Największa sieć drogerii w Europie debiutuje w WałbrzychuFot. Materiały prasowe

Największa sieć drogerii w Europie debiutuje w Wałbrzychu

REKLAMA

Trwa ekspansja niemieckiej sieci drogierie dm w Polsce. Kolejny sklep zostanie otwarty w województwie dolnośląskim. Drogeria dm otwiera swoje progi dla mieszkańców Wałbrzycha. Już w najbliższą sobotę 14 września o godzinie 9:00 nowa drogeria przywita kupujących przy ul. 1 Maja 64 przy Galerii Victoria.

Dla klientów przygotowano 15% rabat powitalny, prezenty, poczęstunek i atrakcje dla całych rodzin. Będzie to 34. sklep dm w Polsce.

Powierzchnia sprzedażowa sklepu w Wałbrzychu, przy ul. 1 Maja 64 wynosi 417 metrów kwadratowych. Sklep dm otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 09:00 do 21:00.

– To będzie pierwsza drogeria dm w regionie wałbrzyskim, wiemy, że klienci, stali bywalcy Galerii Victoria czekają na nas z niecierpliwością. Bardzo nas to cieszy i już dziś zapraszamy ich na uroczyste otwarcie. Specjalnie dla nich przygotowaliśmy 15% rabat powitalny, zestawy mini prezentów, darmowy żel pod prysznic marki własnej Balea i szereg atrakcji dla całych rodzin – mówi Marek Mączka, kierownik regionalny dm w Polsce.

– W naszych sklepach znajduje się szeroki wachlarz produktów zarówno międzynarodowych marek premium, jak i najpopularniejszych polskich firm. Oferujemy również artykuły marek własnych dm. Wierzymy, że każdy znajdzie coś dla siebie, a o dobrą atmosferę i doświadczenie zakupowe zadba nasz zgrany zespół pracowników - doradców, zawsze gotowych do pomocy – dodaje.

Co klienci znajdą w drogeriach dm? - szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, a także wszystko dla niemowląt i dzieci. W asortymencie dostępna jest żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karma dla zwierząt.

REKLAMA

Na miłośników makijażu czeka aż 15 szaf makijażowych i specjalna Wyspa Inspiracji Uroda. Wśród kupujących szczególną popularnością, cieszą się produkty marek własnych, w tym marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde, czy popularna marka własna Balea.

Komfort zakupów w dm to szerokie alejki, jasna i przyjazna aranżacja wnętrz z dekoracyjnymi oznaczeniami na ścianach, które ułatwiają nawigację między półkami. Obok bezpłatnego dystrybutora z wodą w sklepie znajdują się fotokioski z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć, możliwością przygotowania personalizowanych naklejek na produkty, czy kartek urodzinowych z własnymi fotografiami. W ofercie dostępne jest także usługa ekspresowego wykonania zdjęć biometrycznych do dokumentów oraz usługa ekspresowego odbioru zakupów zamówionych w sklepie online. Warto też zwrócić uwagę na stację do darmowego pakowania prezentów. Rodzice na miejscu do dyspozycji mają przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.

Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny. W sklepach dm klienci kupują sprytniej niż w promocji i zawsze korzystnie. Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Co więcej, w ofercie dm klienci znajdą setki produktów, których ceny nie urosły od ponad roku. Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji dm oraz dodatkowe kupony PAYBACK. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę dm.

Na uroczyste otwarcie drogeria przygotowała dodatkowy 15% rabat powitalny oraz kremowy żel pod prysznic marki własnej Balea. Będzie można otrzymać go w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm. Oferta ważna jest do 21 września lub do wyczerpania zapasów. Na odwiedzających drogerię dm czekać będą mini prezenty, mrożone herbaty, gofry na patyku, popcorn, atrakcyjne animacje i zabawy z muzyką, baloniarz, malowanie buziek i spotkanie z pluszowym Misiem Czyścioszkiem - Saubär.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA