Fundusz inwestycyjny Falcon Investment Management – nowy właściciel Parku Handlowego Kłodzko – planuje jego rozbudowę. W efekcie zapowiedzianych działań obiekt powiększy się o dodatkowe 1650 mkw. w dwóch budynkach.
– Nabycie PH Kłodzko od firmy P. A. NOVA SA było przemyślaną decyzją. Zyskaliśmy kolejny świetnie funkcjonujący i lubiany park handlowy z potencjałem na powiększenie i uzupełnienie oferty handlowej. Rozbudowa jest więc korzystna zarówno z punktu widzenia funduszu, jak i lokalnej społeczności, która zyska kilka dodatkowych powodów, aby odwiedzić nasz obiekt – mówi Piotr Piechocki, prezes zarządu Falcon Investment Management.
Wcześniej jednak nowy projekt firmy przejdzie rebranding i dołączy do rodziny OTO Parków – marki parków handlowych Falcon Investment Management.
– Równolegle do planowanej zmiany szyldu rozpoczynamy we współpracy z P. A. NOVA SA procesy formalno-prawne związane z uzyskiwaniem pozwoleń i decyzji administracyjnych. Rozmowy z potencjalnymi najemcami trwają, a duże zainteresowanie ze strony wiodących marek utwierdza nas w przekonaniu o silnym potencjale handlowym Kłodzka. Z uwagi na ograniczoną powierzchnię rozbudowy, zależy nam, żeby finalny miks najemców był komplementarny i w pełni odpowiadał na potrzeby klientów. Otwarcie nowej części planowane jest na 2025 rok – komentuje Daria Górniak, Leasing & Asset Management Director w Falcon Investment Management.
Park Handlowy Kłodzko został otwarty w marcu 2024 roku i od tamtej pory niezmiennie cieszy się dużym zainteresowaniem mieszkańców miasta i okolic. Obiekt ma 7 tys. mkw. powierzchni, na której funkcjonują takie marki, jak: Aldi, Dealz, Action, KAES, Martes Sport, Neonet, Pepco, Rossmann, Sinsay oraz zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie – market budowlany Castorama.
O inwestorze:
Falcon Investment Management to fundusz inwestycyjny skupiony na budowie silnego portfela najlepszych parków handlowych działających pod wspólną marką OTO Park. W kręgu zainteresowań firmy pozostają obiekty dominujące zarówno pod względem skali, jak i lokalizacji, tzw. Power Centres – dobrze położone i dogodnie skomunikowane, oferujące sklepy wiodących marek atrakcyjnych z punktu widzenia klientów, a co za tym idzie – skupiające ruch z ościennych miejscowości. Falcon aktywnie inwestuje w oparciu o różne modele działania: akwizycje gotowych obiektów, różne formy współpracy z partnerami biznesowymi, a także własny development.
Obecnie firma posiada łącznie około 40 tys. mkw. powierzchni handlowej w takich miastach, jak: Koszalin, Bolesławiec, Golub-Dobrzyń, Sochaczew, czy Grodzisk Wielkopolski. W przygotowaniu i realizacji jest kolejne ponad 120 tys. mkw. w całej Polsce.