REKLAMA
Znaleziono 7113 wyników
Powstaje droga ekspresowa S6 – Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje droga ekspresowa S6 – Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej [FILM+ZDJĘCIA]
Na Pomorzu trwa budowa drogi ekspresowej S6 między Chwaszczynem a Żukowem, czyli fragmentu Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej (OMT). Nowa trasa, omijająca aglomerację trójmiejską od południa i zachodu, połączy S7 Południową Obwodnicę Gdańska, autostradę A1 i S6 Trasę Kaszubską.
Trwa budowa drogi ekspresowej S6 – Obwodnicy Metropolitarnej Trójmiasta [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa drogi ekspresowej S6 – Obwodnicy Metropolitarnej Trójmiasta [FILMY+ZDJĘCIA]
Na Pomorzu trwa budowa drogi ekspresowej S6 między Chwaszczynem a Żukowem, czyli fragmentu Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej (OMT). Nowa trasa, omijająca aglomerację trójmiejską od południa i zachodu, połączy S7 Południową Obwodnicę Gdańska, autostradę A1 i S6 Trasę Kaszubską.
Postępują prace na budowie drogi ekspresowej S6 – Obwodnicy Metropolitarnej Trójmiasta [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie drogi ekspresowej S6 – Obwodnicy Metropolitarnej Trójmiasta [FILMY+ZDJĘCIA]
Na Pomorzu trwa budowa drogi ekspresowej S6 między Chwaszczynem a Żukowem, czyli fragmentu Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej (OMT). Nowa trasa, omijająca aglomerację trójmiejską od południa i zachodu, połączy S7 Południową Obwodnicę Gdańska, autostradę A1 i S6 Trasę Kaszubską.
Na terenie AmberExpo w Gdańsku powstanie nowy hotel i halaartykuł
Pokaż artykuł
Na terenie AmberExpo w Gdańsku powstanie nowy hotel i hala
Na terenie Centrum Wystawienniczo-Konferencyjnego AmberExpo w Letnicy powstanie nowa hala o powierzchni prawie 4 tys. metrów kwadratowych oraz trzygwiazdkowy, pięciokondygnacyjny hotel ze 160 pokojami. Spółka Międzynarodowe Targi Gdańskie ogłosiła konkurs na realizację tej inwestycji, która ma kosztować ok. 140 mln zł. Czwarta hala MTG będzie miała charakter wielofunkcyjny. W razie potrzeby będzie można w niej stworzyć na potrzeby kongresowe audytorium na ok. 1200 miejsc. Hala ma być gotowa do użytku w lipcu 2025 r., a hotel rok później. Na dachach hali i hotelu znajdą się panele fotowoltaiczne.
KRAM Investment planuje w Polsce budowę trzech parków handlowych w 2025 roku [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
KRAM Investment planuje w Polsce budowę trzech parków handlowych w 2025 roku [WIZUALIZACJE]
KRAM Investment planuje dynamiczną ekspansję na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce i ogłasza budowę trzech parków handlowych. Pierwszym będzie nowoczesny park handlowy w miejscowości Bratian położonej w pobliżu Nowego Miasta Lubawskiego (województwo warmińsko-mazurskie), którego budowa rozpocznie się w już w pierwszej połowie 2025 roku.
Kolejna linia kolejowa na Dolnym Śląsku zostanie odbudowanaartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna linia kolejowa na Dolnym Śląsku zostanie odbudowana
Samorząd Województwa Dolnośląskiego konsekwentnie realizuje plan przywracania nieczynnych od lat linii kolejowych w województwie dolnośląskim. Tym razem zdecydował się na rewitalizację jednej z najpiękniejszych linii na Dolnym Śląsku
Ruszyła budowa największego parku handlowego w regionie Karkonoszy artykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa największego parku handlowego w regionie Karkonoszy
W województwie dolnośląskim powstanie nowy, wielki park handlowy. Ruszyła budowa Przystanku Karkonosze, powstającego w Miłkowie na przedmieściach Karpacza. Redkom Development, realizujący park handlowy Przystanek Karkonosze, zapowiedział oddanie obiektu na przełomie II i III kwartału 2025 roku.
Rusza budowa nowego parku handlowego w woj. warmińsko-mazurskim [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Rusza budowa nowego parku handlowego w woj. warmińsko-mazurskim [WIZUALIZACJE]
W województwie warmińsko-mazurskim powstanie nowy park handlowy. Inwestor, firma KRAM Investment wybrała generalnego wykonawcę budowy Parku Handlowego Bratian, która wybuduje Park do końca I kwartału 2026 r. KRAM Investment zabezpieczyła już grunt pod tą inwestycję, a na przełomie maja i czerwca rozpoczną się prace budowlane. Obiekt jest już skomercjalizowany w 60 proc. Równolegle trwa pre-kampania crowdfundingu inwestycyjnego na platformie Emiteo, której celem jest weryfikacja zainteresowania inwestorów przed emisją akcji o wartości do 5 mln euro.
Katowicka hala widowiskowo-sportowa Spodek w rejestrze zabytków artykuł
Pokaż artykuł
Katowicka hala widowiskowo-sportowa Spodek w rejestrze zabytków
Zapadła decyzja o wpisaniu chyba najbardziej charakterystycznego i najbardziej rozpoznawalnego budynku w Katowicach - hali widowiskowo-sportowej Spodek, do rejestru zabytków województwa śląskiego. Zgodnie z decyzją Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Katowicach, ochroną objęto zespół zabudowy hali widowiskowo-sportowej, obejmujący zarówno budynki hali, lodowiska, hotelu, sali gimnastycznej oraz pomieszczeń biurowych, jak i ich najbliższe otoczenie, w tym tzw. plac honorowy (plac Henryka Sławika i Józefa Antalla).
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Wrocław] Radni z Maślic chcą rozmów z inwestorami i urzędnikamiartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Radni z Maślic chcą rozmów z inwestorami i urzędnikami
W ramach przygotowywanej przez urząd miasta koncepcji tzw. "okrągłego stołu" dojdzie do spotkania ra...
[Polska] Fasada Roku 2017: Jury przyznało tytułyartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Fasada Roku 2017: Jury przyznało tytuły
5 kategorii i 215 elewacji – jury Fasada Roku 2017 nie miało łatwego zadania. Obrady trwały wiele go...
REKLAMA