Sobieskiego - aż się prosi posłać część ruchu z tak dużego osiedla na Łącznik Długołęka i dalej na AOW zamiast zmuszać ludzi aby przebijali się przez centrum by dojechać do rejonów po przeciwnej stronie miasta (np. na zakupy na Bielany;))
- dodatkowa komunikacja miejska (nędzne 3 autobusy na tyle luda!?),
- stacja kolejowa na wysokości osiedla (pociąg zamiast tramwaju) - teraz ta linia jest opuszczona przez ludzi i Boga, a przecież od zachodniej strony Wrocławia stacje są co chwila;
- ograniczenie prędkości lub ekrany na Sobieskiego od strony osiedla na całej jego długości.

Może jakiś mieszkaniec Panoramy się wypowie? Warto tam mieszkać?
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Augustynowski
Pablok, inwestora jeszcze nie ma, chodzi o plan. Co do reszty pewnie masz rację jako praktyk, ja tylko snuję teorie. Chociaż pamiętam jaki był tu ruch przed AOW i był zdecydowanie większy. To jednak nie zmienia faktu, że rzeczywiście masa ludzi dojeżdża tędy do pracy (Mirków, Byków, Długołęka, Szczodre, Domaszczyn i zapewne Oleśnica, bo zjazd AOW na Żmigrodzką dla ludzi pracujących w centrum lub na południu jest bez sensu).
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Tores
Można też sprawdzić okolicę na mapie akustycznej Wrocławia, z tego co widziałem Wilanowska nie jest dla wrażliwców :)
0
Zaloguj aby dodać komentarz
pablok
"WroFanatyk" napisał:
Tam będzie jeszcze jeden budynek od strony drogi


Będzie jeszcze jeden budynek przed Panoramą? Tam się jeszcze coś zmieści? Kto jest inwestorem? Wiem, że planowany jest budynek b2 (Triada), będzie stał obok istniejącego b1, które jednak umiejscowione są za Panoramą. Przed Panoramą to chyba tylko budynki komercyjne (jeśli dobrze pamiętam plan zagospodarowania), ale wątpię, że będą na tyle wysokie, aby skutecznie ekranować hałas dla mieszkańców ostatniego piętra.

"WroFanatyk" napisał:
poza tym samochody teraz jeżdżą AOW, więc dużego ruchu tu nie ma.


Wydaje mi się, że to teoria. Trasą jadą tabuny ludzi z Długołęki, Mirkowa (o innych nie wspomnę). Od pewnego czasu obserwuję (i o nasłuchuję) okolicę. Nie pamiętam jak było przed AOW, ale teraz nie jest komfortowo. Hałas nawet w dalej położonych miejscach od drogi niesie się niemiłosiernie. Ludzie mieszkający na Dobrym Osiedlu (czyli 2 budynki za Panoramą) mają w nocy zamknięte okna latem. Dobrze osłonięta jest chyba tylko przestrzeń przy ul. Chocimskiej i równoległych. Problemem jest ciągłe przekraczanie dopuszczalnej na tym odcinku drogi prędkości 70 km/h również przez tranzyt oraz relatywnie wysoki udział ciężarówek w porze nocnej. Hałas ten jest wszechobecny i ma charakter stały (w dzień większy ruch i mniejsze prędkości, w nocy mniejszy ruch i większe prędkości). Niektórzy twierdzą, że na niektórych ulicach z zabudowaniami mieszkalnymi w centrum jest głośniej (tam gdzie kostka brukowa), ale hałas miejski jest mniejszy wieczorem i nie jest tak jednostajny (mam porównanie - mieszkałem przy Zaporoskiej i Traugutta).

Moim zdaniem, ze względu na zbliżenie się Os. Sobieskiego do drogi, szczególnie przy ul. Wilanowskiej i Zatorskiej, ograniczenie prędkości do 50 km/h powinno występować na całym odcinku osiedla, również po to aby ochronić przestrzeń zieloną między tymi ulicami, do tego fotoradar. Ograniczenie prędkości o 20 km daje 3 db mniej (o połowę ciszej). Biorąc pod uwagę rzeczywistą prędkość na tej drodze (średnio 90 km/h) - było by 2 x ciszej. Nie trzeba paneli dźwiękochłonnych a obniżenie prędkości o 20 km/h na relatywnie krótkim odcinku nie spowoduje znacznych niedogodności (no chyba że wszyscy łącznie z urzędnikami wiedzą, że tam się dalej jeździ 100 i chcą aby tak pozostało przymykając oko na sprawę).

Pozostają pytania:
- dlaczego mieszkańcy osiedla (a w szczególności Panoramy) do tej pory nie zajęli się problemem (przecież w tych blokach mieszkają ich dzieci, a hałas jest powodem problemów zdrowotnych)?
- dlaczego wprowadzone ograniczenie do 70 nie jest w żaden sposób egzekwowane, np. fotoradarem?
- dlaczego miasto wydawało pozwolenia na budowę w pobliżu tak głośnej drogi?

