[Łódź] Liczy się współpraca z najemcami. Manufaktura podsumowuje akcję „Fifty fifty”

Kajtman

Dobry pomysł, znakomita współpraca z najemcami i właściwa realizacja. Manufaktura podsumowuje event pełen kulturalnych doznań, smaków kuchni z różnych stron świata i rozrywki… za pół ceny. W ostatnią sobotę lutego odbyła się akcja pod nazwą „Fifty fifty”. Efekt? Odwiedzalność większa niż w walentynkowy weekend i o ponad 20% wyższa niż w tym samym dniu poprzedniego roku, trzykrotny wzrost liczby odwiedzających stronę internetową, tysiące interakcji w mediach społecznościowych i przede wszystkim zadowoleni najemcy. Dodatkowo inicjatywa skierowana była nie tylko do mieszkańców Łodzi, ale także regionu i Warszawy. Wydarzenie cieszyło się bardzo dużym powodzeniem, a efekty akcji spowodowały, że planowane są już kolejne edycje.

 

„Fifty Fifty” to pierwszy tego typu pomysł realizowany przez Manufakturę. Założeniem było zaproponowanie mieszkańcom Łodzi, regionu, a także Warszawy przepisu na idealną sobotę spędzoną w przestrzeni kompleksu. Przygotowano specjalną ofertę dla osób ceniących kulturę, doskonałą kuchnię i dobrą rozrywkę. 22 lutego na wszystkich odwiedzających czekały wielkie obniżki. Restauracje na rynku Manufaktury oferowały dania ze swoich kart za połowę ceny. Podobnie wystawy w muzeach funkcjonujących na terenie obiektu oraz spektakle w Teatrze Małym można było obejrzeć 50% taniej. Swoją ofertą kusiły również klub fitness, sala zabaw dla dzieci, lodowisko czy ścianka wspinaczkowa. Oferta rozrywkowa i gastronomiczna Manufaktury nigdy wcześniej w takim zakresie nie była aż tak atrakcyjna pod względem ceny.  Dzięki ścisłej współpracy z najemcami, którzy chętnie włączają się w inicjowane przez nas wydarzenia, udało nam się osiągnąć sukces pod względem marketingowym, organizacyjnym i frekwencyjnym. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Tego dnia Manufakturę odwiedziło 22% więcej gości niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Ponadto frekwencja w sobotę, 22 lutego, okazała się o niemal 5% lepsza od poprzedzającej ją soboty – dnia następującego tuż po Walentynkach. Strona internetowa odnotowała ponad trzykrotny wzrost liczby odwiedzających, a wydarzenie było jednym z najbardziej angażujących na naszym profilu na Facebooku. Dodatkowo nawiązaliśmy współpracę również z Muzeum Miasta Łodzi oraz hotelem DoubleTree by Hilton – mówi Sławomir Murawski, Dyrektor Manufaktury.

 

Takie efekty świadczą o dużym potencjale niestandardowych wydarzeń. Pokazują również, że bardziej od szerokiej promocji liczy się pomysł, dobre relacje i współpraca z najemcami. Manufakturą zarządza Apsys, kluczowy operator na rynku nieruchomości handlowych w Polsce, który stawia na kreatywne propozycje dla klientów realizowane w ścisłej współpracy ze swoimi partnerami. Niedawno otrzymał nagrodę dla najlepszego zarządcy w 2013 roku. Akcja „Fifty fifty” to rezultat owocnej współpracy z najemcami, którzy z entuzjazmem włączają się w nowe pomysły organizowania niesztampowych atrakcji dla gości kompleksu.

 

 Jesteśmy zadowoleni, że zarządca Manufaktury podejmuje działania mające na celu promowanie nie tylko galerii handlowej, ale także lokali gastronomicznych. Największe zalety tej akcji to dobra organizacja i szeroka komunikacja. Działania te przyczyniły się do tego, że 22 lutego w Bierhalle odnotowaliśmy bardzo dużą część klientów, którzy po raz pierwszy znaleźli się w Manufakturze. Byli to zarówno mieszkańcy Łodzi, Warszawy, jaki i miejscowości z regionu. Odnotowaliśmy wzrost transakcji w tym dniu o 32%, wyższe były również obroty. Jesteśmy zainteresowani udziałem w kolejnych akcjach mających na celu ukazanie łódzkiego kompleksu jako wyjątkowego miejsca, które poza galerią handlową dysponuje szeroką ofertą kulturalno-rozrywkową – podsumowuje Agnieszka Klonowska, manager Bierhalle.

 

 Cieszymy się z udziału w Fifty Fifty. Akcja pozwoliła, aby restaurację odwiedziło znacznie więcej klientów niż w zwykły weekend. Naszym celem było pokazanie się z najlepszej strony, najwyższy poziom obsługi oraz nawiązanie dobrej relacji z odwiedzającymi. Dzięki Fifty Fifty wiele osób odwiedziło nas po raz pierwszy. Przyjeżdżali nie tylko z Łodzi, ale także z całego województwa i regionu. Inicjatywa okazała się znakomitym pomysłem i chętnie weźmiemy udział w kolejnych jej edycjach – dodaje Zbigniew Zdobych, właściciel restauracji American Bull.

 

Udział w projekcie wzięły także restauracje Bawełna, Browar de Brasil, Galicja, Ganesh, Hot Spoon Thai Kitchen, Suzette, Tawerna Pepe Verde i The Mexican. Przysmaki serwowały dodatkowo Max Ice & Coffee oraz Naturalna Jogurteria Lodowa. Ponadto goście Manufaktury mogli odwiedzić trzy muzea oraz teatr. Nie zabrakło dobrej rozrywki na lodowisku, w Experymentarium i Jazda!Park. Taniej można było wspinać się w Stratosferze, a ofertę dla najmłodszych przygotowała Kinderplaneta. Z kolei o kondycję tego dnia można było zadbać w Pure Jatomi Fitness, a po dniu pełnym wrażeń odpocząć w hotelu Andel’s lub DoubleTree by Hilton. Sukces „Fifty Fifty”, pozytywne opinie najemców oraz zadowolenie klientów sprawiły, że już planowane są już kolejne odsłony tego wydarzenia.