Ochnik najemcą Galerii Warmińskiej

Ochnik najemcą Galerii Warmińskiej

Olsztyn
Kajtman
Kajtman
REKLAMA

Swoją obecność na rynku rozpoczął w 1988 roku od zaprojektowania i uszycia pierwszej skórzanej kurtki. W ciągu ponad 25 lat działalności stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów w branży ekskluzywnej odzieży i galanterii skórzanej. Ochnik właśnie nawiązał współpracę z powstającym w Olsztynie obiektem. Salon w Galerii Warmińskiej będzie największą lokalizacją w stolicy Warmii i Mazur.


Kolekcje marki są połączeniem szlachetnych skór, unikalnego wzornictwa, perfekcyjnego wykończenia oraz najlepszej jakości produktów. Oferta obejmuje odzież, galanterię skórzaną oraz dodatki. Lokalizacje brandu charakteryzują się powierzchnią od 80 do 120 m2. – Rozważamy możliwość otwarcia salonu Ochnik w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców oraz w dawnych miastach wojewódzkich – najlepiej, jeśli oba warunki są spełnione łącznie. Oczywiście pod uwagę brane są także inne lokalizacje, ale wtedy ważna jest wielkość galerii, skala oddziaływania na klientów oraz odpowiedni mix najemców. Nasze salony w 50% przygotowane są pod ekspozycję odzieży skórzanej, resztę stanowią pozostałe asortymenty – mówi Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci Ochnik.


Ekspansję zagraniczną brand rozpoczął w 2012 roku, otwierając pierwszą lokalizację w Niemczech. Dodatkowo, marka posiada 8 franczyzowych punktów w Rosji. Obecnie Ochnik posiada 75 salonów w Polsce. Oprócz otwarcia punktu w Galerii Warmińskiej, marka rozważa uruchomienie 3 nowych lokalizacji do końca 2014 roku oraz powiększenie już istniejących salonów.

REKLAMA


Ochnik, z powierzchnią 90 m2, dołącza do grona najbardziej liczących się marek modowych na polskim rynku, które znajdą się w Galerii Warmińskiej. Salon marki Ochnik znajdzie się na poziomie 1 – informuje Tomasz Jopkiewicz, senior leasing manager w Libra Project, spółce odpowiedzialnej za komercjalizację obiektu.


5 września – w tym dniu Galeria Warmińska zaprosi pierwszych klientów. Obiekt posiadać będzie 170 salonów handlowo-usługowych. Operatorem spożywczym Galerii Warmińskiej będzie Piotr i Paweł, kinowym – 9-salowe Multikino z częścią kawowo-barową. Dodatkowo, dwukondygnacyjną lokalizację zajmie klub fitness Kinetic. Na 41 497 m² powierzchni handlowej znajdą się wiodące marki z kraju i ze świata, m.in. Zara, H&M, Reserved, Euro RTV AGD, Douglas, Sephora, Martes Sport, CCC, New Yorker, Smyk Mega Store, Massimo Dutti, Zara Home, Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, Oysho, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home and You, Sephora, Carry, Deichmann, Rossmann, Promod, Camaieu, Orsay, Tally Weijl, Pretty One, Pierre Cardin, Bytom, Camel Active, Lavard, Levi`s, Taranko, Bugatti, Big Star, Diverse, Nike, Adidas, Gatta, Ecco, Heavy Duty, Recman, HiMoutain, Samsonite, Jack Wolfskin, Americanos, Mustang, Oui, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Versace, Roberto Cavalii i wielu innych.


W pełni już wynajętej części restauracyjnej znajdą się: KFC, MCDonald’s, North Fish, Olimp, Subway, Grill Station, Gusto Cuccina Italian, Nasz Naleśnik, Bar Sałatkowy. W Galerii swoje lokale otworzą także: Frankie's Juice Bar and Smoothies, Sushi, Coffeeshop, Grycan, Pijalnia Czekolady Mount BlancCafe Dolce Vita.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA