Marki premium w Galerii Warmińskiej

Marki premium w Galerii Warmińskiej

Olsztyn
Kajtman
Kajtman
REKLAMA

Są połączeniem elegancji, luksusu oraz ekstrawagancji. Brandy prosto z europejskiej stolicy mody dostępne będą od września w Olsztynie. W Galerii Warmińskiej pojawią się kolekcje włoskich ikon – Versace oraz Roberto Cavalii. Wachlarz marek premium uzupełnią Pinko, Furla i Patrizia Pepe. W najnowocześniejszym centrum handlowo-rozrywkowym Warmii i Mazur znajdzie się także odzież sygnowana niemieckim brandem Oui. 


Kompletując najemców sektora modowego kładziemy nacisk na ich różnorodność. Umowy z najemcami sektora premium to większa dostępność do luksusowych marek. Zwłaszcza, że w większości ich przypadków będą to jedyne lokalizacje tych brandów w regionie – mówi Mariusz Kowalczyk, leasing director w spółce Libra Project, odpowiedzialnej za komercjalizację Galerii Warmińskiej.


Powiew włoskich wybiegów wprowadzi do Olsztyna marka Versace. Jedna z najsłynniejszych modowych marek świata swoją pierwszą kolekcję zaprezentowała w 1978 roku w mediolańskiej Galerii Sztuki. Projekty Versace od samego początku były opozycją dla obowiązującego wtedy, jednostajnego stylu. Wyraziste, indywidualne z nutą ekstrawagancji, szybko zyskały szerokie grono zwolenników. Oprócz kolekcji haute couture z pokazowych wybiegów, Versace projektuje również kolekcje dedykowane szerszemu gronu odbiorców, zarówno kobietom, jak i mężczyznom. Linie odzieżowe uzupełniają artykuły takie jak perfumy, akcesoria skórzane, bielizna czy tkaniny. Dla klientów Galerii Warmińskiej dostępne będą również kolekcje sygnowane logiem jednego z największych oponentów mody unisex. Roberto Cavalli, który zaistniał dzięki wykorzystaniu innowacyjnych nadruków na skórze oraz technice patchworku, przez wielu określany jest jako anty – Klein. Jego kolekcje są całkowitym przeciwieństwem minimalizmu. W swoich projektach stawia na jaskrawe kolory, połysk, motywy kwiatowe oraz zwierzęce. Mając za nic oskarżenia o kicz, konsekwentnie tworzy kolekcje, których głównym motywem przewodnim jest przepych.

REKLAMA


Versace i Cavalli to nie jedyne włoskie brandy, które pojawią się w Olsztynie. Marka Pinko, posiada ponad 400 punktów sprzedaży w państwie Europy Południowej oraz 210 poza jego granicą. Oferta produktowa brandu obejmuje odzież dla kobiet, ceniących sobie oryginalną elegancję. Znakiem rozpoznawczym Pinko są odważne kroje oraz połączenia różnych faktur materiałów, jak dzianina z wełną czy kaszmir ze skórą. Designerska marka Furla, włoski producent akcesoriów, a od niedawna również odzieży, coraz silniej zaznacza swoją obecność na polskim rynku modowym. Elegancja na co dzień – to hasło brandu, oferującego słynne skórzane paski, biżuterię, zegarki czy okulary. Sztandarowym produktem marki są jednak torebki, będące połączeniem awangardowego kroju z najlepszej jakości włoską skórą. Kolejny z włoskich brandów – Patrizia Pepe na rynku obecna jest od 1993 roku. Przez 20 lat istnienia sukcesywnie umacniała swoją pozycję, projektując odzież oraz szeroką ofertę akcesoriów dla kobiet, ceniących sobie połączenie minimalizmu z wyrazistymi detalami, zgodnymi z najnowszymi trendami. Wachlarz włoskich marek odzieżowych uzupełnia niemiecki brand Oui, który swoje towary eksportuje do 30 krajów świata. W Polsce odzież spod znaku Oui dostępna jest głównie w salonach multibrandowych.


Wśród potencjalnych klientów Galerii Warmińskiej znajdą się nie tylko mieszkańcy Olsztyna oraz województwa, ale również milion turystów, którzy rokrocznie odwiedzają stolicę Warmii i Mazur. Już od 5 września do ich dyspozycji będą wiodące polskie oraz światowe marki jak: Reserved, Zara, H&M, New Yorker, Smyk Mega Store, Piotr i Paweł, Euro RTV AGD, Massimo Dutti, Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, Oysho, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home and You, Martes Sport, Sephora, Carry, CCC, Deichmann, Rossmann, Promod, Camaieu, Orsay, Tally Weijl, Pretty One, Pierre Cardin, Bytom, Camel Active, Lavard, Levi`s, Taranko, Bugatti, Big Star, Diverse, Nike, Adidas, Gatta, Ecco, Heavy Duty, Apart, Kruk, Yes, Bijou Brigitte, Swiss i wiele innych. Dodatkowo, na klientów czekać będzie 9-salowe Multikino z częścią kawowo-barową, klub fitness  Kinetic oraz rozbudowana przestrzeń food court. Powstanie również dwukondygnacyjny parking na 1200 miejsc postojowych.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA