Na polski rynek wchodzi kolejna nowa sieć modowa. Dreslow, innowacyjny koncept z modą cyrkularną otworzył pierwszy salon. Na miejsce swojego debiutu wybrał galerię Westfield Arkadia w Warszawie. Kolejny salon ruszy 15 maja w warszawskiej Galerii Młociny.
• Dreslow to sieć autorskich butików, w których klienci znajdą zarówno ekskluzywne kolekcje polskich, młodych, zdolnych projektantów – finalistów i uczestników Designers Play Sustain, jak i niepowtarzalne ubrania z drugiego obiegu wyprodukowane przez światowe marki.
• Pierwszy butik Dreslow, działający w Westfield Arkadia, dysponuje powierzchnią 120 metrów kwadratowych.
• Natomiast drugi lokal marki, który ruszy w Galerii Młociny, będzie miał aż 460 mkw.
– Stworzyliśmy wyjątkową przestrzeń, w której moda spotyka się ze zrównoważonym podejściem i nową energią. Wspieramy idee upcyclingu ubrań, naprawiamy je, dajemy im nową przyszłość. W naszych sklepach tworzymy klimat autorskiej kreacji powiązanej z edukacją i odpowiedzialnością za środowisko – podkreśla Agnieszka Krogulec, Dyrektor Operacyjna Dreslow.
Dreslow to przestrzeń, która buduje i łączy ze sobą światy mody i odpowiedzialności za Ziemię. Firma współpracuje z artystami, którzy wierzą, że moda cyrkularna to odpowiedzialność, szacunek i wspólnota ludzi, dla których przyszłość Ziemi jest wartością.
– Stworzyliśmy w naszych butikach Dreslow strefy edukacji, dzięki którym nasi goście dowiadują się dlaczego każdemu skrawkowi już wyprodukowanego materiału należy się nasz szacunek i uwaga. Są tam również dostępne rozwiązania bardziej znane ze świata mody – jak na przykład stanowisko do analizy typów urody. Pod tym kątem będzie można później dobrać stylizacje w stylach i formach dopasowanych do cech wyglądu – dodaje przedstawicielka marki.


