Niemiecka sieć Woolworth konsekwentnie kontynuuje ekspansję w Polsce, aby stać się ważnym graczem na polskim rynku dyskontów niespożywczych. W Bielanach Wrocławskich (gmina Kobierzyce) został otwarty 50. sklep sieci. Mieści się on w jednym z największych obiektów handlowych w Polsce - centrum Aleja Bielany. Sklep mieści się na poziomie 1 obiektu.
• Woolworth obecny jest na polskim rynku od dwóch lat i ma ambitne plany na przyszłość.
• W ciągu najbliższych lat planuje rozbudować sieć do około 400 lokalizacji, co może stworzyć nawet 5 000 miejsc pracy. Już teraz powstało ich blisko 600 – w sklepach oraz w centrali w Katowicach.
• Sklepy sieci Woolworth można już spotkać m.in. w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Bełchatowie, Łodzi, Dzierżoniowie, Lubinie, Częstochowie, Głogowie, Gorzowie Wielkopolskim oraz Opolu czy Tarnobrzegu.
Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy.
Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.
Sieć zapowiada też kolejne otwarcia: 24. kwietnia w Tczewie (woj. pomorskie) przy ul. ul. Kwiatowej 13 oraz 8. maja 2025 w Gliwicach (woj. śląskie) przy ul. Łabędzkiej 24.
O sieci sklepów Woolworth:
Woolworth to najszybciej rozwijająca się sieć dyskontów niespożywczych i domów towarowych w Niemczech. Choć współcześnie może kojarzyć się z naszymi zachodnimi sąsiadami, korzenie marki sięgają 1879 roku i Stanów Zjednoczonych Ameryki. To właśnie w Pensylwanii Frank Winfield Woolworth, właściciel sklepu z artykułami gospodarstwa domowego, wpadł na pomysł, aby opatrzony cenami towar wyłożyć na ladzie. Tym samym dokonał rewolucji, wprowadzając standard bez którego trudno sobie wyobrazić współczesny handel detaliczny.
Wyróżnikiem marki Woolworth są także starannie dobrane lokalizacje pod sklepy, znajdujące się w miejskich centrach handlowych lub specjalistycznych marketach. Cechuje je łatwa dostępność i komfortowe warunki dla klientów. Obiekty, które powstają lub powstaną w naszym kraju, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tys. metrów kwadratowych
