W pierwszym półroczu br. ruszy budowa parku handlowego N-Park przy ul. Gagarina we Wrocławiu. A tymczasem inwestor już komercjalizuje swoją inwestycję. Powierzchnia najmu w N-Park będzie liczyła 2,6 tys. mkw. Obiekt według deklaracji inwestora zostanie otwarty w IV kwartale tego roku.
Generalnym wykonawcą inwestycji będzie firma Mirbud ze Skierniewic. Mirbud ma zainkasować prawie 8,5 mln zł brutto. Zakończenie budowy zaplanowano na 20 listopada 2017 roku.
Na powierzchni około 390 mkw. swój salon otworzy Pepco, sieć ponad 1000 dyskontów w Europie (w tym kilka sklepów we Wrocławiu), oferująca odzież dla całej rodziny i produkty dla domu.
Inny duży najemca N-Park – Fitness Academy zajmie powierzchnię około 1050 mkw. W ofercie klubu znajdą się zarówno klasyczne treningi siłowe, jak również cała gama zajęć kształtujących sylwetkę. Do dyspozycji klientów oprócz studia fitness i treningów na rowerach stacjonarnych znajdą się sauny oraz indywidualne treningi z instruktorem. Sieć należąca do Grupy Benefit. We Wrocławiu posiada już 10 klubów.
REKLAMA
Park handlowy N-Park pomieści 9 lokali, w tym obok fitnessu, oferty mody rodzinnej i artykułów do domu, również aptekę, drogerię czy ofertę gastronomiczną.
Park handlowy N-Park przy ul. Gagarina we Wrocławiu, to przykład projektu typu convenience realizowanego w na terenie dużej aglomeracji, ale z lokalną strefą oddziaływania. Centrum powstanie w pobliżu zjazdu z obwodnicy Wrocławia i głównej drogi prowadzącej do Smolca – "sypialni" Wrocławia. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się nowo powstałe oraz budowane osiedla mieszkaniowe a także markety spożywcze popularnych marek.
Z uwagi na swoją lokalizację oraz otoczenie konkurencyjne, centrum będzie sprofilowane na gastronomię oraz realizację funkcji usługowych, w tym np. planowane jest tu centrum fitness. Powierzchnia najmu obiektu to 2 600 mkw.