"kasiaa" napisał:
Ma ktoś pojęcie, jak wygląda tam sprawa z hałasem? Budynek stoi niedaleko alei Sobieskiego, więc ruch raczej spory, a barier akustycznych nie widziałam. Zastanawiam się nad zakupem mieszkania, osiedle jest kameralne i spokojne, nie wiem tylko czy nie będą przeszkadzały odgłosy z drogi.


Chyba najlepiej sprawdzić osobiście. Ze słyszeniem jak z bólem - każdy odbiera inaczej i ma inny próg. Wiem, że niektórzy mieszkańcy przy wilanowskiej nie wiedzą o czym mówię bo nie widzą (nie słyszą) problemu. Pytanie tylko czy oni przez ten ciągły szum mają ubytek na słuchu, czy to ja mam tak wrażliwe ucho? Najlepiej jak po prostu zapukasz do kogoś kto mieszka w Panoramie.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Augustynowski
No to jak będziesz na miejscu koniecznie poczekaj na pociąg. Tędy leci trasa na Warszawę, ale nie wiem jak często i jak szybko jeżdżą tędy pociągi...
0
Zaloguj aby dodać komentarz
kasiaa
[quote:3ki0dwbh]Tam będzie jeszcze jeden budynek od strony drogi[/quote:3ki0dwbh]

I znalazła sie bariera akustyczna :)

[quote:3ki0dwbh]poza tym samochody teraz jeżdżą AOW[/quote:3ki0dwbh]

Fakt, to jest argument. Tak czy siak, zamierzam sie pofatygować i dokonać pomiarów "organoleptycznych" :) Dzięki za info.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Kasiu, tak, jak pisał WroFanatyk: od kiedy wybudowano Autostradowa Obwodnicę Wrocławia, ruch na al Janak III Sobieskiego bardzo mocno się zmniejszył, a co zatem idzie również hałas. No i ruch ciężarówek niewielki.

Zajrzyj w tamte okolice, a sama się przekonasz.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Augustynowski
Tam będzie jeszcze jeden budynek od strony drogi, poza tym samochody teraz jeżdżą AOW, więc dużego ruchu tu nie ma. Nawet najbliższy wyjazd na AOW idzie drugą stroną do węzła w Łanach przez Okulickiego.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
kasiaa
Witam,

Ma ktoś pojęcie, jak wygląda tam sprawa z hałasem? Budynek stoi niedaleko alei Sobieskiego, więc ruch raczej spory, a barier akustycznych nie widziałam. Zastanawiam się nad zakupem mieszkania, osiedle jest kameralne i spokojne, nie wiem tylko czy nie będą przeszkadzały odgłosy z drogi.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
p.orepuk
118690_1000x.jpg
[size=85:hfepscti]Gotowe lokale do zamieszkania w MdM[/size:hfepscti]


118691_1000x.jpg
[size=85:hfepscti]Gotowe lokale do zamieszkania w MdM[/size:hfepscti]


118693_1000x.jpg
[size=85:hfepscti]Gotowe lokale do zamieszkania w MdM[/size:hfepscti]
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
28.06.2014 (sobota)

114286_1000x.jpg



114287_1000x.jpg



114288_1000x.jpg



114289_1000x.jpg



114290_1000x.jpg



114291_1000x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Augustynowski
103860_1000x.jpg



103862_1000x.jpg



103864_1000x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Augustynowski
103603_1000x.jpg



103605_1000x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
25.12.2013 - Widok na osiedle od strony al Jana III Sobieskiego:

93948_1000x.jpg



93949_1000x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
5.10.2013

87503_1000x.jpg



87504_1000x.jpg



87505_1000x.jpg



87506_1000x.jpg



87507_1000x.jpg



87508_1000x.jpg



87509_1000x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Miki_1983
Na jednym z portali dojrzałem newsa, że deweloper kończy promocje wykończenia pod klucz w cenie mieszkania. Szkoda trochę, bo oferta na prawdę atrakcyjna dla potencjalnych chętnych. Chyba do połowy sierpnia jeszcze jest szansa. Aha...to w sumie tylko kilka dni jeszcze.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Mariuszsz
Takie sprawy oceniają:

jakość robót,
organizację budowy i czas jej realizacji,
rozwiązania techniczno-technologiczne procesu realizacji budowy,
bezpieczeństwo pracy i ochronę zdrowia,
przebieg i formę finansowania inwestycji,
koszty realizacji obiektu budowlanego,
rozwiązania formalno-prawne w procesie inwestycyjnym,
udział inwestora w realizacji obiektu budowlanego,
wpływ oddziaływania inwestycji na środowisko i gospodarkę regionu
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Ślęzanin
No to nowina iście ciekawa. O nagrodzie słyszałem sporo i faktycznie prestiż nie mały. ALe jak się domyślam budynek musi być skończony, żeby kandydować.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Miki_1983
Może nie dotyczy bezpośrednio Panoramy Zatorskiej, ale dotyczy dewelopera
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
0
Zaloguj aby dodać komentarz
REKLAMA