Kolejny N-Park na Dolnym Śląsku zaplanowany jest w Łanach położonych przy granicy Wrocławia. W bezpośrednim obszarze oddziaływania centrum znajduje się ok. 20 000 osób – są to zarówno mieszkańcy gminy Czernica, w której leżą Łany, jak i przyległego wrocławskiego osiedla Strachocin. Doskonałe położenie N-Parku, bezpośrednio przy rondzie Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, sprawi, że będzie to centrum adresowane zarówno do lokalnych mieszkańców, jak i klientów tranzytowych.
W ramach inwestycji powstanie też stacja paliw, myjnia samochodowa oraz restauracja typu "drive".
W ramach inwestycji powstanie też stacja paliw, myjnia samochodowa oraz restauracja typu "drive".

Materiały inwestora
Na powierzchni najmu ok. 5000 mkw. znajdzie się ok. 14 lokali. Planowany mix najemców obejmie operatora spożywczego, salon z elektroniką, drogerię, aptekę, salony odzieżowe i usługi. Dodatkowo oferta ma być poszerzona o operatora DIY. Obok centrum projektowana jest restauracja typu drive-thru i stacja benzynowa.
N-Park Łany zlokalizowany będzie bezpośrednio przy rondzie Wschodniej Obwodnicy Wrocławia (ul. Rondo Ułańskie), co sprawi, że będzie to centrum adresowane zarówno do mieszkańców Łanów i gminy, przyległego wrocławskiego Osiedla Strachocin a także klientów tranzytowych.
REKLAMA

fot. Orzech
O inwestorze:
Grupa Napollo z Warszawy jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Jest właścicielem galerii Renova w Warszawie, galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz galerii Piastovej w Gnieźnie. Firma rozwija koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i dużych osiedli mieszkaniowych aglomeracji. Format obecnie realizowanych parków handlowych pod marką N-Park zastąpił wcześniej wprowadzone przez firmę na rynek Centra Zakupów.