OTO Park nową marką parków handlowych w PolsceMateriały prasowe

OTO Park nową marką parków handlowych w Polsce

Orzech
Orzech
REKLAMA

Wspierając strategię budowy portfela parków handlowych Falcon Investment Management oficjalnie wprowadza na rynek nową markę – OTO Park. Marka ta staje się znakiem rozpoznawczym projektów Falcon, zarówno tych już działających jak i będących w trakcie realizacji oraz zaplanowanych na najbliższe lata.

Od teraz marka OTO Park symbolizuje doskonale zlokalizowane parki handlowe zajmujące dominujące pozycje w swych regionach, oferujące niezrównaną ofertę zakupową oraz spójne rozwiązania dla swoich klientów.

Falcon Investment Management – prężnie rozwijający się fundusz na rynku inwestycji handlowych – konsekwentnie realizuje strategię budowy portfela parków handlowych. Dla podkreślenia wagi, rozpoznawalności oraz długofalowych perspektyw, Falcon wprowadza na rynek nową markę 
– OTO Park.

Symbol dynamicznego rozwoju

Logo OTO Park staje się symbolem dynamicznie rozwijającej się sieci parków handlowych, których doskonałe lokalizacje, nowoczesna architektura oparta o najwyższe standardy zrównoważonego i ekologicznego budownictwa oraz kompleksowy tenant miks stanowią o atrakcyjności zarówno dla klientów jak i najemców. Centra handlowe spod znaku OTO Park już teraz wnoszą nową jakość na rynek detaliczny, zaś cała gama OTO Parków będących w trakcie realizacji oraz dalsze ambitne plany rozwoju sprawiają, że sieć OTO Park na trwale zagości na mapie handlowej całego kraju.

REKLAMA

– Jesteśmy szczęśliwi a zarazem dumni, mogąc oficjalnie ogłosić wprowadzenie marki OTO Park na rynek inwestycji detalicznych. Nowa marka będzie symbolizować realizowane bezpośrednio przez nas lub wspólnie z partnerami parki handlowe. Od teraz marka OTO Park będzie nie tylko wspierać nasze projekty wizerunkowo i budować ich rozpoznawalność wśród klientów, ale także będzie stanowić symbol dynamicznie rozwijającej się, ogólnokrajowej sieci obiektów handlowych, które gwarantują wystandaryzowaną, wysoką jakość budowy, spójną funkcjonalność oraz atrakcyjną ofertę zakupową w doskonałych lokalizacjach na terenie całej Polski. – mówi Daria Górniak, Senior Leasing & Expansion Manager, Falcon Investment Management.

Marka OTO Park już teraz stanowi znak rozpoznawczy dwóch prężnie działających parków handlowych – w Bolesławcu oraz Golub-Dobrzyniu. W obu tych miastach wprowadzenie nowego symbolu centrów handlowych zostało bardzo dobrze przyjęte przez klientów, zaś rozpoznawalność marki oraz szeroko zakrojone prace przy wprowadzeniu OTO Parków w wielu innych lokalizacjach zyskały także przychylność najemców.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Kolejne OTO Parki, w których powstawanie zaangażowany jest Falcon Investment Management są w przygotowaniu. Co więcej, strategia rozwoju parków handlowych obejmuje także dalszą perspektywę, dzięki której OTO Parki zagoszczą na terenie całego kraju, tworząc silną, spójną, rozpoznawalną i prężnie działającą sieć centrów handlowych najwyższej jakości.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA