Wspierając strategię budowy portfela parków handlowych Falcon Investment Management oficjalnie wprowadza na rynek nową markę – OTO Park. Marka ta staje się znakiem rozpoznawczym projektów Falcon, zarówno tych już działających jak i będących w trakcie realizacji oraz zaplanowanych na najbliższe lata.
Od teraz marka OTO Park symbolizuje doskonale zlokalizowane parki handlowe zajmujące dominujące pozycje w swych regionach, oferujące niezrównaną ofertę zakupową oraz spójne rozwiązania dla swoich klientów.
Falcon Investment Management – prężnie rozwijający się fundusz na rynku inwestycji handlowych – konsekwentnie realizuje strategię budowy portfela parków handlowych. Dla podkreślenia wagi, rozpoznawalności oraz długofalowych perspektyw, Falcon wprowadza na rynek nową markę – OTO Park.
Symbol dynamicznego rozwoju
Logo OTO Park staje się symbolem dynamicznie rozwijającej się sieci parków handlowych, których doskonałe lokalizacje, nowoczesna architektura oparta o najwyższe standardy zrównoważonego i ekologicznego budownictwa oraz kompleksowy tenant miks stanowią o atrakcyjności zarówno dla klientów jak i najemców. Centra handlowe spod znaku OTO Park już teraz wnoszą nową jakość na rynek detaliczny, zaś cała gama OTO Parków będących w trakcie realizacji oraz dalsze ambitne plany rozwoju sprawiają, że sieć OTO Park na trwale zagości na mapie handlowej całego kraju.
– Jesteśmy szczęśliwi a zarazem dumni, mogąc oficjalnie ogłosić wprowadzenie marki OTO Park na rynek inwestycji detalicznych. Nowa marka będzie symbolizować realizowane bezpośrednio przez nas lub wspólnie z partnerami parki handlowe. Od teraz marka OTO Park będzie nie tylko wspierać nasze projekty wizerunkowo i budować ich rozpoznawalność wśród klientów, ale także będzie stanowić symbol dynamicznie rozwijającej się, ogólnokrajowej sieci obiektów handlowych, które gwarantują wystandaryzowaną, wysoką jakość budowy, spójną funkcjonalność oraz atrakcyjną ofertę zakupową w doskonałych lokalizacjach na terenie całej Polski. – mówi Daria Górniak, Senior Leasing & Expansion Manager, Falcon Investment Management.
Marka OTO Park już teraz stanowi znak rozpoznawczy dwóch prężnie działających parków handlowych – w Bolesławcu oraz Golub-Dobrzyniu. W obu tych miastach wprowadzenie nowego symbolu centrów handlowych zostało bardzo dobrze przyjęte przez klientów, zaś rozpoznawalność marki oraz szeroko zakrojone prace przy wprowadzeniu OTO Parków w wielu innych lokalizacjach zyskały także przychylność najemców.

Kolejne OTO Parki, w których powstawanie zaangażowany jest Falcon Investment Management są w przygotowaniu. Co więcej, strategia rozwoju parków handlowych obejmuje także dalszą perspektywę, dzięki której OTO Parki zagoszczą na terenie całego kraju, tworząc silną, spójną, rozpoznawalną i prężnie działającą sieć centrów handlowych najwyższej jakości.


![W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILM]](https://investmap.pl/_i/gallery/47/47/621871_100x70.png)


![Warszawa z coraz mniejszą ofertą nowych biur [RAPORT]](https://investmap.pl/_i/image/109/109/77421_100x70.jpg)


![NICKEL Resort & Wellnest Grzybowo z pozwoleniem na użytkowanie [ZDJĘCIA]](https://investmap.pl/_i/gallery/230/102/686054_100x70.jpg)






![[mazowieckie] Nowy park handlowy powstanie w Radomiu](https://investmap.pl/_i/image/142/14/33166_100x70.jpg)
![[Wrocław] Action najemcą N-Parku przy ul. Maślickiej we Wrocławiu](https://investmap.pl/_i/image/201/73/48329_100x70.jpg)

![[Szczecin] Galeria Vendo Park powstanie w Szczecinie](https://investmap.pl/_i/image/211/83/49875_100x70.jpeg)
![[śląskie] Budowa Vendo Parku w Częstochowie na starcie](https://investmap.pl/_i/image/246/118/49654_100x70.jpeg)

![[kujawsko-pomorskie] Budowa Vendo Parku w Solcu Kujawskim postępuje](https://investmap.pl/_i/image/140/12/49804_100x70.jpeg)