Podwarszawski Park Glinianka został sprzedanyMateriały prasowa

Podwarszawski Park Glinianka został sprzedany

Orzech
Orzech
REKLAMA

BIG Poland od 2022 roku rozbudowuje swoją obecność na polskim rynku parków handlowych. Konsekwentnie realizując strategię inwestycyjną w Polsce, BIG dołączył do portfela parków handlowych Park Glinianka w Łubnej na południowych przedmieściach Warszawy, kupując go od REDKOM Development, który specjalizuje się w tworzeniu dużych obiektów handlowych.

Redkom Development w ubiegłym roku oddał do użytku 27 000 GLA parków handlowych, a kolejne 60 000 GLA jest obecnie w realizacji.

Park Glinianka, dzięki niezwykle dogodnej lokalizacji przy ul. Puławskiej prowadzącej do Piaseczna i centrum Warszawy, atrakcyjnej ofercie handlowo-usługowej oraz ciekawym rozwiązaniom społeczno-rekreacyjnym idealnie wpasowuje się strategię rozwoju BIG w Polsce.

BIG Poland dynamicznie realizuje strategię rozwoju segmentu parków handlowych w Polsce. Dzięki sfinalizowanej właśnie transakcji zakupu Parku Glinianka w Łubnej na przedmieściach Warszawy, gama polskich obiektów handlowych BIG wzbogaciła się o kolejny, niezwykle nowoczesny i lubiany przez klientów park handlowy.

fot. Wojciech Jenda
fot. Wojciech Jenda

Zrealizowany przez REDKOM Development w 2023 roku Park Glinianka to miejsce wyznaczające nowy kierunek rozwoju parków handlowych. Zlokalizowany jest w Łubnej, w rejonie Piaseczna na południowych przedmieściach Warszawy, bezpośrednio przy jednej z głównych arterii prowadzących do centrum Stolicy. Świetna, łatwo dostępna lokalizacja, przestronny i darmowy parking oraz szereg praktycznych udogodnień sprawiają, że Park Glinianka jest dla klientów parkiem handlowym pierwszego wyboru.

„Jesteśmy szczęśliwi mogąc oficjalnie potwierdzić, że Park Gliniana w Łubnej wszedł już w skład portfela naszych inwestycji w Polsce. To naprawdę niezwykły obiekt, który jak wierzymy, wyznaczy trendy rozwoju parków handlowych na najbliższe lata. Dzięki swoim rozwiązaniom funkcjonalnym, architektonicznym i ekologicznym nie tylko spełnia najwyższe oczekiwania inwestycyjne, ale co najważniejsze, już teraz stanowi dla klientów miejsce, z którym utożsamiają się i które uważają za swoje. Dodatkowo, świetna lokalizacja oraz bardzo atrakcyjna oferta sklepów i usług sprawiają, że Park Glinianka idealnie wpisuje się w naszą strategię rozwoju. Niebawem zaś, dzięki intensywnemu zaangażowaniu życie lokalnej społeczności, już jako BIG Łubna, jeszcze silniej zwiąże się z południowymi przedmieściami Warszawy” – mówi Eran Levy, BIG Poland CEO.

– „Cieszymy się ze wspaniałej współpracy z REDKOM, dzięki której ten niezwykły park handlowych od teraz stanowi jaśniejący element szybko rozwijającej się sieci inwestycji BIG w Polsce” – dodaje Eran Levy.

– „Cieszymy się niezmiernie, że mieliśmy przyjemność stworzyć tak wyjątkowe miejsce, miejsce handlu, odpoczynku, wspólnych posiłków i zabawy dla dzieci. Dobrze, że nowy właściciel ma takie doświadczenie w prowadzeniu dużych, pełnych życia parków handlowych i wiem, że Glinianka, ale i jej goście i najemcy trafili w dobre ręce! – mówi Łukasz Komierowski, prezes REDKOM Development.

fot. Wojciech Jenda
fot. Wojciech Jenda

Park Glinianka to ponad 10 tys. mkw. GLA

REKLAMA

Park Glinianka, o powierzchni 10,200 mkw. GLA, to jeden z najnowocześniejszych i najbardziej nowatorskich parków handlowych na południowych przedmieściach Warszawy. Na klientów, którzy od uruchomienia obiektu w marcu 2023 przyjęli go bardzo entuzjastycznie, czeka przyjazny kompleks złożony z dwóch stref – handlowo-usługowej oraz rekreacyjno-wypoczynkowej. Na teren rekreacyjny składa się niewielki staw, plac zabaw z trampolinami, strefa wypoczynkowa oraz boisko do piłki plażowej. Wszystkie te atrakcje przyciągają mieszkańców wielu okolicznych miejscowości, umożliwiając aktywne spędzanie czasu w przyjaznym i bezpiecznym otoczeniu. Dzięki temu Park Glinianka na trwale wpisał się w krajobraz atrakcji dla lokalnej społeczności.

Ugruntowana już funkcja społeczna Parku Glinianka wynika także, obok walorów rekreacyjno-wypoczynkowych, z oferty usługowej i handlowej. Obejmuje ona, poza szeroką gamą sklepów znanych i lubianych marek także pierwszą w Polsce salę zabaw połączoną z usługami przedszkolnymi pod szyldem Fikołki. Koncept rozpocznie swoją działalność we wrześniu, natomiast latem pierwszych gości przyjmie restauracja Sphinx. Atrakcyjność kompleksu wspiera także przestronny i łatwo dostępny parking, nowoczesne i estetyczne zaplecze sanitarne oraz wielowymiarowe rozwiązania proekologiczne, w tym także kompletna infrastruktura do ładowania pojazdów elektrycznych.

Oferta handlowa Parku Glinianka zawiera nowoczesny supermarket Carrefour oraz sklepy takich marek jak: Dealz, Home Landia, Jysk, KIK, Maxi Zoo, Pepco, Rossmann, Sinsay, Tedi, czy Verona. Obejmuje także niezwykle popularną wśród klientów piekarnię Grzybki, oferującą szeroki asortyment świeżego pieczywa, całej gamy wyrobów cukierniczo-piekarniczych oraz ciast, a także smaczną ofertę śniadaniową.

Walory Parku Glinianka sprawiły, że obiekt ten został doceniony przez branżę inwestycyjną, architektoniczną oraz handlową. Wyrazem tego są liczne nagrody, wyróżnienia i nominacje, wśród których są: zwycięstwo w kategorii Retail Development Poland w konkursie European Property Awards 2023 oraz nominacja do europejskiej nagrody w kategorii Architecture Landscape, w której Park Glinianka otrzymał 5 gwiazdek za swój niepowtarzalny zielony teren rekreacyjno-wypoczynkowy, czy nominacje do CIJ Awards Poland i CEEQA 2024.

fot. Wojciech Jenda
fot. Wojciech Jenda

BIG Shopping Centers działa na 6. rynkach

BIG Poland jest częścią międzynarodowej grupy BIG Shopping Centers, założonej w 1994 roku w Izraelu przez Yehudę Neftali, koncentrującej się na rozwoju, obsłudze i inwestowaniu w parki handlowe, centra handlowe, logistyczne, biurowe, mieszkaniowe i energię odnawialną. Obecnie firma działa w Izraelu, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Czechach i Polsce.

Marka BIG rozpoczęła budowę swojej obecności na polskim rynku detalicznym od wiosny 2022 roku i aktualnie posiada trzy w pełni skomercjalizowane i niezwykle popularne parki handlowe – w Łubnej pod Warszawą, Lubinie i Andrychowie. BIG Poland konsekwentnie realizuje ambitny plan rozwoju w Polsce, prowadząc szereg projektów, dzięki którym z każdym miesiącem przybliżają się otwarcia kolejnych centrów handlowych pod znakiem BIG w całym kraju.

REDKOM

REDKOM Development – deweloper specjalizujący się w realizacji dużych parków handlowych, zarówno inwestycji typu greenfield, jak i brownfield, zgodnie z wymogami nowoczesnego handlu, przy współpracy ze znanymi i sprawdzonymi partnerami. Realizuje także projekty logistyczne i mieszkaniowe. Firma działa na rynku polskim, rumuńskim i hiszpańskim. W 2023 roku REDKOM Development oddał do użytku 27 tys. m kw. parków handlowych w Polsce, a w realizacji obecnie jest ponad 60 tys. m kw.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA