Zrealizowane przez Skanska prace polegały na remoncie i odnowie dróg krajowych w województwie pomorskim przy użyciu betonu asfaltowego lub mieszanki mastyksowo-grysowej SMA. Roboty zostały wykonane metodą tzw. „dużej łaty”.
W ramach I zadania odnowiono i wzmocniono nawierzchnię oraz pobocza dróg krajowych nr 20, 21, 22, 25 i 55. W zakresie II „dużej łaty” zrealizowano prace na odcinkach dróg krajowych nr 6, S6, 20, 22, 25, 55, 90.
Remont lub odnowa nawierzchni dróg wykonywana metodą „dużej łaty” polega na założeniu osnowy geodezyjnej i wykonaniu pomiaru geodezyjnego przed rozpoczęciem robót, ustawieniu krawężników na odcinkach, na których przewidziano ten zakres robót, wykonaniu frezowania nawierzchni, wykonaniu pomiaru geodezyjnego po zakończeniu frezowania, wykonaniu oczyszczenia i skropienia emulsją bitumiczną, ułożeniu warstwy wyrównawczej gr. 5 cm, wykonaniu pomiaru geodezyjnego po ułożeniu warstwy wyrównawczej, wykonaniu ponownego oczyszczenia i skropienia emulsją bitumiczną, ułożeniu warstwy ścieralnej gr. 4 cm.
Następnie wykonuje się powykonawczy pomiar geodezyjny po ułożeniu warstwy ścieralnej, wykonuje się i zalewa szczeliny dylatacyjne na nakładkach bitumicznych układanych na starej nawierzchni betonowej „stara berlinka”. Kolejny krok to umocnienie poboczy frezem i ułożenie chodników.