Komfort zamierza uruchomić 90 salonów w koncepcie Home Fot. Uzytkownik101 - https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.pl

Komfort zamierza uruchomić 90 salonów w koncepcie Home

Orzech
Orzech
REKLAMA

Polaka marka Komfort rozwija model swojej sieci franczyzowej i planuje kolejne otwarcia m.in. w Kłodzku, Nysie, Świdnicy, Wałbrzychu i Puławach. Do końca bieżącego roku firma planuje uruchomić 90 salonów w koncepcie Komfort Home. W ciągu ostatnich lat Komfort przeszedł transformację, ewoluując ze sklepów specjalizujących się w sprzedaży dywanów, wykładzin, podłóg i drzwi, w kompleksowe salony oferujące wykończenie wnętrz – łazienek, podłóg, drzwi i kuchni, aż po meble do salonu i sypialni. Stawiając na jakość, design oraz profesjonalne usługi, marka zbudowała silną pozycję i zaufanie klientów.

Sprzedaż realizowana jest poprzez sieć sklepów stacjonarnych, a także za pośrednictwem sklepu on-line. Siecią zarządza spółka Sklepy Komfort S.A., od 2014 roku kontrolowana przez najbogatszego Polaka, miliardera Michała Sołowowa.

Świętując dekadę sukcesu swojego modelu franczyzy depozytowej, firma nie zwalnia tempa – tylko w tym roku planuje otwarcia nowych salonów m.in. w Kłodzku, Nysie, Świdnicy, Wałbrzychu i Puławach. Przy niemal 160 salonach w całej Polsce Komfort widzi potencjał do dalszego, dynamicznego rozwoju – zarówno poprzez nowe lokalizacje, jak i rozwój istniejących formatów.

Do końca bieżącego roku firma planuje uruchomić 90 salonów w koncepcie Komfort Home, który pozwala zaprezentować cztery kluczowe kategorie produktowe – łazienki, kuchnie, podłogi i meble – w spójnie zaaranżowanej przestrzeni. To podejście umożliwia klientom pełne doświadczenie wnętrzarskie: od inspiracji, przez dobór materiałów, aż po realizację. Równolegle Komfort intensyfikuje rozwój segmentu B2B, budując partnerstwa z deweloperami, architektami i projektantami wnętrz. Oferuje im nie tylko szeroką gamę produktów, ale także narzędzia projektowe, kompleksową logistykę i eksperckie wsparcie merytoryczne.

– „Szacujemy, że do 2029 roku aż 129 salonów będzie operować w oparciu o franczyzę, co świadczy o popularności i pokazuje skalę zaufania do tej formy współpracy. Chcemy nadal tworzyć przyjazny i rentowny ekosystem biznesowy, w którym nasi partnerzy rosną razem z nami” – mówi Marcin Nawrocki, Chief Operating Officer (COO) w sieci Sklepów Komfort, który dołączył do zespołu w lutym 2025 roku, wnosząc 20-letnie doświadczenie w branży.

W 2015 roku Komfort otworzył pierwszy sklep franczyzowy w modelu depozytowym, który stanowi o sile projektu

Model depozytowy (dFR) minimalizuje ryzyko finansowe franczyzobiorcy – towar pozostaje własnością Komfortu aż do momentu sprzedaży. W 2024 roku 10 salonów własnych zostało przekształconych w ten format, a w Człuchowie otwarto pierwszy sklep od początku działający w tym modelu. Dziś, po 10 latach, sieć franczyzowa liczy 78 wyspecjalizowanych salonów sprzedaży prowadzonych przez 62 Partnerów Franczyzowych.

REKLAMA

Uruchomiony w lipcu 2024 roku projekt Franczyza Komfort 2.0 stanowi fundament nowego etapu rozwoju sieci. Jego celem jest budowa długofalowej współpracy opartej na partnerskich relacjach, edukacji oraz wsparciu na każdym etapie prowadzenia biznesu. Minimalizuje w ten sposób ryzyko po stronie franczyzobiorcy, co pozwala skupić się na doskonałości operacyjnej i wzroście sprzedaży.

Partnerzy franczyzowi Komfort mogą liczyć na kompleksową pomoc na każdym etapie działalności

Już od pierwszych kroków zapewnione jest wsparcie w wyborze i aranżacji lokalu o minimalnej powierzchni 500 mkw., a także gotowy projekt salonu wraz z jego pełnym wyposażeniem. W trakcie całej współpracy franczyzobiorcy otrzymują wsparcie operacyjne i marketingowe, a dedykowana platforma edukacyjna – Akademia Franczyzobiorcy – dostarcza im niezbędnej wiedzy do efektywnego prowadzenia biznesu. Model Komfort wyróżnia się także atrakcyjnymi warunkami finansowymi, w tym niską opłatą licencyjną już od 125 tys. zł i brakiem opłat bieżących od sprzedaży, a dodatkową przewagę konkurencyjną buduje dostęp do szerokiej oferty marek własnych i produktów dostępnych wyłącznie w sieci.

O marce Komfort:

Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w ponad 160 salonach stacjonarnych i w sklepie internetowym

Fot. Uzytkownik101 - https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.pl
Fot. Uzytkownik101 - https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.pl

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA