REKLAMA
Znaleziono 5 wyników
Szwedzka marka Arket wchodzi na polski rynek. Pierwszy sklep otworzy w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Szwedzka marka Arket wchodzi na polski rynek. Pierwszy sklep otworzy w Warszawie
Kolejna skandynawska sieć handlowa wchodzi na polski rynek. Arket, najmłodszy brand należący do Grupy H&M, planuje wejść do Polski. Pierwszy sklep zostanie otwarty w Warszawie. Dokładna lokalizacja nie jest jeszcze znana.
Skandynawska marka modowa i lifestylowa ARKET otworzyła pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Skandynawska marka modowa i lifestylowa ARKET otworzyła pierwszy sklep w Polsce
30 sierpnia 2024 roku skandynawska marka modowa i lifestylowa ARKET otworzyła swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce. Nowy butik o powierzchni 540 mkw. zlokalizowany jest na pierwszym piętrze centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie. ARKET znajduje się w portfolio szwedzkiego koncernu odzieżowego H&M.
W tym roku powstało 37 nowych obiektów handlowych [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
W tym roku powstało 37 nowych obiektów handlowych [RAPORT]
Od początku tego roku na krajowym rynku handlowym do użytku oddano 37 nowych obiektów, a 12 rozbudowano – wynika z najnowszego raportu CBRE. Większość to parki zlokalizowane w mniejszych miejscowościach.
Dziewięć debiutów nowych marek na polskim rynku handlowym [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Dziewięć debiutów nowych marek na polskim rynku handlowym [RAPORT]
Jak wynika z danych Colliers całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce na koniec III kwartału 2024 roku wyniosły 13 mln mkw. Od początku lipca do końca września oddano do użytku 103 tys. mkw., a w budowie znajduje się kolejne 337,6 tys. mkw. Wskaźnik pustostanów w ośmiu największych aglomeracjach utrzymuje się na niskim poziomie 3,3%, co świadczy o stabilnym popycie i dobrej kondycji rynku.
Wysoka aktywność deweloperów na rynku powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Wysoka aktywność deweloperów na rynku powierzchni handlowych w Polsce
Trzeci kwartał 2024 roku przyniósł kontynuację wysokiej aktywności deweloperskiej, a nowe otwarcia zostały kompletnie zdominowane przez parki handlowe. To pierwszy taki kwartał w rozwoju polskiego rynku powierzchni handlowych, kiedy jeden format całkowicie zdominował nową podaż – tak wynika z analizy Cushman & Wakefield.
REKLAMA