Rozpoczęła się budowa drugiego we Wrocławiu N-Parku firmy Napollo. Obiekt typu convenience o powierzchni 5500 mkw. najmu pomieści ok. 14 sklepów. Obok znajdzie się stacja benzynowa Orlen. Planowane otwarcie centrum to przełom III i IV kwartału przyszłego roku.
materiały inwestora
N-Park przy ul. Maślickiej to drugi park handlowy pod tą marką we Wrocławiu – pierwszy został otwarty w listopadzie 2017 r., przy ul. J. Gagarina. Obok nowego centrum, które powstaje między ulicami Maślicką i Królewiecką, zaplanowane są parking naziemny oraz stacja benzynowa z operatorem Orlen. W sąsiedztwie został już uruchomiony sklep z kategorii DIY.
Generalnym wykonawcą obiektu jest firma Trasko Inwest z Ostrzeszowa, a projekt architektoniczny wykonała pracowania Czora&Czora z Katowic. Budowa potrwa ok. roku.
REKLAMA
Powierzchnia najmu w N-Parku Maślice wyniesie 5300 mkw.
– Koncept N-Parku to wygodne zakupy i potrzebne usługi blisko domu klienta – mówi Dorota Beltrani, dyrektor ds. komercjalizacji w Napollo. – Centrum przy ul. Maślickiej powstaje w otoczeniu zabudowy mieszkaniowej, z ponad 33 tys. osób znajdujących w bezpośredniej strefie oddziaływania obiektu, tj. do 10 minut drogi, oraz dużych marketów znanych marek, w tym spożywczego i z kategorii DIY. W N-Parku zaplanowana jest również komplementarna oferta spożywcza, a także sklepy z modą rodzinną, salon z elektroniką, drogeria, apteka, fitness oraz usługi i gastronomia. Do końca tego roku planujemy zamknąć proces komercjalizacji obejmujący 90% powierzchni obiektu – dodaje Dorota Beltrani.
– Koncept N-Parku to wygodne zakupy i potrzebne usługi blisko domu klienta – mówi Dorota Beltrani, dyrektor ds. komercjalizacji w Napollo. – Centrum przy ul. Maślickiej powstaje w otoczeniu zabudowy mieszkaniowej, z ponad 33 tys. osób znajdujących w bezpośredniej strefie oddziaływania obiektu, tj. do 10 minut drogi, oraz dużych marketów znanych marek, w tym spożywczego i z kategorii DIY. W N-Parku zaplanowana jest również komplementarna oferta spożywcza, a także sklepy z modą rodzinną, salon z elektroniką, drogeria, apteka, fitness oraz usługi i gastronomia. Do końca tego roku planujemy zamknąć proces komercjalizacji obejmujący 90% powierzchni obiektu – dodaje Dorota Beltrani.
mat. inwestora
Źródło: materiały prasowe