REKLAMA
Napisz komentarz
10
Pokaż starsze komentarze
Darek Liwarawydano pieniądze  na place zabaw na podwórkach na których prawie nikt się nie bawi bo współczesne dzieci spędzają dzieciństwo przed komputerem, widać że łatwiej i szybciej postawić dzwigi i budować w góre niż wyremontować powierzchnie płaską
ikarDalej glosujcie na Sutryka, to nie pierwszy i nie ostatni odwolany remont. Ze o slynnym tramwaju ktory ma stac sie autobusem nie wspomne...
Zaloguj aby dodać komentarz
1
GajowickiNie popadajmy w obsesję tramwajową - nie można na każdej ulicy budować linii tramwajowej. Hałasuje to to, pożera masę pieniędzy podczas budowy i potem przez lata, by utrzymać w sprawności tory i inną infrastrukturę okołotramwajową. Są autobusy. Docelowo elektryczne i w pełni ekologiczne. A przy tym znacznie tańsze i dojeżdżające do każdego osiedla po już istniejących ulicach. No i cichsze są autobusy (elektryczne będą praktycznie niesłyszalne), a przy tym nie powodują drgań budynków. Tramwaje są kolizyjne, awaryjne (1 zepsuty i cała linia stoi) i drogie w każdym aspekcie. Już utrzymanie tej sieci tramwajowej, jaka jest, kosztuje krocie, to po co jeszcze kolejne fanaberie na Gajowickiej ? Po 2030 roku, to kolej aglo- i wewnątrzmiejska powinna hulać w pełni, jako zamiennik metra, bo sieć kolejową mamy gęstą we Wrocku i w centrum bezkolizyjną (na nasypach) - autobusy i kolej rozwijać !
Zaloguj aby dodać komentarz
0
Zaloguj aby dodać komentarz
REKLAMA