Położony najbliżej Warszawy odcinek E ma już w 34 procentach ułożoną ostatnią warstwę, tzw. ścieralną (SMA), z czego 12 procent ułożono w ostatnim tygodniu.
Coraz więcej warstwy podbudowy i wiążącej jest też na środkowym odcinku C, budowanym przez konsorcjum z Bogl and Krysl na czele - warstwa podbudowy wzrosła tam w ostatnim tygodniu o 7 procent i wynosi obecnie 53 procent zaawansowania.
Na odcinku A, gdzie liderem jest Eurovia nie zmieniło się zaawansowanie w ułożeniu warstwy podbudowy oraz warstwy SMA. W przypadku warstwy wiążącej nastąpił wzrost o 1 procent. Na odcinku B z Mostostalem w roli lidera warstwa podbudowy zyskała 1 procent i wynosi obecnie 96 procent. W przypadku warstwy wiążącej wzrost wynosi 24 procent i osiągnął obecnie 67 procent. Warstwa SMA nie została jeszcze ułożona.
Na odcinku C budowanym przez Bogl a Krysl ułożono już 86 procent warstw mrozochronnych, 68 procent warstw stabilizowanych cementem. Warstwa podbudowy została ułożona w 53 procentach, co stanowi wzrost o 7 procent w porównaniu z poprzednim tygodniem. O 1 procent wzrosło ułożenie warstwy wiążącej (do 38 procent). Nie ułożono warstwy SMA.
Strabag, który jest liderem na odcinku D ułożył warstwę podbudowy w 98 procentach, co stanowi wzrost 4-procentowy. Warstwa wiążąca jest ułożona w 96 procentach, a warstwa SMA nie została jeszcze ułożona. Najbardziej zaawansowany jest odcinek E, gdzie liderem jest Budimex. W 100 procentach ułożono warstwę podbudowy i warstwę wiążącą. Z kolei warstwa SMA jest ułożona w 34 procentach, co stanowi 12-procentowy wzrost w porównaniu z zeszłym tygodniem.