Na początku grudnia zakończy się etap budowy pierwszego w Polsce hotelu Alto w Żorach. Do końca tego miesiąca będą trwały prace wykończeniowe jeśli chodzi o wnętrza, a już pod koniec stycznia hotel zostanie udostępniony pierwszym gościom.
Budynek rośnie w oczach, przyciągając uwagę nie tylko mieszkańców Żor, ale także firm zainteresowanych noclegami w nowym hotelu.
– W tym momencie zaczął się już etap prac wykończeniowych. Kładzione są wykładziny, tapetowane są pokoje. Na dwóch z trzech pięter zaczęliśmy meblowanie pokojów. Sam parter, w tym kuchnia, Strefa Widelca, InfoDesk i Strefa Odpoczynku zostaną wyposażone w sprzęty i meble jeszcze przed Nowym Rokiem. Do 24 grudnia zrealizowane zostaną także zamówienia na pościel, ręczniki i kosmetyki do łazienek. Już na początku stycznia złożymy wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, które symbolicznie zakończy ostatecznie całościowy projekt budowy Alto – mówi Joanna Baranowska, kierownik projektu Alto.
Alto będzie dysponował 54 pokojami, które zaprojektowane zostały według najnowszych trendów hotelowych. Dominować w nich będzie oryginalna kolorystyka i klimatyczne oświetlenie. W pokojach znajdować się będą wygodne łóżka, specjalna strefa do pracy oraz miejsce na bagaże.
Zamontowane zostaną także nowoczesne SmartTV. Pokoje mają też specjalnie wyciszone ściany, które zagwarantują gościom spokój podczas pobytu. W łazienkach natomiast zaprojektowano bardzo przestronny i duży prysznic. Nie zapomniano także o rodzinach z dziećmi. Do ich dyspozycji przygotowane zostaną specjalne „pokoje rodzinne”.
Ciekawe rozwiązania pojawią się też na parterze, który podzielony zostanie na 4 strefy. W Strefie Widelca w godzinach porannych goście będą mogli korzystać z bogatego bufetu śniadaniowego. Natomiast wieczorem do ich dyspozycji będzie menu główne, w którym znajdą się znane i lubiane europejskie potrawy m.in. hamburger, tortilla, pożywne sałaty czy desery, takie jak angielski pudding czy słodkie crumble. Zaplanowano również Strefę Odpoczynku z wygodnymi kanapami i dużym telewizorem. Dodatkowo do dyspozycji gości oddany zostanie także InfoDesk, przy którym będzie można dokonać płatności lub uzyskać szereg informacji dotyczących funkcjonowania hotelu. Na parterze zlokalizowana będzie również strefa zameldowania tzw. self check in. To nowatorskie rozwiązanie pozwoli gościom szybko i łatwo zameldować się w hotelu.